zaterdag 17 maart 2018

Ik denk aan je...





Goedemorgen lieve blogsters, vandaag laat ik jullie twee scraplings zien, (ik had er nog nooit van gehoord)
Beetje in de voorjaarssfeer gemaakt, en opgestuurd naar twee blog-dames die wel even een kaartje kunnen gebruiken, alle spulletjes zijn van Marianne Design.
Weinig voorjaar nog nu het buiten weer zo koud is...brrr die harde wind alleen al, niks aan.
En er ligt weer al een behoorlijk laagje sneeuw....
Maar lekker binnen aan de knutsel...af en toe even een ronde buiten lopen, met dikke jas, sjaal en muts op, opbergen hoef je het nog niet, je kunt het nog goed gebruiken....

Fijn weekend, liefs Annemarie en Merit.

Maianne design - scraplings.

24 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi! Hier valt er sneeuw!!
Maar ik zou liever op je kaartje zijn ☺

marja zei

Wauw leuk gedaan zeg. Groetjes marja

Je@net zei

Wat een lieve kaartjes zijn dit.
Ja...het ziet er maar koud uit buiten. Moet er nog wel een paar keer door, maar geloof dat ik liever binnen blijf vandaag!

Hetty P. zei

Mooie kaartjes hebben jullie gemaakt.
Lekker in de voorjaarssfeer.
Groetjes Hetty

Caroline zei

2 hele leuke kaartjes of scraplings? Stuur je dit naar 2 verschillende mensen dan? Het lijkt wel 1 tafereeltje. Maar misschien is dat het idee erachter?
Groetjes Caroline

Monique zei

Hoi Annemarie en Merit,

ik vind de scraplings (ook nog nooit van gehoord) heel erg leuk. Maar ze voldoen niet aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes. We vragen om een gestempelde achtergrond die niet is ingekleurd. Van die stempels stempel je nog een keer een afdrukje en die kleur je wel in en plakt die met label op de kaart. Kijk maar eens naar de voorbeelden. Je 2 kaartjes zijn prachtig maar ik moet ze voor de challenge helaas verwijderen.
Fijn weekend, liefs Monique

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk gedaan! Groetjes Linda

Mariken zei

Wat gaaf zijn deze twee scraplings. Ik heb er wel van gehoord, maar weet niet meer wat het is. Zal eens ff googlen. Hier ook bar koud, beetje sneeuw en een ijzige wind. Wat je zegt, lekker knutselen en tussendoor ff naar buiten met Guus! Fijn weekend!

Colien zei

Twee heel leuke scraplings, lekker voorjaarsachtig! Helaas niet geschikt voor onze challenge bij Knutsels en Kadootjes, zoals Monique al heeft aangegeven. Daarvoor moeten jullie gaan stempelen, dames! :) Morgen plaatsen we een reminder, dan krijg je een idee....
Fijn weekend, grt Colien

Annemarie en Merit zei

Sorry dames van Knutsel en Kadootjes, weer niet goed gelezen!!

Annemarie en merit

Jantine zei

Leuke kaartjes, ik heb ook nog nooit van scraplings gehoord, maar het ziet er leuk uit.
Groetjes,
Jantine

Eri zei

Leuke scraplings hebben jullie gemaakt!
Groetjes, Eri

Irene zei

Wybrich maakt al jaren scraplings dus ik ken het wel en deze twee zijn ook heel leuk geworden!!

xx Irene

Trijntje zei

Ik wist ook niet wat het waten hoor. Maar je kunt zo leuk de restjes opmaken. Jij hebt 2 prachtige kaarten gemaakt Annemarie. Leuke tekst. Groeten Trijntje

Judith zei

Hele leuke kaartjes zijn het weer geworden.
Leuk dat je mee doet met de scrapling challenge.
Groetjes van Judith
DT MD Challenge blog

SylS creaties zei

Mooie kaartjes, leuk gedaan!
groetjes,
Syl

Ellen zei

Scraplings? Geen idee! Maar wat maakt het uit: je kaartjes zijn echt superleuk en vast helemaal scrapling!

groetjes, Ellen

Ellen zei

Het was inderdaad weer om lekker binnen te zitten en bijvoorbeeld te knutselen ;-) Leuk die scraplingkaartjes, toch een beetje voorjaar vandaag.

Yvonne zei

Jullie hebben er weer wat leuks van gemaakt.
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar vond het ook wel leuk om te maken.
Weer eens iets anders.
Het was inderdaad ijskoud vandaag, bbbbrrr.

Groetjes,
Yvonne.

Rosina zei

Dat zijn 2 prachtige scraplings Annemarie...zo leuk en ze hebben echt een lenteachtige uitstraling
en wat nou het allerleukste is dat er eentje hier bij mij op de kast staat, zo lief om een warm opkikkertje te krijgen...Het gaat hier maar moeizaam en daarom ook slaapproblemen...ga pas naar bed als ik echt moe ben...lig anders uren wakker te draaien..
Super bedankt hoor ook voor Merit...
groetjes Rosina

Nicolette zei

Wat zijn deze leuk. Ik had er ook nooit van gehoord. Mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

Wybrich zei

Ze zijn schitterend geworden je scrapling kaartjes!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Crealientje zei

Deze wil ik ook nog maken.
Die van jullie zijn mooi!
Prachtige bloempjes.
Lieve groetjes Crealientje.

Ellie Bakker zei

Hele leuke scraplings hebben jullie gemaakt met verschillende tuinstansjes.
Gezellig dat jullie weer met ons meedoen.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog