donderdag 19 maart 2020

52 weeks to Christmas week 12.


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart.
Wij hebben onze sneeuwpop er maar weer eens bijgehaald, en het leuke papier van  MD gebruikt de lijnen Snowflakes kisses en Winterdays.
Gewerkt volgens de leuke sketch bij Try Stampin On Tuesday.
We hopen vandaag weer een heleboel leuke kerst/winter kaartjes te zien.

Hoe gaat het met jullie allemaal, wat een rare vreemde tijd zitten we in, we zullen met zijn allen door deze flinke zure appel heen moeten bijten.
Arie ook thuis, alles laptops en schermen, telefoons die weet ik hoeveel keer overgaan, we hebben maar het kamertje van Arnoud ingericht als extra kantoortje, want door elkaar heen bellen en video gesprekken  (vergaderen vanuit huis) voeren valt niet mee....

Gelukkig hebben wij een hobby die we fijn thuis kunnen uitoefenen, papier en spullen genoeg dus daar ligt het niet aan....
Dinsdag was Merit haar vrije dag, en die is gelukkig  gewoon doorgegaan, even heerlijk genoten samen aan de knutsel, komende dagen wordt het weer aanpoten.
We hebben lekker wat verjaardags kaartjes gemaakt, en deze leuke kaart voor 52WTC en een verjaardagskaart voor een kereltje van 4, maar die is nog niet helemaal af.

Iedereen het allerbeste toegewenst, veel liefs Annemarie en Merit.

39 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige je sneeuwpop bij het leuke DSP, en de kleine sterretjes passen er goed bij.
Lijkt me niet gemakkelijk als er zoveel gebeurt in huis en dan is het fijn om nog een kamer te hebben als extra kantoor.
Liefs xx Anita

Je@net zei

Super leuke winterse kerstkaart met dit lieve sneeuwpopje!

Henriët zei

Top gedaan! Mooie combi van papiertjes en daar past de sneeuwman super goed bij.
Hier lukt het nog met 2 laptops op de keukentafel maar bellen doen we boven. Zowel jongste zoon als ik zijn druk met van alles en nog wat. Manlief nog gewoon aan het werk, zolang het nog duurt....
Blijf gezond!
Groetjes van Henriët

Elly zei

Wat een prachtig kaartje!
Mijn man werkt nog..hij zorgt dat iedereen thuis aan de slag kan want ook dat is een heel geregel. En nu komen ze beeldschermen en bureaustoelen ophalen om thuis beter aan de slag te kunnen..dat ook dit goed bijhouden.
Ze zijn daar nog met hooguit 10 man aan het werk, de rest vanuit huis. Onze dochter werkt in een bouwmarkt als bijbaan, maar daar is het zo hectisch..zo druk en afstand bewaren zo moeilijk, dat ze gisteren tape en lint hebben moeten plakken om het personeel zo lang mogelijk aan het werk te kunnen houden.
Je krijgt er gewoon hoofdpijn van als zoveel spookt het door je hoofd, dus freubelen staat zeer op een laag pitje..wij zijn moe, en vallen savonds zeer snel in slaap.
Dus ook voor jullie hou je taai XX
Groetjes Elly

Nicolette zei

Wat een leuke kaart met de sneeuwpop.
Groetjes Nicolette

Freubelmina zei

Ik kwam het sneeuwpopje toevallig ook tegen gisteren en ik dacht nog; wat is hij toch leuk!
Mooi zoals hij op jullie mooie kaartje staat te pronken.
Ja het is een vreemde wereld en het voelt steeds minder fijn.....ook de wetenschap dat je geen idee hebt waar dit eindigt...
Ik zit hele dagen thuis en heb daar geen probleem mee,helaas moet mijn man elke dag naar het werk..ik heb m'n kinderen en kleindochter al 2 weken niet gezien ( ze waren eerst op vakantie, gelukkig kon de jongste afgelopen zaterdag op tijd terug uit newyork..) en nu zijn ze niet meer hier geweest....gelukkig bellen ze geregeld en krijg ik video’s van de kleine dame waarin ze voor het eerst heel hard OPAAAAA roept... ik moet dan flink slikken terwijl ik naar een trotse opa kijk...*zucht*
Zo maar weer aan de freubel, wat hebben we een fijne hobby toch.
Een fijne dag dames en pas op elkaar xx

Margreet zei

Ha gezellig, de sneeuwpop is er weer. Wat weten jullie daat toch altijd weer wat tofs mee te maken!
Fijn dat Merit's vrije dag gewoon door kon gaan. De zorgmensen hebben hun rust heel hard nodig!
Hectisch met manlief thuiswerkend. Gelukkig dat er een kamer over was.
Veel gezondheid gewenst!
xxx Margreet

femke zei

Heey Annermarie en Merit,

het is weer een heerlijk kerstkaartje geworden met die leuke sneeuwman.

