donderdag 11 april 2024

52 Weeks To Christmas week 15...Fijne Feestdagen.


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer kerstkaarten donderdag, en hier mocht mevr. Santa eens opstap, ze gaat een kerstboom uitzoeken want in hun Santa huisje is het ook vast heel gezellig met kerst.
Alles op een label geplakt het papier is al een oudje, en heb er best nog veel van, je gebuikt maar van die kleine stukjes.
Dit was de eerste keer dat ik deze mal in elkaar zette, kwam er nu achter dat we er best veel hebben gemaakt maar die heb ik uitgedraaid en Merit allemaal in elkaar geplakt.
Is toch altijd een gepriegel, die kleine besjes in haar haar, moet het gewoon meer doen.

We hopen vandaag weer een kijkje bij jullie te komen nemen.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.



 

31 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart met mrs Claus, fijne dag.

GerJanne zei

Heel leuk weer de tagmal en mevrouwtje Kerst. het is vaak gepriegel met die kleine onderdeeltjes, maar als je het dan klaar hebt is het ontzettend leuk! Dus inderdaad: vaker doen.

Caroline zei

Lieffie, groetjes Caroline

Henriët zei

Het is een gepriegel maar het levert wel een hele mooie kaart op!
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Ik vind het ook altijd zo'n gepriegel en dat weerhoudt me er vaak ook van om de mallen te gebruiken. Maar het eindresultaat is elke keer toch wel weer super gaaf. En dat is ook wat waard!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met mevrouw Santa.
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Prachtige labelkerstkaart
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie label met het leuke papier en het leuke tafereeltje erop
groetjes ellen

Colien zei

Heel leuk label is het geworden, mooi sfeertje!
Ja, ik zag mevr Santa voorbijkomen als oma Annemarie, hihi.
grtz Colien

Eri zei

Een leuk kerstlabel! Mevr. Santa staat naast de mooiste boom in het bos.
Groetjes, Eri

Epie zei

Grappig kerstkaartje.......
Groetjes Epie

Marijke zei

Wat een leuk kaartje weer en een mooi verhaaltje erbij! Ik dacht dat jullie dat wel gewend waren dat gepriegel met al die kleine dingetjes! Maar ik lees dat je er toch ook wat moeite mee hebt! Maar hij is weer mooi gelukt en ziet er allemaal prachtig uit! Groetjes Marijke

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een schattig kerstvrouwtje en groot gelijk dat ze de mooiste boom uit gaat zoeken.

!neke zei

Leuk met het kerstvrouwtje !!!!
groeten Ineke

Daphne zei

Heel leuk!!
Mevrouw Santa zit goed in elkaar hoor, heb je netjes gedaan.

Ellen zei

Erg leuk deze mal van mevrouw haha! Heel gezellig dat ook zij zich eens laat zien!
Groetjes Ellen

Trijntje zei

Superleuk label. De boompjes staan er zo mooi op bij deze leuke kerstvrouw…. Groeten Trijntje

marian zei

Het is weer een gezellige label geworden met die lieve kerstvrouw.
Groetjes van Marian.

Trudy zei

Hele leuke labelkaart en het in elkaar zetten van deze kerstvrouw is idd altijd wel even een klusje!
Groetjes Trudy

Trudy zei

Hele leuke kerstlabelkaart, het in elkaar zetten van deze kerstvrouw is idd altijd wel even een klusje!
Groetjes Trudy

Nicolette zei

Heel leuk geworden.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Priegelwerk noemen we dat Annemarie.....haha....maar wat een leuk labelkaartje is het geworden!
Groetjes Diny

casa crea d' emilia zei

Hey Annemarie en Merit,
Wat leuk gedaan weer. Prachtig hoor. Ja, echt een gepriegel soms, met die kleine onderdelen. Maar wel weer heel mooi geworden.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kleurtjes en leuk opgebouwd dit gezellige kerstlabel. Mevrouw Claus staat er mooi op.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Heel mooi in deze kleuren, mevrouw Claus staat er mooi op. Ik vind het zo leuk om zulke figuren in elkaar te zetten omdat je ze onder he handen leuker ziet worden, zeker als je kunt spelen met de houding.

Nancy Soetaert zei

tof kaartje met Mrs Claus!
Groetjes
Nancy 52WTC

Ans Gilbert zei

Wat een gezellige kaart met mevrouw Claus, het lijkt me inderdaad een gepriegel om alles in elkaar te zetten. Ik hoop dat ze geslaagd is voor een kerstboom,
Groetjes,
Ansx

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een super leuke label laat je hier weer zien. Al het papier past zo mooi bij elkaar! En dan die leuke details, hoe het papier van de jas in de stook onderaan terugkomt... Daar zijn jullie toch sterk in hoor, mij lukt dit niet... Of ik denk er gewoon niet aan... Als ik aan een kaart begin, ben ik soms al dik een kwartier bezig om het geschikte papier te vinden. Tja, als de keuze groot is, duurt het zoeken al wel even.
Ik ben echt dol op jullie stijl. En eerlijk... Bij mij zit deze mal nog steeds ingepakt. Misschien moet er maar eens een uitdaging komen om een kerstvrouw op de kaart te zetten. Dan geraakt die ook eens uit de verpakking...
Liefs,
Nancy

De Hobbykamer van Petra zei

Het is een superleuke tag met Mrs Claus die een kerstboom gaat uitzoeken. Het DP is ook schitterend.

Lieve groet, Petra

Jantine zei

Leuke labelkaart, Annemarie en Merit! Ik denk ook dat het in het santa-huisje heel mooi versierd is voor kerst. Gezellig ziet het er uit.
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Een supermooie mevr. Santa, ja, het is een heel mooi kaartje geworden met veel plakwerk. Maar het vele werk loont wel als je zo een mooie resultaat heb. Nog een fijne zondag.
Laurette