dinsdag 20 november 2018

Eline's Cute Animals - My Winter Favorites nr. 1



Goedemorgen lieve blogsters, 

Vandaag begint de diertjes dinsdag weer, LEUK!!!
Het is nu de uitdaging om 5 weken lang winter/kerst kaartjes te maken met je favourite winterdiertjes. We maken graag kerst/winter kaartjes en de diertjes is voor ons ook geen probleem! 
Dus we zijn weer heerlijk aan de slag gegaan, alle winterse diertjes op tafel gelegd en gestart met onze schattige husky! We hebben hem deze keer gemaakt in een beetje blauw/grijs tinten (op Colien haar verjaardagskaartje was hij nog bruin). 
Het kaartje hebben we ook gemaakt in blauw/grijs tinten, een lekker stoer winters kaartje. 
Het design papier voor deze winterse kaart komt uit de paperpad van Echo Park Cabin Fever. 
Een cirkel uit design papier gedraaid en hier de husky ingezet, rond hem heen wat kleine zilveren sterretjes. Drie boompjes van Magnolia uitgedraaid uit wit cardstock en voor de boompjes een grijs hekje van Marianne Design. Ook rond de bomen nog wat kleine zilveren sterretjes. 
Het is al een beetje donker dus hij heeft ook zijn lantaarn nog bij zich! 

We zijn benieuwd wat er vandaag weer voor winterse diertjes in blogland gaan verschijnen, zal er vast weer gezellig uit gaan zien met al die diertjes! 

We weten niet of we langs kunnen komen bij jullie om te reageren op jullie kaartjes, want onze opa/schoonvader is hard ziek vanaf donderdag. We zijn dag en nacht bij hem al vanaf het weekend. Dus van het wandelen is ook niks meer gekomen, dit stond natuurlijk in ons vorige blogbericht.
We hebben dus even andere dingen aan ons hoofd en weinig tijd om kaartjes te maken en blogland bij te houden. 

Het plaatsen van dit kaartje schoot ons gelukkig gisterenavond laat nog te binnen. Het kaartje stond al wel gepland, maar er moest nog wel een verhaaltje bij.

Ga vandaag ook gezellig een kijkje nemen bij Linda en Gerdine op de blog! 

Fijne dag allemaal!
Liefs, Merit en Annemarie

23 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Hopelijk komt het snel weer goed met jullie (o)pa!
Heel mooie kaart met deze husky. Stond ook bij.mij op 5, maar heeft zich zo goed verstopt dat ik dan maar de volgende uit het rijtje moest nemen...
Groetjes
Nancy

femke zei

Heey Annemarie en Merit.

dat is een heel gaaf kaartje geworden!!!

groetjes Femke

Jantine zei

Heel gaaf kaartje met de husky. Die heb ik niet in mijn collectie, dus bij mij een wat onverwachter dier op de winterse kaart...
Heel veel sterkte voor jullie met opa/schoonvader!
Groetjes
Jantine

Eri zei

Oh, wat een leuke winterse kaart met die husky. Helemaal geslaagd. Veel sterkte toegewenst.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje leuk he vandaag al die diertjes langs zien komen. beterschap voor opa/ schoonvader
groetjes ellen

Sarah zei

Bij jullie houden de zorgen ook niet op.
Veel sterkte.
Het kaartje is mooi.
Bij mij schoot het vanochtend pas te binnen dat het al 20 november is en voor mijn vertrek zette ik hem gauw op de foto en op de bus schreef ik mijn tekst... Het is gelukt! X

Irene zei

Gaaf in deze prachtige grijstinten!! Heel veel sterkte/beterschap voor Opa!!

xx Irene

by Maura zei

Super leuk kaartje met de husky, bij mij staat ie ook op nr5 :) groetjes Maura

Caroline zei

Jullie kaartje is heel leuk. En volgens mij hebben genoeg diertjes om de uitdaing uit te zitten.
heel veel sterkte met jullie (schoon)vader/opa!
Groetjes Caroline

Margreet zei

Wat een gave husky heb je gemaakt, Merit. Superleuk kaartje.
Sterkte met opa!
xxx Margreet

Nicolette zei

Heel veel sterkte met jullie vader/opa.
De kaart is erg leuk!
Groetjes Nicolette

Creanita60.blogspot.nl zei

Sterkte met jullie vader en opa.
Jullie kaartje met de husky is mooi geworden.
Groetjes Anita

GerJanne zei

Ook bij jullie dus zorgen. Heel veel sterkte met vader/opa.
Jullie kaartje is heel leuk. De husky is heel goed voor een winterkaart....

Femminde zei

Heel veel sterkte met jullie schoonvader/ opa!!
Jullie kaartje is top. ik vind die achtergrond er zo mooi bij.
Tot de volgende diertjes dinsdag!!
Groeten van Femminde

Linda Visser - van der Velden zei

Wat leuk dat jullie weer meedoen! En toevallig ook de husky, gaaf! Sterkte met jullie opa/ schoonvader. Groetjes ,Linda

Marjolein zei

Och, wat naar zeg. Ontzettend veel sterkte met (o)pa.

Jullie hebben er een mooie kaart van gemaakt. De husky gaat bij mij ook nog langskomen. Tot volgende week weer.

Groetjes Marjolein

Gerdine zei

Sterkte met alles! Fijn dat het toch nog gelukt is met het plaatsen van het blogbericht. Altijd zo gezellig als jullie weer van de partij zijn met jullie mooie kaarten! Ik ben echt fan van jullie :) Bedankt voor het meedoen met onze diertjesdinsdag winterchallenge! Groetjes, Gerdine

Yvonne zei

Super mooie kaart hebben jullie weer gemaakt, en wat een mooi papier.
En o ja, de husky hebben we ook nog.
Het wordt weer moeilijk kiezen deze 5 weken.
Ik wens jullie heel veel sterkte met jullie opa/schoonvader.

Liefs,
Yvonne.

Nelleke zei

Vrolijk en stoer, ik vind die details erbij ook zo leuk. Bedankt voor de ideeen. Groetjes, Nelleke

Petra zei

Ik hoop dat het niks ergs is met opa/ vader. Je jullie kaart is weer prachtig. Ik wens jullie veel sterkte en hopelijk tot volgende week.

Lieve groet,
Petra

Gina zei

Weer een superleuke kaart met die leuke boompjes. De husky superleuk uitgestanst in die grijze kleurtjes. Denk dat die er in het echt toch ook zo uit ziet? Super gedaan ! Zal wel schrikken geweest zijn met jullie opa/schoonvader. Uiteraard gaat jullie zorg en aandacht nu naar hem ! Groetjes, Gina

Chantal zei

Een super leuke kaart.
Groetjes, Chantal S

Linda zei

Wat een mooi kaartje!
Gaaf die combi met grijs tinten.
Sterkte voor jullie opa/schoonvader. Ik hoop dat de longontsteking snel zal wegtrekken.
Lieve groet, Linda T