vrijdag 9 november 2018

Creatieve groetjes


Goedemiddag lieve blogsters, vandaag weer een heerlijk herfst kaartje, gemaakt met het al heel oude maar ohhh zo leuke herfstpapier van Eline...we zijn er nog steeds zuinig op...alles passen en meten zodat we er nog zoveel mogelijk mee kunnen maken.

De eekhoorn mocht deze keer op de leuke sketch van  Sketch Saterday prijken heerlijk met zijn warm gebreide sjaal aan...een leuke kale boom erbij, waar alle blaadjes inmiddels onderliggen, en nog een klein rupsje wat een lekker plekje onder de blaadjes gaat zoeken voor de winter, en een lekker dikke kruisspin...die ook vast opzoek is naar een beetje een beschut plekje...

De leuke tekst "creatieve groetjes"erbij gestempeld...en opgestuurd naar een lieve blogster.

Fijn weekend allemaal, wij gaan 20 meter beukenhaag planten en oude boerengrind verwerken in de tuin...dit zal wel in meerder fases gaan want er moet wel 6 kuub grind komen, en dat is een beetje veel van het goede om tegelijk te verwerken...alles in ettappe's...


Inmiddels zijn bij de voordeur natuursteen  tegels gelegd, en dat in combinatie met die oude klinker straatjes (jaja ook van die oude gebakken klinkers, net als in Goedereede bij de bakker). ik vind het geweldig geworden ben er zo blij mee....


Eerst lag alles met grindtegels...blij dat die nu eindelijk na ruim 5 jaar weg zijn..

Bedankt voor al jullie's leuke reactie's op ons stadje....ik geniet hier ook enorm...eigenlijk is er weinig te beleven (geen winkels op een bakker en een spar na, en twee super leuke bloemenwinkeltjes...) maar zo gezellig....
We hebben dan wel weer 3 cafe/restaurants....en gezellige terrasjes.
En hele leuke mensen...iedereen praat hier met elkaar, helpt elkaar en laat elkaar in zijn waarde...ik ga hier niet meer weg!!


Crafty friend challenge - 2 or more patterned papers
Hobby Vision - paddenstoelen 
City crafter challenge - woodland animals 
Sketch saturday - sketch 

18 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een fleurig herfstkaartje is het weer geworden, met de eekhoorn, wat is dat trouwens een schattig stansje van dat rupsje die ken ik helemaal niet.

Veel plezier met het planten van de heg


groetjes ellen

Je@net zei

Alweer zo'n super leuke herfstkaart!

Irene zei

Rupsje Nooitgenoeg??? Ik heb me een slag in de rondte gezocht tussen die blaadjes whahhaa, maar toch ontdekt waar hij kroop en de kaart is weer toppie met dat oude maar oh zo leuke papier!
Neen natuurlijk ga je daar nooit meer weg en de bestrating past idd precies bij de sfeer van Goedereede en hier ben je ook al lang van de fiets afgestapt met je tompouce dus alleen maar leuk!
Al dat grind dat weet ik nog zo net niet...hadden wij ook in de achtertuin maar blad harken is dan wel heel lastig en een blazer/zuiger kun je wel vergeten maar ik hoop dat jullie er wel blij mee zullen zijn!!

xx Irene

Mariken zei

Ha, daar is ‘mijn’ lieve en leuke herfstkaartje, zo gezellig! Heerlijk dat jullie daar zo fijn wonen, dat is heel wat waard!!
Fijn weekend, voor straks!

Petra-loves-paper zei

Gezellig al die kleine details die je op je kaart verwerkt hebt! Groetjes Petra

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk deze kaart! Lekker herfst-achtig en mooie details. En een van mijn favoriete designpapiertjes :). Jullie tuin wordt mooi zeg! Succes en groetjes, Linda

Judith zei

Super leuke kaart geworden.
En het voortuintje wordt prachtig zo te zien.
Groetjes van Judith

Margreet zei

Schitterend herfstkaartje weer, Annemarie, vol met leuke details. Dat papier ken ik niet, maar ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat het bijna op is.
De entree aan de voorkant is heel mooi geworden en achter wordt nog een hele klus, maar dat komt vast wel goed. Ben al benieuwd naar de foto's.
Fijn weekend!
xxx Margreet

Henriët zei

De kaart is weer een schatje!
Succes met het werk in de tuin.
Groetjes van Henriët

Eri zei

Leuk dat de eekhoorn ook nog eens op de kaart mocht bij die leuke papiertjes. Prachtig die klinkers met het natuursteen. Veel succes in de tuin.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Ach wat een leuke herfstkaart is dit geworden inderdaad erg mooi papier, leuke details. groeten Trijntje

Angelique zei

Prachtig herfstkaartje met het leuke eekhoorntje, ik moest ff zoeken naar het rupsje.
Ik ben nog even aan het genieten van al jullie fantastische dierenkaartjes, ik vind ze altijd zo leuk. Ik heb zelf de muisjes maar ben er nog niet aan durven beginnen, erg he?
Heerlijk als alles in de tuin helemaal naar je eigen smaak wordt aangelegd, geniet er lekker van.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Heel leuk kaartje, net als het kaartje hieronder!
En fijn als je woont op een plekje waar je nooit meer weg wilt. Hier in het dorp is helemaal niks, een bakker en Spar is in een dorpje 3 km verderop. We hebben wel een benzinepomp (heel praktisch,haha) en een elektriciteitszaak. Maar ik mis hier niks, hoor.
Bedankt voor het terugsturen van het prijsje, heb ik handig mijn pakketje voor deze maand al klaar ;)
grtz Colien

Ela zei

Super leuk deze herfstkaart! Ja, op sommige papiertjes ben ik ook heel zuinig, dan durf je het bijna niet te gebruiken 😁. Je tuin wordt mooi! Groetjes Ela

Diny zei

Wat en prachtig kaartje is dit....zo'n mooi papier!
Jullie gaan daar zeker nooit meer weg....wat gezellig allemaal!
Groetjes en tot gauw weer,
Diny

Nicolette zei

Hele leuke kaart en dit papier heb ik ook nog, kan er eigenlijk niets mee.
En succes met de tuin, die gaat vast erg mooi worden.
Groetjes Nicolette

Beatriz zei

Cute card, love your color combo. Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs this time, good luck in the draw. Beatriz DT

Gina zei

Hele mooie herfstkaart in een prachtige kleurencombinatie! Mooi geworden jullie nieuwe bestrating. Heb ik ook altijd al een passende combinatie gevonden, tegels in combi met klinkertjes! Groetjes, Gina