Pagina's

donderdag 28 mei 2026

52 Weeks To Christmas Week 22 Fijne Kerst.

Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag een gezellige winterse tag op de blog. Achtergrond design papier van Marianne Design gebruikt. En daarop een klein winters tafereeltje gemaakt met dit schattig hondje. Was weer al lang geleden dat we die gebruikt hadden, dus die mocht weer eens uit de verpakking. Hij heeft een lekkere warme sjaal en muts op gekregen. Hij zit op een boomstam in het bos. Een laagje sneeuw, wat paddenstoelen en een boom en de tag was klaar om op de blog te verschijnen. 
Vandaag kunnen jullie nog meedoen met de lopende uitdaging op de blog van 52wtc of een wekelijks kerstkaartje. We zijn weer benieuwd naar jullie creaties!

Liefs, Merit en Annemarie

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, de kleuren zijn ook zo mooi bij elkaar, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi label met het schattige hondje erop wat zit ie daar lekker in de sneeuw met zijn dikke sjaal en warme muts
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, Merit en Annemarie, lekker warm ingepakt, dit lieve hondje.
    Hele leuke kaart in mooie kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk label met het warm aangeklede hondje in het besneeuwde bos.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk label met het schattige hondje en het leuke kerst tafereeltje,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke labelkaart hebben jullie gemaakt met die lieve hond.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Merit,
    Super leuke label heb je gemaakt... Die hond lijkt het niet erg om in de sneeuw te zitten...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk label met een schattig hondje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi tafereeltje op jullie kerstkaart?
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi label met de hond. Jullie hebben hem goed warm ingepakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe kerstkaart met dit warm aangeklede hondje , zo leuk...
    Groetjes Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superlief kaartje Merit met het leuke hondje erop!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi label. Alles erg mooi gecombineerd.De hond zit er erg mooi op. Groeten Trijnthe

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is hij weer leuk! Mooi hoe je de tekst hebt verwerkt. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd, leuk hoe het hondje op de boomstam zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend en de kleuren passen ook zo goed mooi zacht kaartje grt caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat,
we waarderen het heel erg en lezen ze altijd met heel veel plezier.