donderdag 8 november 2018

52 weeks to Christmas week 45


Goedemorgen op deze kerstkaartjes donderdag bij 52 WTC, we hebben er weer zin om om al jullie;s leuke en mooie creatie's te komen bekijken...
Deze keer hebben we onze pinguín weer eens tevoorschijn gehaald, gecombineerd met het leuke echo park papier.
Lekker winters....een leuk bordje uitgedraaid en daar de tekst "Let it Snow" op gestempeld...wat sneeuw op de bordje...en een lampion voor als ineens de donker invalt...hahaha.

Vanmorgen even naar de bakker in het dorp...dat is iedere week weer nostalgie opdoen....

In dit straatje zit de bakker, hobbel de bobbel over de oude klinkers en kasseien......
advies als je tompoucen haalt gaan lopen en niet fietsen, dan zit de pudding overal behalve in de tompouce.


En als je dan de deur open doet gaat er nog zo'n ouderwetse klingel bel....


En dan eenmaal binnen waan je je 100 jaar terug in de tijd...heerlijk.

 Daarna naar de markt (piepklein marktje 3 kraampjes fruit/groente, kaasboer,en slager)
Maar ach we zijn niet anders gewend en ze hebben heerlijk spullen, daar gaat het toch om, dan hoeft er niet veel te staan toch??


Dan nu op naar de winaar en de top 3....

Maura is random gekozen tot winnaar...gefeliciteerd.

 de Top 3

1. Trijntje.(15)
2. Gerie.(20)
3. Oma's kaartenhoekje(23)

Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit

Crafty friend challenge - 2 or more patterned papers
Animal friend challenge - winter + dier 
Creatieve sketchy girls - winterkaart 
Alfabeth challenge - p for pinguins 
Sketch Tanten - sketch
Christmas with the Cuties - Wrapped up Warm.


36 opmerkingen:

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Zo dat is mooi zeg, wat een nostalgie bij jullie in het dorp, ik hou er wel van. Jullie kaartje is heel schattig met een mooie achtergrond. Fijne dag vandaag, groetjes Ingrid

Henriët zei

De pinguin staat er weer mooi op! Mooi papier hebben jullie gebruikt.
Wat een mooi straatje waar de bakker aan zit. En de bakkerij zelf mag er ook zijn! Echt genieten.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Gezellig dorp lijkt me dat!
En ook je kaart ziet er weer super leuk uit!

Hobby Hoogland zei

wat een leuk kaartje ,de pinguin kan daar wel tegen van mij mag die sneeuw wel weg blijven.
Wat een prachtig straatje bij jullie en als de deur open gaat , ik ruik het.
groetjes Marjan.

Eri zei

Weer een leuke kaart met de puinguin! Het lijkt me een gezellig dorpje waar jullie wonen. En de bakker heeft zo te zien heerlijke lekkernijen.
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

Het lijken wel foto's voor een vakantiebrochure, idyllisch...
Zie het zo voor me wat met je tompouces kan gebeuren, ha ha!
We gaan jullie eiland ook eens op ons te bezoeken-lijstje moeten zetten... we waren er dit voorjaar op zoek naar bollenvelden, maar iets te laat...
Jullie pinguïn ziet er fantastisch uit in het mooie decor. Grappig hoe 2 pinguinkaarten met eenzelfde tekst zo verschillend kunnen zijn! Is echt sel het leuke van die 52 Weeks to Christmas...
Fijne donderdag
Nancy

Trudy zei

Mooi kerstkaartje met prachtig papier! Wat wonen jullie in een leuk dorpje. Vooral die eerste foto lijkt wel een vakantiefoto. Ik ga geloof ik maar verhuizen.
groetjes Trudy

Jantine zei

Wat leuk, zo’n inkijkje in jullie dorp!
En hartstikke leuk kerstkaartje weer!
Groetjes
Jantine

Marja zei

Gezellig straatje bij jullie in het dorp.
De kerstkaart is weer prachtig met de leuke pinguin voorop.
Groetjes Marja.

Rosina zei

Heel leuk je kerstkaart met die mooie sneeuwpop erop..ook de andere accentjes passen zo mooi bij elkaar.
En wat wonen jullie in een nostalgisch dorp zeg...ZO GAAF...Ik ben er helemaal weg van ...leuke foto's

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Epie zei

Schitterend kaartje met de leuke pinquin erop , tjee
wat een leuke fotoos van jullie dorpje zeg, fijn bakkertje !!
Gezellige dag van Epie

Irene zei

Op jullie keigave papiertjes ben ik elke kaart weer een beetje jaloers, dit is weer zo'n super kaartje!!
Jullie mooie Goedereede is om in te lijsten Annemarie ook al zie ik mezelf ook zonder tompouce NIET over dat straatje fietsen (tenzij ik een zeempje heb zoals een echte wielrenner whhaaa).

xx Irene

Margreet zei

Wat een superleuke kaart met die wegwijzer voor de pinguin....zal hij vast nodig hebben!
Bij jullie is het alle dagen vakantie als ik naar de foto kijk. Is dit al door toeristen ontdekt???
xxx Margreet

Judith zei

Wat een super gezellig oud Hollands winkel straatje..leuk hebben we hier niet...
Kaartje is weer prachtig.
Groetjes van Judith

