maandag 29 juli 2024

Liam 3 jaar.







 Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een kaartje voor de jarige Liam , 3 jaar wordt het neefje van Pascal, Merit en Nomé .
Zijn opa heeft een boerderij, hij weet inmiddels alles van tractors, en de apparaten die erachter hangen...klein boertje!! zijn oma past 1 keer in de week op dus is vaak op de boerderij te vinden.
Heb geen tractor maar dacht een koe die hoort ook op de boerderij, dus maakte ik een schommelkaart met een echte hollandse koe, bloemetjes erbij zodat het lijkt of de koe in de wei staat, en een 3 in zijn bek....
We hebben toch zo'n moeite met die zomer kaartjes er moeten er nog een paar gemaakt worden voor dat de vakantie gaat beginnen.

Allemaal een fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een heel leuk vrolijk kaartje met de koe.

Angélique zei

Ach, wat een leukerd! Die koe zit bij mij nog in de verpakking, heb haar vorig jaar november gekregen 🙈

Caroline zei

Heel leuk kaartje voor een jongetje wat van de boerderij houdt!
Groetjes Caroline

Henriët zei

Wat een leuke kaart voor een boertje-in-de-dop. Gaat hij vast en zeker erg leuk vinden.
Groetjes van Henriët

casa crea d' emilia zei

Wat een gezellig vrolijk kaartje. Echt heel leuk gedaan. Mooie kaarten hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje met de leuke details
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een schattige kaart voor dat kleine boertje.
xxx Margreet

femke zei

Heey Annemarie en Merit,
wat een schattige wiebelkaart met die koe erop!!!

Groetjes Femke

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een leukerd! Daar gaat Lyam zeker blij mee zijn...
Een Traktor heb ik wel in mijn assortiment zitten... Als ik er aan denk, zal ik er een keer eentje voor je uitstansen...
Liefs,
Nancy

Ellen zei

Beeldschoon kaartje met de leuke koe, af en toe gebruik ik hem ook nog wel eens!
Groetjes Ellen

Colien zei

Schattig kaartje voor een 3-jarige, leuk!
grtz Colien

Daphne zei

Dat je weet moeite mee hebt zie je niet hoe.
Wat leuk, alles klopt voor een 3 jarige.
De koe is perfect, de 3 in haar bekje en de bloemetjes maken het extra vrolijk.
En dat het dan een schommelkaart is is helemaal leuk.

Epie zei

Schitterende wiebelkaart met dit leuke koetje
Groetjes Epie