donderdag 26 september 2024

52Weeks To Christmas week 39 uitdaging iets wat schuift, beweegt of draait.


Goedemorgen lieve blogsters vandaag start een nieuwe uitdaging bij 52WTC.
Iets wat schuift draait of beweegt, wij schieten dan meteen in de stress, want oh wat een moeite kosten die kaarten ons.
Maar goed dat we de uitdaging aan mochten gaan.
Het mooie MD papier erbij gepakt en dit ideetje van Marleen gebruikt, wel 20x bekeken hoe het moest en toen maar eens aan de slag gegaan.
En ineens dacht ik ik ga de theepot gebruiken waar iets uit komt, en dat werd de lieve sneeuwpop.
Als het erg koud is duikt hij in de warme theepot en is het heerlijk helder vries weertje komt hij er uit te voorschijn...

Doen jullie gezellig mee we zijn benieuwd naar alles wat draait schuift of beweegt.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.
 

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een schattig kaartje dat de sneeuwman uit de theepot komt piepen.

Caroline zei

wat is dit een grappige kaart nl een sneeuwpop die uit een theepot komt, te gek, groetjes Caroline

Henriët zei

Wat een leuke kaart met de sneeuwpop die uit de theepot komt.
Heel leuk bedacht.
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Van deze leuke kaart krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Heel mooi gemaakt.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gave idee van de theepot, het patroon van Marleen moet ik ook nog ergens hebben, de sneeuwpop blijft leuk
groetjes ellen

Trudy zei

Super leuke kaart en heel origineel bedacht met de theepot en de sneeuwpop! Ook al was het voor jullie een hele uitdaging, het is jullie heel erg goed gelukt!
Groetjes Trudy

Eri zei

Wow, jullie kaart is geweldig! Zo leuk bedacht die sneeuwpop in de theepot, en hij komt er ook nog ongehavend uit;-) Ik snap helemaal dat jullie in de stress schoten, ik had hetzelfde toen ik de opdracht las, hierboven begonnen meteen de radartjes te draaien. Ik zal nog eens goed moeten nadenken.
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Wat een leuke interactieve kaart is het geworden. Niet de gemakkelijkste opdracht maar het is jullie goed gelukt!

groetjes van Ank

Epie zei

Schitterende voorbeeld schuifkaart , leuk dat de sneeuwman beweegt
Groetjes Epie

Nicolette zei

Heel erg leuk verzonnen met die theepot. Leuke kaart.
Groetjes Nicolette

marian zei

Wat een leuk idee om de sneeuwpop uit de theepot te laten komen (haha). Een prachtige kaart is het geworden. Ik heb dit model ook al wel eens gemaakt ,maar dan voor een herfstkaartje, een heel werkje vind ik ook. Deze is in ieder geval goed gelukt en heel mooi georden.
Groetjes van Marian.

Yvonne zei

Super leuke kaart hebben jullie gemaakt. Wat een leuk idee, de sneeuwpop die uit de theepot komt. Het ziet er heel mooi uit.
Ik heb het ook al eens zitten bekijken bij Marleen, maar ook nog nooit geprobeerd.

Groetjes, Yvonne.

Diny zei

Wat ontzettend leuk bedacht met de theepot....ik vind het een SUPER kaart!
Groetjes Diny

Sigrid1972 zei

Blij om te lezen dat deze challenge ook een hele uitdaging was voor jullie. De kaart is onwijs leuk en wat een gaaf idee om de sneeuwpop uit de theepot te laten komen. Super geslaagd!!!
Groetjes, Sigrid

!neke zei

Super leuk !!!!!
Mooie kleurtjes ook !
groeten Ineke

Marjan zei

Prachtig!! Zoals altijd een mooie kleurcombinatie en erg mooi kaartje, leuk hoor dat schuifsysteempje! Goede vondst die theepot!

Ans Gilbert zei

Echt een superleuke kaart met de bewegende sneeuwpop die uit de theepot komt,
Groetjes,
Ansx

Karien zei

Wat een leuke kaart!!
Leuk bedacht de sneeuwpop uit de theepot
Groetjes Karien

Ellen zei

Superleuk!

Suzan zei

Superleuke kaart met de even leuke sneeuwpop!
Groetjes Suzan

Margreet zei

Wat leuk bedacht en supermooi uitgevoerd. Toevallig ligt de theepot hier ook op tafel, maar met een ander doel.
xxx Margreet

Rina zei

Heel grappig zoals die sneeuwpop in en uit de theepot komt, als ze maar niet gaat smelten.
Groetjes Rina

Jantine zei

Zo leuk hoe die sneeuwpop tevoorschijn komt, Annemarie en Merit.
Groetjes
Jantine

Angélique zei

Superleuk, goed bedacht en uitgevoerd.