dinsdag 13 augustus 2019

jongen en meisje Unicorn....



Hallo lieve blogsters, vandaag twee kaartjes die we maandag opgestuurd hebben naar twee kanjers, een meisje van 9 en een jongetje van 4.
Het dametje wilde unicorns, maar het kleine kereltje is ook weg van unicorns, dus aan de slag gegaan voor die twee.
Niks geen unicorns meer in de bak, want die zijn dus heel populair tegenwoordig bij de kids.
De variant voor het kereltje toch maar een beetje in kleur aangepast, zodat het niet TE roze meisjesachtig werd. (of ben ik nu hopeloos ouderwets....) 
Het zal vast wel in de smaak vallen, papier is beide van My Minds Eye, en al uit de oude doos gevist, maar het blijft prachtig papier.
Beide kaartjes beetje hetzelfde qua sketch.maar, de inspiratie was er nog niet helemaal....dus het maar gemakkelijk gehouden.
Vandaag zal het stilletjes worden in huize van Splunter, Merit gat ook een paar daagjes op vakantie, dus heb ik het huis voor mezelf...maar of ik dat nu zo leuk vind?
Maar ja zo gaat het ze hebben lekker vakantie en gaan er natuurlijk op uit, en gelijk hebben ze.
Dik verdient na al het harde werken.....

Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit.

Try Stampin on Tuesday - Sketch.(roze versie).
Die Cuttin Divas - Unicorn.

26 opmerkingen:

Nicolette zei

Leuke kanjerkaarten.
Groetjes Nicolette

Petra-loves-paper zei

Ze zijn beide superleuk, de variant voor de jongen is zeer geslaagd in "niet-roze-kleuren" ! Groetjes Petra

Je@net zei

Wat een leuke kaarten hebben jullie voor de twee kanjers gemaakt. Die gaan vast in de smaak vallen bij beide!

Nancy Soetaert zei

Twee toffe unicornkaarten, de jongensvariant is heel mooi zo!
Groetjes
Nancy

Gina zei

Twee leuke kaartjes met die unicorns ! Groetjes, Gina

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

Het zijn 2 hele gave eenhoornkaartjes geworden. Leuk dat je er één in jongenskleurtjes hebt gemaakt. Of dat ouderwets is? Uhm...je weet natuurlijk niet of het jongetje van jongenskleuren houd of juist van meisjes kleuren. Als ik dat niet weet zou ik ook gewoon jongenskleuren gebruiken. Het belangrijkste is dat beiden blij worden omdat ze post krijgen met een eenhoorntje erop, hoe die er ook uit ziet :D

groetjes Femke

Eri zei

Prachtig deze twee eenhoorn kaarten! En wat een verschil, alleen al door het papiergebruik! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Danielle zei

Ik zou een kanjer jongen ook geen roze unicorn sturen, maar misschien ben ik ook ouderwets? ;-) Ik vind de jongensvariant heel leuk geworden, vind het leuk om te zien dat je inderdaad met een unicorn prima een jongenskaart kunt maken. De meisjesvariant is ook leuk! Succes met het stille huis ;-)

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaartje het zelfde maar toch verschillend leuk gedaan en roze hoort nog steeds bij een meisje vind ik. ik hoop dat je je een beetje kan vermaken in je eentje maar dat zal wel, ik zou zeggen kom lekker gezellig langs op onze blogs en voor Merit fijne vakantie
groetjes Ellen

Margreet zei

Wat zijn de unicorn kaartjes gaaf, Annemarie. Het meisjespapier heb ik ook nog.
Ik denk dat je maar in je eentje moet gaan freubelen, dan kom je je tijd wel door.
Succes.
xxx Margreet

Colien zei

Twee gave kaartjes voor de kanjers, beiden zijn tof!
Da's even wennen zo in je eentje... het huisje waar Merit verblijft is natuurlijk net té 'tiny' om jou ook te herbergen, haha.
grtz Colien