Fijn dat jullie een extra kantoortje hebben kunnen creëren zodat jullie ook een rustig plekje in huis hebben om te bellen en te werken.
Ik ben zelf ook wel blij met mijn knutselhobbies al merk ik wel dat het nu wat minder soepel gaat.

groetjes Femke

Marinda zei

Wat een leuke kaart! Fijn dat Merit een dagje vrij was, even opladen.
En hopelijk is het met een extra "kantoortje" goed werkbaar.
Gelukkig kunnen we nog knutselen, al staat het net als ik bij anderen ook lees op een lager pitje.
Liefs Marinda

Creaellenknutselsite zei

wat een superschattig kaartje met de lieve sneeuwman, leuke kleurencombinatie hebben jullie gebruikt.
mijn man is gepensioneerd dus alles is hier in huis lekker rustig en soms zitten we lekker saampjes in de zelfde kamer hij achter de pc en ik lekker aan de kaart
groetjes ellen

Epie zei

Wat een lief sneeuwmanneke op jullie kaartje Anne-Marie en
zo gezellig weer samen aan de knutsel he , ze hebben een vaccin yeahhh
Fijne gezonde donderdag en groetjes van Epie DT52WTC

Sandra zei

Ah wat een leukerd is de kaart met sneeuwpop,helaas heb ik m niet in mijn bezit ,maar ik vind m toch leuk !
Nou wat een ellende allemaal he met de Corona ,je word er niet vrolijk van.

Groetjes Sandra

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje met die leuke sneeuwpop erop ...fijn dat jullie een dagje samen konden knutselen...zal de komende tijd misschien wel minder voorkomen..Heel de zorg staat op scherp volgens mij..
En fijn dat je man nu thuis kan werken...en goed dat hij daar nu een eigen 'kantoortje'voor heeft..Heel hectisch allemaal...Ik ben er ook zeker niet gerust op....maar gisteren wel heerlijk buiten vertoefd op het Brabantse platteland...In beweging blijven die oudjes...en daar hoor ik ook bij hè...hahaha
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Altijd leuk, de sneeuwpop! Vrolijke kaart, Annemarie en Merit. En tja, het is een weg zoeken in deze tijden. Fijn dat jullie toch knutseltijd hadden, heel belangrijk ook om te ontspannen!
Groetjes
Jantine

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje met wel een heel leuk sneeuwpopje! Hier zijn de meiden thuis met huiswerk bezig, maar mijn man werkt nog steeds. Rare tijden zeker, pff, hopelijk komt iedereen er allemaal gezond uit en in de tussentijd lekker aan de knutsel! Groetjes Linda

Enny zei

Wat een mooie kerstkaart, mooi papier en die leuke sneeuwpop ! Ja, van thuis uit werken is ook niet makkelijk, als alles door elkaar gaat... Gelukkig kunnen we ontspannen met onze hobby ! Blijf gezond ! Groetjes, Enny

Trudy zei

Heel mooi winters kaartje! Mijn man zit de hele dag te telefoneren. Normaal lopen ze even naar elkaar toe maar dat gaat nu niet. Het huishouden op de bovenverdiepingen schiet er bij in want dat maakt teveel herrie!
Hopelijk is alles snel weer normaal.
Groetjes Trudy

Eri zei

Wat een staat jullie sneeuwpop gezellig op/in de polaroid!
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een gave kaart hebben jullie gemaakt.
Gelukkig kon Merit haar vrije dag doorgaan zodat jullie samen aan de knutsel konden.....maar niks is zeker nu!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Wat een gezellige sneeuwman op jullie kaartje! Gelukkig kunnen we elkaar in blogland niet besmetten en gaat het hier gewoon gezellig door. Pas goed op jezelf!

Marijke zei

Een leuk kaartje en de sneeuwpop staat er weer mooi bij! Hier is alles niet veel anders als normaal maar toch ben je van slag! Ik heb geen inspiratie voor kaartjes en mijn man is een beetje de kluts kwijt want de vakantie zal waarschijnlijk niet doorgaan! Maar gelukkig hebben we wel blogland en daar kunnen we geen virus opdoen hé? Alhoewel een virus in de pc! brrr! Moet er niet aan denken! Voor jullie veel succes en hopelijk gaat bij jullie ook het virus aan de deur voorbij! Groetjes Marijke.

