Goedemorgen lieve bloggers,
Morgen is Diny jarig! Hiep, hiep, hoera. alvast Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Diny!
We hebben voor haar een tag gemaakt met de lieve heersbeestjes erop. Vrolijk lentepapier uit een blok van de Action gebruikt. Grote JIJ stans gebruikt en een klein tekst 'bent jarig' erbij. Onderop nog een bloementoefje en deze gezellige tag was klaar om op de post te gaan naar Diny. We hopen dat je hem ondertussen ontvangen hebt en wensen je via deze weg morgen ook een hele fijne dag toe.
De kaart een dagje eerder op de blog
Liefs, Merit en Annemarie

wat een mooi label met het gave tafereeltje erop
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Oh wat mooi is deze!! Daar wordt Diny vast blij van.
BeantwoordenVerwijderenFijn zonnig weekend!!
Groeten van Femminde
Helemaal leuk !!
BeantwoordenVerwijderenJullie omschrijven het héél simpel, maar verzin het maar.
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke, gezellige tag hebben jullie gemaakt.
Super leuke kaart met de lieve diertjes. Heel erg mooi gedaan.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Hey Merit,
BeantwoordenVerwijderenDeze heb je weer super leuk gemaakt!
Diny zal hier zeker blij mee zijn...
Liefs,
Nancy