dinsdag 20 maart 2018

Een meisje.....




Goedemiddag lieve blogsters, op de 4-Season Challenge blog zagen we dat ze een schommelkaart vroegen, het kwam er steeds maar niet van....nu zagen we de reminders van de dames Colien en Nelly en we zagen ook dat er maar eentje meedeed, dat kan toch niet...dus gelijk aan de slag gegaan.
Er moesten weer wat babykaartjes worden gemaakt, dus daar gelijk maar aan begonnen..
Het nieuwe MD papier "Crafty Patterns" erbij gepakt en een lekker wollig schaapje uitgedraaid.
Wat van die leuke boompjes, gras en bloemetjes...en een klein labeltje uitgedraaid en daarop"een meisje" gestempeld.
Doe allemaal gezellig nog mee, het lijkt altijd meer werk dan dat het is, de challenge duurt nog tot 31 maart, dus nog tijd genoeg.
Wij knutselen nog even door vandaag, Merit heeft haar vrije dag...en ik heb er ook een vrije dag van gemaakt, gezellig aan de knutsel!!

Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Crafty Sentiments Design - shaped cards
Dutch Card Lovers - buiten de rand 

34 opmerkingen:

Irma zei

Wat een lief kaartje! Zou ik mogen weten waar de bomen stansjes van zijn?
Lieve groet, Irma

Nicolette zei

Wat een schattige kaart.
Groetjes Nicolette

Hetty P. zei

Wat een lief kaartje
Super met het schaapje
Groetjes Hetty

Diny zei

Ach.....wat een schattig kaartje hebben jullie gemaakt.....prachtig!
Groetjes Diny

Nelleke zei

Ach wat een schatje zeg. Ja die uitdaging had ik ook gezien, maar op ik wil zo veel. Gisteren ben ik ook met de schaapjes bezig geweest, ze zijn zo leuk! Morgen komen ze op het blog. Groet, Nelleke

Caroline zei

Een heel leuk kaartje. Ik ben sinds gisteren volger van dit blog en ga ook nog proberen mee te doen.
Groetjes Caroline

Linda Visser - van der Velden zei

ahh wat super leuk!!

Ellen zei

Och wat een superschattig wiebelbabykaartje met schaap!

GerJanne zei

Ja, hij staat ook mijn to do lijstje! Nog even niet aan toe gekomen, maar voor de 31e moet het lukken! Die van jullie is erg leuk geworden. Een apart model is toch altijd wel superleuk om uit de enveloppe te halen als ontvanger....
Groetjes,
GerJanne

Marja zei

Schattig kaartje!
Heerlijk een knutseldag...heb vanmorgen zitten inkleuren.
Groetjes Marja.

Creanita60.blogspot.nl zei

Een hele leuke schommelkaart hebben jullie ervan gemaakt! en wat zijn dat leuke boompjes die jullie hebben gebruikt!
Groetjes Anita

Je@net zei

Aaaah...wat een schatje is dit!

Eri zei

Het is weer een toppertje!
Groetjes, Eri

Mariken zei

Dat is twee keer schattig...dat lieve schaapje, en een schommelkaart. Heel tof kaartje!

Gina zei

Wat een mooi kaartje en hoe leuk om die stansjes uit dat designpapier te maken. Dat blokje heb ik ook, dus ik ben weer geïnspireerd ! Een hele fijne dag samen! Groetjes, Gina

Annemarie en Merit zei

Hoi Irma,
Ik kan je geen berichtje sturen...
als je me mailt (mail staat bij mijn profiel)...dan kan ik je terug mailen.
fijne dag liefs Annemarie en merit

Colien zei

Superleuk wiebelkaartje en erg tof dat jullie meedoen met onze challenge!
grt Colien {4SC-blog}

Yvonne zei

Wat een schattige kaartje hebben jullie weer gemaakt, heel erg lief met het schaapje.

Liefs,
Yvonne.

Irene zei

Snoezig en knuffelig!!

xx Irene

Nelly zei

Superleuk kaartje en we zijn blij met de 2e deelnemer deze maand.

Bedankt voor julie deelname bij 4 - Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly

!neke zei

Super leuk !!!!!!

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
SylS creaties zei

Wat een schattige kaartjes heb je de afgelopen dagen gemaakt! Heel erg mooi!
groetjes,
Syl

Durvina zei

Ohhh, wat superschattig!!

liefs, Durvina

Caroline Cards zei

Een schattige kaart. Lief dat schaapje!
groetjes, Caroline

Trijntje zei

Hoi. IK heb weer heel wat bij jullie gemist. Maar wat is dit ook een schatje. Superleuk! Groeten trijntje

Marjan zei

Oh, wat lief! Ik ben dol op wiebels! Mooi kaartje. Leuk dat je meedoet met Dutch Card Lovers.

anja curvers zei

Ja leuk deze wiebelkaart. Fijn dat je meedoet bij DCL.

ELE zei

Super! Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs this week.
We look forward to seeing you again next time.
Good luck!
Hugs
creativEle DT

Nélida Cordón zei

So cute!! Love the trees and the awesome sheep
Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs

Rae Ann zei

Love the muted colors and the patterned paper you chose for this. The lamb is such an adorable focal point!

Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Shaped Card challenge.

Beatriz zei

Great card, super cute sheep! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs this time, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

Margot zei

Ahhhh die is te schattig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Rosalien Zwackhalen zei

Super leuke kaart. ;) En dat je zijn vachtje uit vilt gemaakt hebt vindt ik echt top, dat doet het hem.
Bedankt voor je deelname bij de DCL.