vrijdag 30 augustus 2019

Groetjes


Goedemorgen lieve bloggers, 

Zoals jullie zien ben ik verrast met een heel schattig wasbeurtje door mijn lieve mams. 
Wat een verrassing toen ik dinsdag het gekomen pakketje opende!!! 
Ik was spontaan verliefd hihi. 
Ook zat de nieuwe paperpad van Marianne Design 'winter days' erbij, ontworpen door Marleen. 
Nou jullie kunnen wel geloven dat mijn dag niet meer stuk kon. 
En natuurlijk zat er ook deze keer een opdracht bij in een envelop waarop stond dat ik deze dinsdag open mocht maken. De opdracht was om een herfstkaartje te maken, heerlijk!! 
We maken altijd heel graag herfstkaartjes en nu helemaal met deze schat van een wasbeer. 
Ik ben gelijk aan de slag gegaan met de nieuwe spulletjes. 
Ik heb het nieuwe design papier gebruikt voor dit kaartje, kan ook wel goed voor de herfst toch? 
De leuke sketch van sketch 'n scrap erbij gepakt en aan de hand daarvan het kaartje in elkaar gezet. 
Het schattige wasbeertje in verschillende grijstinten gemaakt, wat een droppie hè! 
Hij heeft een groot herfstblad in zijn pootjes gekregen, verder zit hij met zijn bips in de blaadjes. 
De boom van Marianne Design in elkaar gezet en achter de wasbeer geplaatst. 
Hier nog een klein labeltje aan met daarop de tekst 'groetjes'. 

Vandaag nog een dagje werken en vanavond start hier de omloop van Goeree-Overflakkee, dit is een toch van 110 km (het hele eiland rond) die binnen 24 uur afgelegd moet worden. 
Pascal zijn broer gaat deze keer weer meedoen, hij heeft hem al 9 keer uit gelopen, zo knap! 
Zou het hem deze keer, de 10e keer ook weer lukken. 
De hele familie bij Pascal heeft eigenlijk een taak in deze organisatie. 
Zo heeft Pascal de taak om 24 uur lang bij elke post waar de lopers aankomen de vlaggen en spandoeken van sponsoren op te hangen en als alles lopers weer voorbij de post zijn dan moeten ze weer weggehaald worden. Steeds heen en weer rijden dus... 
Hij deed dit altijd samen met een vriend van hem, maar die kan dit jaar helaas niet. 
Dus nu zal hij het met mij moeten doen haha! 
Jullie zullen van het weekend niet veel van mij horen ben ik bang, want na ruim 24 uur op zijn zal slapen wel nodig zijn. 

Allemaal een fijn weekend alvast! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

Sketch 'n scrap - sketch 

25 opmerkingen:

Sarah zei

Hij is zo leuk! Mooie kaart.
Die wil ik ook graag!

Hobby Hoogland zei

Wat is hij leuk hé het wasbeertje , ik twijfel als ik de mal zie maar als ik dan weer zie wat jullie er van maken denk ik zou ik toch, jullie zullen het wel zien.Het kaartje is weer prachtig geworden. Heb weer heel veel leuke dingen van jullie terug gekeken want met een notebook die stuk was heb ik vele creaties gemist, maar nu weer bij.
Groetjes Marjan.

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

het is een hele mooie kaart geworden met de superschattige trashpanda (heb ik ook in mijn bezit). Heerlijke kleurtjes ook.

Succes met helpen bij de omloop en rust dit weekend lekker uit.

groetjes Femke

Stampin with Liz Design zei

Wat een cutie weer! Heel leuk met de bomen etc erachter geplaatst, maar de aandacht gaat zeker uit naar de coole wasbeer! Veel plezier en succes van het weekeind gewenst, groetjes Linda

Creaellenknutselsite zei

ooooh wat is hij leuk de wasbeer staat ook op mijn lijstje om nog te kopen, nu ik hem zo zie vind ik hem helemaal geweldig, maar heb ik weer wat om naar uit te kijken. het kaartje is super leuk geworden met de mooie papiertjes
succes met vlaggen volgens mij doe jij dat heel goed en wil Pascal dat je het volgend jaar weer gaat doen.
groetjes ellen

Larissa zei

Wat een geweldig kaartje, die wasbeer is te schattig. Leuk gedaan.
Een verwennerij van je mams, die haast niet kan wachten om ook zelf ermee aan de slag te kunnen.
Succes dit weekend! Pascal wil vast dat je volgend jaar weer helpt.

