donderdag 1 augustus 2019

52 weeks to christmas week 31 reminder challenge: CAS


Goedemorgen lieve blogsters, zo wij hebben gisterenmiddag even een knutselmiddag gehad die van een leien dakje ging...hahaha we hebben dus gewoon regen nodig en flinke wind dan lukt het weer vanzelf.
HEERLIJK!! lekker weer wat voorraad voor de bak.
Maar vandaag is het weer kerstkaartendag bij 52WTC....en deze keer vragen we CAS, we vonden het nog niet makkelijk hoor, zo zonder designpapier..maar er staat weer wat op de blog.
En wat leuk dat er ondanks de warmte al best wel veel deelnemers zijn...leuk!!

We hebben de techniek herhaald stempelen gebruikt en daarop de ijsbeer neergezet.
Wat dauwdrups eromheen en meer is het niet..
Doen jullie gezellig mee, of laat een wekelijkse gewone kerstkaart zien, dat vinden we ook leuk.
we komen zeker een kijkje bij jullie nemen.

Liefs Annemarie en Merit

26 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kerst CAS kaart!

Trudy zei

Het is een mooi kaartje geworden! Jullie hebben waarschijnlijk nog nooit zo snel een kaartje gemaakt zo zonder designpapier en zonder andere dingen!
Groetjes Trudy

Nancy Soetaert zei

Heel tof met die tekst als achtergrond!
Fijne donderdag
Nancy

Gina zei

Leuk met die tekst op de achtergrond en één regeltje in een andere kleur ! groetjes, Gina

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart is het geworden, wat een leuk resultaat je al niet kan hebben met alleen stempels. Ik zit op het moment in de lawn fawn stempeltjes flow goed te zien op mijn blog de afgelopen dagen haha.
groetjes ellen

Eri zei

Jullie CAS kaart is weer erg leu geworden!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat zit de ijsbeer lekker te genieten op de mooi gestempelde tekst!
xxx Margreet

Colien zei

Wat een leuk CAS-kerstkaartje, erg mooi!
grtz Colien

Enny zei

Oh, wat een leuk kaartje, heel mooi die tekst als achtergrond en zo'n lieve beer ! Ja, nu het niet meer zo heet is, lukt "frutselen" mij ook weer beter... :) Groetjes, Enny

Trijntje zei

Een enige cas kaart hebben jullie gemaakt. Ja bij koeler weer is het beter om kaarten te maken.... de warmte blijft voorlopig weg... groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Deze CAS-kaart is echt erg leuk. Mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Leuk dat herhaald stempelen, dat hebben we bij De Liftchallenge ook eens gedaan als challenge. De ijsbeer erop doet het goed, mooie CAS kaart!

Rosina zei

Leuk kerstkaartje hebben jullie weer gemaakt in deze CAS stijl..mooi die gestempelde tekst onder dat schattige ijsbeertje...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nicolette zei

Deze is weer erg leuk dames.
Groetjes Nicolette

Suzan zei

Wat een mooi CAS kaartje heb je gemaakt Annemarie!
Groetjes Suzan

Marijke zei

Wat een schattig kaartje en wat leuk bedacht weer met dat herhaald stempelen! Dat zijn dingen daar denk ik nou nooit aan! Maar goed weer eens gezien, dus wie weet! Een leuk kaartje geworden hoor! En heerlijk knutselen met slecht weer gaat het inderdaad beter, heb je niet zoveel andere dingen te doen buiten!Succes! Groetjes Marijke.

Caroline zei

Ik vind CAS ook best moeilijk maar wat is het jullie goed gelukt!
Een heel leuk kaartje zo!
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Hardstikke leuk! Goed idee om en soort achtergrondje te maken van herhaald stempelwerk. Morgen gaat het weer regenen....ik voel een enorme productie aan komen daar bij jullie...

!neke zei

Ik vind hem super gaaf !
Groeten Ineke

Rina zei

Een leuk idee van jullie om de tekst achter de beer te plaatsen.
Heel lief kaartje.
Groetjes Rina

Daphne zei

Wat vind ik dit leuk zeg!!
Ga ik zeker onthouden, deze kaart ga ik eens liften.
Leuk, dat jullie de twist 1x in zwart hebben gestempeld.
Ik heb ook zo lekker zitten knutselen afgelopen woensdag, met slechter weer gaat dat toch echt beter.

Jantine zei

Mooie tekst hebben jullie gebruikt, zeg! En heel leuk zo met die ijsbeer ervoor. Lekker dat het weer jullie inspiratie gaf ;-)

Door omstandigheden reageer ik een dagje later, maar ook op vrijdag is het volop genieten van de kerstkaarten!
Groetjes
Jantine

Freubelmina zei

Een mooierd dames, en weer die prachtige druppels gebruikt,geeft het net iets extras!
Lieve freubelgroetjes, Wilma Xx

Stampin with Liz Design zei

Regen en wind was zeker welkom! Deze is ook weer prachtig geworden! CAS vind ik ook altijd een uitdaging, haha, ik gooi er altijd veel te veel op! Vind jullie kaart prachtig geworden, super lief! Groetjes Linda

Margo zei

Sueprleuke kaart en tof gedaan met dat herhaald stempelen !
Groetjes
Margo

Ellen zei

erg leuk CAS-kaartje! Meer is er echt niet voor nodig om een mooi kaartje te maken.

groetjes, Ellen