Trijntje zei

Jullie kaart is weer erg leuk geworden. Ja knutselen dat kan gewoon doorgaan en fijn dat we die hobby hebben. Vooral in. Deze bijzondere tijd.... en dit gaat nog wel even door we zijn nog niet klaar met dit virus.... bij ons in het noorden moet de piek nog komen. We houden ons maar wat rustig.. veel sterkte daar met elkaar... en Merit vooral in de verpleging. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat staat die leuke sneeuwpop mooi op de foto hihi. Leuke invulling van die sketch dames, mooie kerstkaart. Het zijn inderdaad rare dagen maar we maken er maar het beste van met z'n allen toch? In blogland is het goed toeven hihi.
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Heel leuk kaartje, mooie tinten zo bij elkaar!
Hier ook een gekke situatie, het gaat wel, maar mis mijn leerlingen en collega's. Gelukkig is het nog steeds mogelijk om lekker te wandelen, dus hup: de polder in. Kom je ook weinig tot niemand tegen, helemaal goed volgens de richtlijnen...
grtz Colien

Donna Scholz zei

Another beautiful card, Annemarie & Merit!!! Great choice on the background paper to go along with your cute snowman. You did a wonderful job using our Try Stampin' on Tuesday sketch to create such a wonderful card! Thank you for sharing your creativity with us again this week!!! -Donna

Rina zei

Jullie hebben deze week weer een mooi kaartje gemaakt met de sneeuwpop.
Groetjes Rina

Mieke zei

Super mooie kaart! Staat heel leuk met die kader ♥

Angelique zei

Superleuke kaart met de mooie papiertjes en de sneeuwman. Is opeens een hoop drukte in huis dan. Mijn man is beveiliger in het ziekenhuis en werkt 12 uur op een dag dus hier is het juist heel rustig. Gelukkig wonen we in een rustig gebied en kan ik wel elke dag een klein rondje lopen. Het zullen nog rare weken worden denk ik. Zorg goed voor jullie zelf en elkaar.
lieve groetjes Angelique

Heather zei

So super cute - love that textured snowman and his shiny snowflakes! You are so skilled at making the perfect paper choices for these dies, they always look beautiful! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke kerstkaart met de vrolijke sneeuwpop, ook een leuke sketch. Alles is helemaal anders nu, mijn man is ook thuis, zit in 't onderwijs en loopt nu met zijn ziel onder de arm, hij gaat wel regelmatig naar school, ik hoop dat iedereen gezond blijft,
Y

Suzan zei

Wat een vrolijke sneeuwpop hebben jullie gemaakt!
Groetjes Suzan

Caroline zei

Heel leuk kaartje met de sketch.
Groetjes Caroline

Annerieke zei

Leuke kaart hebben jullie gemaakt. Gelukkig dat er thuis gewerkt kan worden, mijn mannen zijn ook thuis, daardoor ben ik wat van slag ;-). Hou jullie haaks hoor!

Nancy Soetaert zei

toffe kerstkaart met die foto van de sneeuwpop! Mooie uitwerking van de schets!
wat een georgniseer overal voor thuiswerken en zo. Bij ons kan dat niet, ik moet naar het werk, mijn man ook. Ik ga nu wel met de auto, durf niet meer met de bus...
groetjes
Nancy

Laurespage zei

Wat een mooie sneeuwpop hebben jullie gemaakt in mooie grijstinten. Hier is het in huis heel stil. Onze zoon werkt van thuis, onze schoondochter is kiné en heeft de chronische patiënten afgezegd, doet enkel nog een paar patiënten die echt moeten geholpen worden.
Gelukkig hebben wij vorige week donderdag na ons verlof de kinderen en de kleinzoon nog gezien, wie weet hoe lang het gaat duren.
Maar we moeten er ons aan houden en er het beste van maken, maar gelukkig hebben we ons hobby nog.
Groetjes tot de KKT volgende week,
Laurette

GerJanne zei

Het is hier ook zo. Peter heeft zijn bureau op onze slaapkamer ook als kantoortje ingericht... we moeten hier echt met zijn allen wereldwijd door heen!
Jullie kaart is in elk geval weer een plaatje!

Ellen zei

Die sneeuwpop is leuk! Echt een vrolijke kerstkaart dit.

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een leukerd alweer! Mooi hoe je het voorbeeldmodel volgde... Leuke sterretjes trouwens, benieuwd van welk merk die zijn...

Hou het veilig voor jezelf en je familieleden!

Liefs,
Nancy

Gina zei

Heel leuk met de sneeuwpop in het fotokader ! Groetjes Gina