Je@net zei

Ooooh….dat is wel een heel leuk pakketje dat je deze week open mocht maken. En wat een super leuke kaart heb je er meteen mee gemaakt, Merit.
Dat wordt een druk weekend, veel succes voor de broer van Pascal en voor jullie natuurlijk ook. Komt heel wat bij kijken!

Eri zei

Oh, wat een leuke verrassing zat er in je pakketje Merit, ik kan me voorstellen dat je blij was. Je hebt een superleuke kaart met het wasbeertje gemaakt. Veel succes dit weekend!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Wat leuk, een verrassingspakket, met een opdracht.
En toen heb je dit kei leuke herfstkaartje getoverd.
Heel leuk is het wasbeertje.
Groetjes Elle-jeanne

Rina zei

Wat een leuk wasbeertje. En het zit zo tevreden tussen de bladeren. Je kerstkaartje van gisteren met het engeltjes DP was ook weer een plaatje om naar te kijken.
Groetjes Rina

Gerlinde zei

Oh wat een leukerd dit wasbeertje!! Komt vast en zeker op mijn steeds langer wordende verlanglijstje, hihi!
Prachtige kaart in een hele mooie kleurtinten!
Groetjes Gerlinde

Leni zei

Wat heb je een leuk kaartje gemaakt met dit lieve wasbeertje .........echt schitterend .....
groetjes Leni

Margreet zei

Wat ben je leuk en lekker verwend door moeders! En wat heb je er een geweldig leuke kaart mee gemaakt!
Sterkte met de 24 uur wakker blijven.
xxx Margreet

GerJanne zei

Oh wat leuk! Je hebt hem al! En het mooie papierblok....daar komen weer heel mooie kaartjes van. Dat is snel trouwens. En de kaart is ook al zo leuk. Dat wordt wel afzien het weekend.
Ik herkende de sketch meteen. Morgen bij mij....

Nicolette zei

Wat is die wasbeer leuk. Het papier gisteren ook op de beurs gekocht, zo mooi.
Groetjes Nicolette

Daphne zei

Lees ijk het nou goed dat je een "schattig wasbeurtje" van je moeder hebt gekregen😁.

Wat een lief kaartje is dit weer.
Inderdaad herfst genoeg, best lastig om te maken toch, met deze temperaturen?!
Het beertje is lief zeg, dat gaan jullie weer veel plezier van hebben lijkt mij.
Succes dit weekend, poeh zeg, pittig, maar wel heel leuk om te doen.

Crealientje zei

Super schattige kaart!
Ik heb schattige wasbeer net binnen:)
Veel plezier!
Groetjes Crealientje.

Mariken zei

Tijd om weer eens ff te bloggen! Lekker buiten, het waait en het koelt wat af, heerlijk! Wat een schattige wasberen, tè leuk!! Fijn weekend verder!

Tina Campbell zei

Oh my this is a super cute card :) and love your take on the sketch. Thanks for joining us at Sketch N Scrap!
Tina-DT

Sharon Fontenot zei

Great wood background. The die cuts are just wonderful. Love the polished look of this card. Sketch N Scrap appreciates your participation. Thank you for playing along.
Sharon Fontenot
higgledypiggledycrafts.blogspot.com/

Trijntje zei

Prachtige kaart Merit. Mooie kleuren. Weer heel mooi samengesteld. Snap best dat je blij verrast was met dit leuke pakket. Groeten Trijntje

Ellen zei

Och wat schattig, dit wasbeertje! Superleuke kaart. Het weekend een beetje overleefd met de omloop van Goeree-Overflakkee op het programma?

Lisa zei

This raccoon is so adorable! Lovely job with the sketch! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

Colien zei

Geweldig kaartje, zo mooi van kleur! En ja, ik ben ook verliefd op het wasbeertje, vind em zo schattig!
grtz Colien

Freubelmina zei

Echt zo knap hoe jullie steeds weer zo’n leuk kaartje weten te maken met de schattige diertjes.
Dit is ook weer zo’n mooierd, jij verveelt je niet als mams weg is haha.
Lieve groetjes, Wilma xx