Jantine zei

Heel leuk die eenhoornkaarten. Knap om er toch een stoere variant van te maken :-)
En sterkte met de stilte in huis!
Groetjes
Jantine

Henriët zei

Een hele stoere en een hele lieve eenhoorn. Leuk hoor!
Groetjes van Henriët

Trudy zei

Allebei de kaartjes zijn super leuk! Roze voor een jongen zou ik zeker niet doen, ik denk inderdaad niet dat jongens dat leuk vinden.
Groetjes Trudy

Judith zei

Wat een super leuke kaarten voor de unicorn fans.
Groetjes van Judith

Marja zei

Twee superleuke kaartjes voor de kids!
Dat is helemaal hip bij de kids...mijn nichtje van 7 is er ook dol op.
Snap het niet heb er zelf helemaal niks mee...zal wel te oud zijn haha.
Groetjes Marja.

Heather zei

So super cute! Love these unicorns, and so cool to see them in two color schemes - pretty papers! Thanks so much for playing at TSOT!

Rina zei

2 dezelfde kaarten en toch weer anders en dat door ander papier te nemen. De unicorn kan natuurlijk ook voor een jongen. Ik weet zeker dat mijn kleinzoon van 7 het ook nog heel mooi zou vinden.
Prachtige kaarten en wat goed van jullie dat ze gestuurd worden naar 2 kanjers.
Groetjes Rina

Daphne zei

Nou, ik weet niet of je ouderwets bent.... Ik denk het niet hoor, ik denk ook zo, ik maak voor jongens ook vaak wat stoerder kaartjes, met stoere printjes en niet teveel roze...... en ik vind mezelf echt niet ouderwets, juist heel modern, haha😂.
Maar even serieus, wat vind ik dit een leuke kaartjes zeg!!
Unicorn zijn inderdaad erg in trek bij de kinderen, dus deze 2 kaartjes zijn vast een zeker met veel blijdschap ontvangen.

Mijn 2 oudste zijn dit jaar ook een week op vakantie geweest zonder ons, ik vond er niks aan, maar het is wel zoals het hoort te gaan..... ze worden groot, dus worden ze steeds zelfstandiger.
Leuk voor hun, maar stiekum moet ik er nog wel aan wennen hoor.
Sterkte de komende dagen, maar, goed onthouden, voor je het weet is iedereen weer terug😊

GerJanne zei

Heel gave kaartjes voor de beide kanjertjes. Ik zag en challenge waar ze unicorns vragen..Heb je die ook gezien?
En ja, wel stil zonder Merit. Kun je vast en beetje wennen, voor als ze het huis uit gaat. Ik moest er wel aan wennen hoor, maar ook wel lekker en ze komen heel vaak terug op bezoek of op het eten.... ook heel gezellig.
Wens Merit en fijne vakantie, heeft ze zeker dik verdiend!

Marjolein zei

Hoi Merit en Annemarie,

Wat een leuke, vrolijke eenhoornkaart! Hij is erg mooie geworden. Leuk dat jullie meedoen aan de TSOT-challenge! Groeten Marjolein (DT-TSOT)

Stampin with Liz Design zei

Onze jongste vind ze idd ook geweldig nog! Haar eigen pony heeft ook een hoorntje die aan het halster vast kan voor de sier, haha. Geweldige kaarten, worden de kanjers vast blij van! Fijne vakantie gewenst Merit! Groetjes Linda

2craftykaties zei

Your blue unicorn is AMAZING! He is going to LOVE IT! Thank you for joining this week's DCD challenge-Unicorn!

Donna Scholz zei

BOTH cards are really great, Annemarie! The little unicorns are so sweet. Love all the colorful papers you used, too! Thank you for sharing your clever cards with us at Try Stampin' on Tuesday! -Donna

Krafty Kaylin zei

love these cute unicorns. thanks for joining us at TSOT.

Larelyn zei

Both of these are just so sweet. thanks for joining our Unicorn challenge at Die cuttin Divas.