donderdag 18 april 2024

52 Weeks To Christmas week 16


 Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer tijd voor een kerst/winterkaartje op de blog, en dit is al een oudje, vond nog een mapje met daarin kaarten die ik nog niet geplaatst had, zat weer onderverdeeld in ander mapje...nou daar was ik even blij mee, snel de leukste kaarten eruit gehaald en nu wel goed zichtbaar in een mapje gezet, deze kunnen nog weleens van pas komen, zoals deze week al, druk druk en kwam  niet van knutselen, dus mijn verborgen mapje aangesproken.
Het papier herkennen jullie allemaal wel , daar liggen hier nog wel wat snippers van, zou dat echt op moeten maken, maar heb altijd zoveel ideetjes, en er gebeurd eigenlijk weinig...
Nou komt vast nog wel keer.
De lieve sneeuwpop lekker warm aangekleed wat boompjes erbij, de grote cirkel beetje meer dan de helft op de kaart geplakt, tekst erbij en af.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

25 opmerkingen:

GerJanne zei

Dat is mazzel! En het is ook nog een heel leuk kaartje! Ik blijf fan van deze sneeuwman!

Anita van Deur zei

Helemaal leuk deze kaart, hihi en de sneeuwpop heeft zelf wanten aan zoooo koud buiten. Fijne dag.

Caroline zei

Leuk in deze niet typische kerstkleuren groetjes Caroline

Henriët zei

Leuke kerstkaart zo in het roze. En deze sneeuwpop blijft een leukerd!
Groetjes van Henriët

Diny zei

Super handig zijn die mapjes toch?
En wat een prachtige kaart heb je eruit getoverd...mooi in deze kleuren!
En Boofle woonde eerst inderdaad bij jullie!
Groetjes Diny

Hetty P. zei

Wat een schattig kaartje met de leuke sneeuwpop.
Toch handig om zo'n mapje achter de hand te hebben in drukke tijden
Fijne dag,
Hetty

Caroline Cards zei

Handig dat je nog een kaart had om te plaatsen en het is een heel leuke met de lieve sneeuwpop en het mooie papier.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje en het leuke papier altijd handig zo'n voorraadje
groetjes ellen

De Hobbykamer van Petra zei

Oh kaarten op voorhand gemaakt is echt heel fijn. Zo heb ik al kaarten voor een aantal maanden klaar staan omdat het straks, in de zomer, niet te harden is op mijn knutselkamertje en ik daar echt geen kaartjes maken kan ivm de hitte in de zomer.

De kaart die je vandaag showt is echt weer een plaatje. Alles mooi op elkaar afgestemd en de sneeuwpop heeft het naar zijn zin.

Lieve groet, Petra

Epie zei

Mooie winterse Kerstkaart, dit sneeuwman netje blijft leuk
Hartelijk bedankt voor jullie verjaardagskaart alvast TOP
Groetjes Epie

casa crea d' emilia zei

Wat een mooie winterse kerstkaart. Ja dat papier herken ik wel. Zo leuk.
Ik vind het zo jammer dat die sneeuwpop er niet meer is, die vind ik zo leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje. Ik heb ook nog wat dit papier liggen , zal het ook weer eens gebruiken.
Groetjes Nicolette

Marijke zei

Wat een geluk dat jullie nog wat verborgen kaartjes vonden. Soms komt het gewoon niet uit om even rustig te gaan zitten. ik herken dat ook wel! Een leuk kaartje deze met die mooie kleuren en mooi papier. Groetjes Marijke

!neke zei

Heel leuk in het "winterse" roze !
groeten Ineke

Jantine zei

Leuke kaart en erg handig, zo'n voorraadje nog niet vertoonde kaarten. Ik wilde dat ik ze had, maar helaas. Ben helemaal "bij".
Dit is in elk geval een leukerd weer.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is geluk hebben dat je dat mapje tegen kwam. Zonde om zo'n leuke kerstkaart niet te showen. Alles weer leuk gecombineerd hoor.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Een super leuke kerstkaart deze week met die leuke sneeuwpop.
Groetjes van Marian.

Elly zei

Idd herken het mooie papier, heb er ook nog, en zeer veel restjes ook nog. Het is een mooie kaart.
Groetjes Elly

Laurespage zei

Handig een verborgen voorraadje voor drukke momenten. Jullie laten ons een heel mooi kaartje zien deze week.
Groetjes, Laurette

Trijntje zei

Leuke kerstkaart is dit. Handig om wat kaarten in een mapje te hebben.. groeten

Daphne zei

Mijn lievelings dp!!!!
Ik maak ook wel kaartjes in voren hoor, straks in de zomer heel makkelijk.
Nu heb ik nog niks, want vandaag ben ik er niet met een kerstkaart.

Nancy Soetaert zei

Wat een leukerd!
Mij lukt het meestal niet om kaarten 'in de vooruit' te maken, tenzij als ik eens een week alleen in Simonshaven ben...
Groetjes
Nancy

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een super leuke kaart is dit! Goed dat je ze nog gevonden hebt, zou zonde zijn om ze niet te laten zien.
Mooie kleurencombinatie ook, daar zijn jullie toch sterk in hoor!
Liefs,
Nancy

Marjolijn van Elsberg zei

Erg lief kaartje!

joke zei

Schitterende kaart heb je uit je mapje gehaald, lief kaartje.
Groetjes Joke