Pagina's

dinsdag 9 juni 2026

Veel liefs


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag even een kaartje voor iemand bij wie het even wat tegen zit, denk maak snel iets met de mooie Stampin Up set die ik van Elise mocht lenen...
Prachtig vind ik die aquarel bloemen en bladeren...
De reepjes op de achtergrond zijn uit een action blok.
De kaart is al aangekomen we kregen een lief berichtje.

Fijne dag liefs Annemarie en Merit.
 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje, de bloemen zijn zeker mooi en sjiek hoor
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en zeker fijn om te krijgen als het je even tegenzit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. echt tof gedaan.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn als je kaart zo gewaardeerd wordt. Het is een mooierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die grote bloemen, mooi en gewaardeerd en dáár doe je het voor!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n kaartje vinden in je brievenbus us altijd goed.
    Ik vind het erg mooi. Het lijkt snel klaar, maar het idee is goed verzonnen en heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat,
we waarderen het heel erg en lezen ze altijd met heel veel plezier.