zondag 18 maart 2018

Its cold outside...


Goedemorgen blogsters op deze steenkoude zondag ochtend, het is zeker "Cold Outside"!!
En nu ben ik alleen nog maar even buiten geweest om de vogeltjes te voeren..
Straks nog een paar km lopen naar de schoonouders even een warm bakkie doen en dan weer terug...
Zal maar genoeg aantrekken...wat een ijzige kou!!
Deze poolbeer kan nog goed vandaag de revue passeren...
Lekker vrolijk papier van echo park gebruikt.
Fijne zondag, blijf lekker dicht bij de kachel....
Liefs Annemarie en Merit.


13 opmerkingen:

Nicolette zei

Super leuk met die ijsbeer.
Fijne dag,
Groetjes Nicolette

Henriët zei

Koud buiten is het zeker. Ik blijf lekker bij de kachel vandaag!
Prachtige kaart met de ijsbeer. Leuke kleurtjes, daardoor lijkt het geheel toch erg warm.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Brrr,,,,vandaag is het echt cold outside. Denk dat ik maar lekker binnen blijf.
Dit kaartje is weer super leuk geworden!

Larissa zei

Het is zeker koud, brr. Ik kom niet teveel buiten vandaag. Lekker binnen aan de knutsel.
Het kaartje is lief met de ijsbeer. Vrolijke papiertjes.
Fijne zondag!

!neke zei

Helemaal leuk !!!!
Mooi papier !

Eri zei

Lekker vrolijk kaartje op deze ijskoude dag!
Groetjes, Eri

Diny zei

Prachtig kaartje dames!
Ik keek nog even rond op jullie blog en zag dat ik heel veel moois heb gemist tijdens mijn afwezigheid!
Bedankt voor jullie lieve berichtje op mijn blog!
Groetjes Diny

Mariken zei

Dat is het zeker zeg, hartstikke koud! Dus jullie kaartje oast nog perfect, enige ijsbeer!
Fijne en warme avond!

Colien zei

Hartstikke leuk kaartje zo half maart met deze kou! :)
grt Colien

Ellen zei

Het was inderdaad echt hartstikke cold outside, brrrrr! Kaartje met de ijsbeer past perfect bij vandaag. En al die cirkels passen weer perfect bij de challenge van Craftliners. Superleuk,dat jullie meedoen! Dank jullie wel.

Crealientje zei

Deze vind ik prachtig!
Mooi design papier.
Jullie poolbeer vind ik wel leuk.
Die van buiten mag zo langzamerhand wel eens een teddybeer worden😉.
Liefs Crealientje.

Trijntje zei

OOH deze is ook schattig. De leuk witte beer. Mooi met dit papier. IK zie dat de inspiratie weer helemaal terug is.Genieten hier. Groeten trijntje

Angela zei

Annemarie en Merit heel erg bedankt voor deze schitterende kerstkaart.... en voor jullie lieve woorden.
xxxAngela