maandag 6 november 2023

Voor de jarige.... en opruiming!!


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een vrolijk herfstkaartje, ook gemaakt met het leuke papier van SU, zijn twee verschillende soorten als ik het goed heb, drie zelfs, want de paddenstoel en de kabouter komen ook uit een herfstserie... die hebben we uitgeknipt en de kabouter verhoogd opgeplakt.
Een vrij eenvoudig kaartje...
Hij is op weg naar een jarige dame......


Vandaag eens even flink huishouden in het huis, Merit kreeg ik al een foto van vanmorgen, die was stoofvlees aan het maken, daar heb je nu de tijd voor.... 
En daar is het ook prima weer voor, flinke buien hier langs de kust!!

Jullie kunnen nog even kijken bij onze OPRUIMING

Fijne dag allemaal lieve groetjes Annemarie en Merit.

15 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Leuk kaartje in die mooie herfstkleuren.
Het is inderdaad de tijd voor stoofvlees en dat soort gerechten, word je lekker warm van! Fijne dag!

groetjes van Ank

Femminde zei

Wat een mooi kaartje met die leuke paddestoel en gnome.
Zag nog ergens een challenge met een paddestoel.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een super leuke kaart hebben jullie gemaakt!
Ja.....hetzelfde als ik vandaag....lekker een pan stoofvlees op het vuur....en eens even goed huishouden....moet ook op tijd gebeuren!
Groetjes en succes met de verkoop,
Diny

Je@net zei

Erg leuke herfstkaart!
En ook hier staat er stoofvlees op het fornuis te pruttelen ;o)

casa crea d' emilia zei

Wat een gave herfstkaart. Prachtig gedaan.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Henriët zei

Wat een leukerd!! Een echte herfstkaart.
Hier staat in het weekend stoofvlees op het menu. Heerlijk!
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat leuk met die kabouter bij zijn paddenstoel. En dan dat leuke DP erachter.
xxx Margreet

Renate zei

Wat een grappig kaartje laten jullie ons her zien vandaag. Echt een leukerd.
Oooooohw... Lekkuhr.... Stoofvlees. Ik heb het zelf nog nooit gemaakt, maar ik heb een mams die dat héél goed kan, en als ze dat maakt, wordt er altijd een bakje voor me bewaard.

-xies- Renate.

Sarah zei

Grappige herfstkaart. Er loopt een challenge met een 🍄 (ik denk DCL) en bij 4 sCB zijn ze blij met een gnome. Meedoen zou ik zeggen. 😉

GerJanne zei

Ha, wat leuk! Ik kom net bij 4 seasons vandaan. Kun je meteen meedoen daar!
Mmmmm....... stoofvlees!

Freubelmina zei

Wat een leuke kaart met de lieve details xx

Elly zei

Een mooie kaart, lekker stoofvlees ik afgelopen zaterdag nog op bij de hobbybeurs was lang geleden alleen zelf maken is nog lekkerder natuurlijk en vooral de geur in huis.
Groetjes Elly

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie kaart! Ik kwam via via op je/jullie blog. Wat gezellig zo samen een blog bij houden en jullie opruimingshoekje, dat s een idee. Veel ervan ken ik en heb ik zelf nog ergens liggen. hihi. Ik kan beter op gaan ruimen dan ng meer aankopen doen maar ja, ik ga jullie wel volgen, voor je weet maar nooit!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke herfst tafereeltje, leuk met de kabouter
heerlijk stoofvlees dat hadden wij gisteren
groetjes ellen

Trijntje zei

Hele mooie kaart. Met deze leuke kabouter. Succes met de verkoop. Ik ben ook al een tijdje aan het opruimen… heb nog nooit een mal weg gedaan… maar heb nu zoveel materialen verzameld… en een hele boel spulle die ik niet meer gebruik… en dat is toch jammer dat ze hier maar liggen te verstoffen in de kast… groeten Trijntje