donderdag 12 september 2024

52Weeks To Christmas week 37 Happy Christmas.


 Goedemorgen lieve blogsters, kerstkaarten donderdag en vandaag een kaartje wat al een tijdje geleden gemaakt is, de mal en stempels van de bomen mocht ik gebruiken van iemand, heb daar een aantal kaartjes meegemaakt.
Dit is waren de laatste dagen van de vakantie dus ik heb handig even wat uit de  voorraad gepakt en geplaatst.

Wat we komen deze dag ergens thuis, tijd om te bloggen schiet er vast bij in, ik hoop volgende week weer present te zijn.

Van deze kaarten maak ik vaak een hele serie, want 
En dit zijn ook de kaarten die ik het meeste verstuur, naar familie en kennissen.

(GEPLANDE KAART).
 Fijne donderdag liefs Annemarie en Merit.

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi alles gecombineerd en leuk kerstkaartje. Goede reis terug.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kerstbomen erop
goede terug reis
groetjes ellen

Angélique zei

Een heel mooie kaart, een mooi geheel.

Trudy zei

Leuke kaart en hopelijk hebben jullie een leuke vakantie gehad!
Groetjes Trudy

Eri zei

Het is een prachtige kaart in mooie kleuren. Goede terugreis!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Mooie eenvoudige kerstkaart . Soms kan het handig zijn om wat gelijke kaarten te maken. Als je eenmaal een leuk ideetje hebt. Een goede thuisreis. Groeten Trijntje

marian zei

Een prachtige kaart en fijn om wat op voorraad te hebben als het even niet uitkomt. Goede terugreis gewenst en succes met opruimen en weer in het ritme komen.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Gaaf in deze tinten !!!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart die rust uitstraalt. Welkom terug thuis, hopelijk hebben jullie genoten.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Nou prachtig! ik houd van dit soort kaartjes. Sterkte met de vakantiewas ;-)

joke zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt met de geleende stempels. Mooie kleur.
Groetjes Joke

Suzan zei

Mooie stijlvolle kaart !
Groetjes Suzan

Rina zei

Heel mooi rustig kaartje.
Bedankt voor de lieve verjaardagspost.
Ik heb hem vandaag al open gemaakt.
Morgen zijn we heel de dag weg.
Groetjes Rina

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette

Marjolijn van Elsberg zei

Zo mooi!

Jantine zei

Mooie kaart, met al die kerstbomen, Annemarie en Merit. Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad.
Ik ben wat later met reageren, we waren ook een weekje op vakantie!
Groetjes
Jantine