Ans Gilbert zei

Wat leuk zo'n bakkerswinkel, nog helemaal als vroeger en de marktkramen, meer heb je toch niet nodig..
Weer een kei vrolijke kerstkaart met de pinguin,
Ansx

marian zei

Een prachtige kerstkaart hebben jullie weer geplaatst deze week, en want een leuk dorp waar jullie wonen. De bakker is helemaal super, maakt volgens mij ook geweldige lekkernijen. Ziet er tenminste heerlijk uit.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een leuk kaartje en die lampion viel me direct al op! Erg leuk!Bij ons ook zo'n dorpje hoor! Ook wij hebben zo'n heerlijke bakker en mooie nostalgische pandjes!Ook onze markt heeft maar een paar kraampjes maar inderdaad dat vind je niet erg. Je bent er aan gewend en anders moeten we naar de grotere markt in een grotere plaats! Groetjes Marijke.

Nicolette zei

Leuke kaart is dit en wat een mooi dorp is dot waar jullie wonen. Leuk van die kleine straatjes.
Groetjes Nicolette

Enny zei

Een heel leuke kaart met die pinguïn en mooi papier ! Wat is het gezellig bij jullie in het dorpje, lijkt me heerlijk rustig ! Groetjes, Enny

Dreja zei

Ein großartiges Werk. Danke für Deine Teilnahme bei den Animal Friends und den Sketch-Tanten.
LG Dreja

Suzan zei

Prachtig kaartje met de pinquin!! En supermooie foto's zo mooi!
Groetjes Suzan

!neke zei

Mooie foto,s van het dorp !
Jullie kaart is ook weer top !

Gina zei

Leuke kaart weer gemaakt met die pinguïn! Mooi het achtergrondpapier met die tekst erbij. Dat ziet er een supergezellig dorpje uit waar jullie wonen. Qua markt is het bij ons niet veel groter: vijf kramen, soms zes. Maar alles wat je nodig hebt kan je er vinden. Dus meer moet dat niet zijn. Groetjes, Gina

Caroline zei

Heel leuk met de pinquin!En wat een leuk straatje! Zou zo op eeen kartje kunnen als plaatje.
Groetjes Caroline

Angela zei

Wat een prachtig straatje.... en wat een luxe een warme bakker!
Klein maar fijn zullen we maar zeggen.... en als je bij deze 3 kramen alles kunt kopen wat je nodig bent, is de markt groot genoeg; toch?!?!

Jullie kaart is weer top! Volgens mij hebben jullie een heel arsenaal aan MD-beestjes; geweldig!

Fijne avond.
lfs Angela

Freubelmina zei

Wat een prachtige kaart met de mooie pinguïn!
Leuk bakkertje,die zijn er niet veel meer helaas...
Fijne avond xx

Sarah zei

Dat lijkt daar wel een vakantiedorpje bij jullie. Sfeervol!
Bij ons is de straat een werf, ze leggen nieuwe leidingen aan. Niet zo leuk!
Mooi kaartje weer!

Scraptastisch zei

De pinguin staat er warmpjes bij en wat weer een vrolijke hele mooie papiertjes! Keigaaf kaartje lady's! En ik zie jullie tompoezen verhaal al voor me, hihi Wat een super leuk straatje en gaaf zo'n nostalgische bakkers winkel.
xx Gerie

Diny zei

Wat een nostalgie....prachtig!
En jullie kaartje is ook prachtig....wat leuk gedaan weer!
Groetjes en tot gauw weer,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een gezellig dorp om te zien, lijkt me heerlijk wonen, ik snap dat jullie er trots op zijn.
Pinguins zul je er vast niet tegen komen maar die is op jullie leuke ijzige kerstkaart te bewonderen. Wat een leukerd.
Fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een enige kaart is dit ! En wat heb je mooie foto's van je dorpje en de Bakkerswinkel. Fijn dat je er met plezier woont. Gezellig in een dorp.. groeten Trijntje

Linda zei

Hé wat grappig daar ben ik in de zomer geweest!
Een vriendin van mij komt daar vandaan zij is 53 en liet mij haar geboortedorp zien. Ik vond het er heerlijk idyllisch uitzien ;)

Ook weer een super leuke kaarten hebben jullie gemaakt de afgelopen tijd ;)
Heerlijk al die diertjes!
Lieve groet, Linda T

Creaine zei

Super mooi. gezellig dat je meedoet met dit leuke kaartje bij Creative Sketchy Girls.
succes!
groetjes Ine DT

Creaine zei

Leuk nu zie ik het kaartje ook bij Crafty Friends. Ook daar veel succes met de challenge.
groetjes Ine DT

martina's kaartjes zei

een groter contrast met je kaartje en de foto met de helblauwe lucht had het niet kunnen zijn ! heel erg leuk winters kaartje, waar veel op te zien is, mooi
tof bakkertje... geen auto's in de straat... dat heeft zo z'n voor en nadelen denk ik dan =)
grtjs, martina
x

seelenvoll kreativ zei

Deine Karte ist sooo cool. Vielen Dank für die Teilnahme bei der Animal Friends Challenge. LG Karina