donderdag 4 juli 2024

52Weeks To Christmas week 27

 


Goedemorgen lieve blogsters, tijd voor een kerstkaartje, heb weer wast zitten knippen, en er wat mooie kaarten meegemaakt voor de wat oudere mensen die we een kerstkaart sturen.

Onder de prachtige bloem wat takjes gestanst (toch even mijn stans apparaat op tafel gehad, in de zomer heeft hij wat vaker rust gebruik ik vaker mijn schaar).

Prachtig papier vind ik het hele mooie kleuren en leuke designtjes op het papier, is al een oudere serie hoor, maar er ligt nog genoeg om nog wat kaarten mee te maken.

Fijne donderdag veel liefs Annemarie en Merit.



22 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie papier en de leuke details
groetjes ellen

Elly zei

Het is een mooie kaart geworden.
Groetjes Elly

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind het een heel stijlvolle kaart en da komt vooral door de kleuren die je gebruikt hebt. Mooi ook de kerstroos met de takjes!

Nicolette zei

Heel erg mooi in deze kleuren.
Groetjes Nicolette

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart is het geworden.
Zo'n mooie poinsettia tegen deze achtergrond, heel erg chique.
Fijne dag,
Hetty

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart is het geworden.
Chique uitstraling
Groetjes Elle-Jeanne

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart met de poinsettia als stralend middelpunt!

Eri zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt met dit papier en de bloem springt er mooi uit, een echt blikvanger.
Groetjes, Eri

Epie zei

Waauuww prachtige kerstkaart voor jong en oud ;)
Groetjes Epie

De Hobbykamer van Petra zei

Heel mooi en ook zulke kaarten worden zeer zeker gewaardeerd.


Lieve groet, Petra

!neke zei

Heel mooi !!!!!

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend mooie kaart is dit zeg. Het DP is prachtig.
Leuk gedaan hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Rina zei

Prachtig kaartje, heel anders dan we van jullie gewend zijn.
Ik probeer ook altijd rekening te houden met het kaartje naar wie ik het ga sturen.
Groetjes Rina

Marijke zei

Een mooi rustig kaartje hebben jullie gemaakt! Jullie stijl is heel anders dus moest er wel even naar kijken, maar ik vind hem mooi. en al die restjes moeten toch ook een keertje op! Ik schrik soms van al de rest stukjes die ik heb liggen. Overal ligt wat en is best wel veel. Ga me daar voornamelijk maar eens op storten! hihi! Groetjes Marijke

Nancy zei

Hey Annemarie,
Jouw kaart van deze week is gewoon prachtig samengesteld. Alles past zo mooi bij elkaar! Vorige week heb ik mijn rondje niet afgekregen en zag dat ik niet reageerde bij jou. Had de kaart wel gezien en vind ze geweldig. Zeker hoe je het strikje van op de sketch op het hoofdje van het koekenvrouwtje hebt gezet. Dat viel me meteen op!
Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn blogbericht.
Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Wat heb je mooie papiertjes gebruikt en leuk met de poinsettia als blikvanger, de takjes maken het helemaal af,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Met zulk mooi dessin-papier heb je niet veel méér nodig. Ik vind het een mooie sfeervolle kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Mooi kaartje, het papier is leuk en mooi gecombineerd en wat een mooie blikvanger is de toef met de witte Poinsettia!

Femmy zei

Prachtig Annemarie en Merit, leuk dat je iets totaal anders laat zien.
Groetjes Femmy

GerJanne zei

Heel mooi kaartje en de kleurencombinatie vind ik ook heel gaaf!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Een prachtige kaart is het geworden, de bloem is heel mooi, maar ook het papier matcht heel goed. Groetjes Ingrid.

Kaartenkraam zei

Mooie manier van dessinpapier gebruiken en de poinsettiatoef komt er prachtigh op uit!

groetjes van Ank