donderdag 23 november 2023

52Weeks To Christmas week 47


 Goedemorgen lieve blogsters, het is weer donderdag dus kerstkaarten dag, voor vandaag een winters kaartje met sneeuwpop en kale bomen...sneeuwpop is op weg naar de brievenbus.... Hier hebben we ook bijna alle kaarten klaar liggen en al een deel geschreven, Gelukkig hadden  we genoeg kerstkaarten want van knutselen komt nu weinig terecht... nu telkens nog wat schrijven dan kunnen ze volgende week ergens op de bus...
Ik beloof niet dat ik vandaag iedereen ga bezoeken, probeer het wel ...


We hebben de OPRUIMING nog staan er zijn nog wat dingen te koop, ze zijn nu in prijs verlaagd..
Nee vrij blijvend een kijkje....

Fijne dag liefs Annemarie en Merit.

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk deze kaart en wat een lief klein uiltje zie in de bomen. Fijne dag.

Nancy zei

Hey Annemarie,
Oh, ook hier alweer zo'n schattige kaart! Wat doen jullie dat goed. Mijn voornemen dit jaar was om ook al mijn kaarten vroeger te schrijven en op te sturen. Maar nu hebben Laura en ik ons ingeschreven op 3 kerstmarkten, dus moeten we een voorraad mee hebben om te tonen. En dat maakt dat ik pas na de laatste kerstmarkt al mijn kaarten kan opsturen. Ik ga alvast wel naametiketten maken en inlegvellen zodat het wat sneller gaat...
Liefs,
Nancy

Henriët zei

Wat weer een leuke kaart. De sneeuwman staat zo gezellig bij de brievenbus.
Ik heb ook nog even jullie vorige post gelezen. Wat fijn dat de kleine meid nu thuis is. Het zal inderdaad even wennen zijn zo samen maar dat gaat vast goed komen. Wat een schatje is Nome.
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Een leuke kaart in deze kleuren. Geweldig dat jullie al bijna klaar zijn met kaarten schrijven.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gezellige winterse tafereeltje met de sneeuwpop bij de brievenbus hij is lekker op tijd met zijn kaarten posten
ik moet nog beginnen met schrijven
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaartmet de wijze uil in de boom.
Leuk winters.
Fijn dat jullie al aan het schrijven zijn , kan maar klaar zijn.
Groetjes Elle-Jeanne

casa crea d' emilia zei

Wat een leuke kerstkaart weer. Echt heel mooi gedaan. De kleurtjes zijn echt heerlijk winters. Wat fijn dat jullie de kerstkaarten al af hebben en nu kunnen schrijven. Succes :-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline zei

Wat zijn jullie al snel met schrijven! Deze is ook heel leuk zeg!
Groetjes Caroline

Caroline zei

heel lief kaartje, ik bewonder jullie met al die standjes hoor, een hele klus, ik zelf zou de achtergrond rustiger houder maar ja dat komt omdat ik altijd realistisch wil werken. De stansen zijn schitterend, en wow wat een werk met de sneeuwpop. Leuk dat het geen traditionele kleuren zijn, maar zachte tinten.
Groetjes Caroline

Trudy zei

Heel erg leuk kaartje met de gezellige sneeuwpop en de brievenbus!
Jullie zijn ruim op tijd met de kerstpost!
Maar wel zo slim nu jullie andere dingen te doen hebben! Geniet ervan!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Lief kaartje, Annemarie en Merit. En begrijpelijk dat er nu niet veel van knutselen komt, altijd handig om iets achter de hand te hebben.
Groetjes
Jantine

Eri zei

Een leuke kaart met de sneeuwpop. Hij is lekker op tijd bij de brievenbus. Ik ben tussendoor ook al envelopjes aan het schrijven.
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje. En wat snel dat jullie nu al aan het schrijven zijn.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Ook dit is weer een super gave kaart....wat mooi gedaan in deze kleurencombinatie!
Jullie zijn al op je voorwerk geweest....ik moet nog bekijken of ik al genoeg kerstkaartjes heb!
Groetjes Diny

Rina zei

Heel mooi kaartje met dit gezellig wintertafereeltje.
Groetjes Rina

Freubelmina zei

Aaaaah wat een leukerd en wat een mooie kleur groen gebruikte jullie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met die leuke sneeuwpop voor de brievenbus. Weer een gezellig tafereeltje. De update over Nomé ook nog gelezen en de foto's bewonderd natuurlijk. Wat een poppetje maar wat doet ze het goed, fijn hoor. Die buurman heeft wel een heel mooi kunstwerkje van hout gemaakt, wat een werk maar complimenten hoor.
Lieve groetjes Miranda

Karien zei

Wat een leuke kerstkaart!
Groetjes Karien

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaart. Ik begrijp dat jullie nu druk met de kleine Nome zijn Geniet er maar van. Groeten Trijntje

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

wat een lieve kerstkaart met de sneeuwman.

Groetjes Femke

GerJanne zei

Wat een leukerd! En al op weg naar de brievenbus! Vorig jaar heb ik alles op 6 december geschreven weet ik nog en de kaarten waren er toen heel snel!
ik loop nu achter met andere kaartjes. Die voor Merit is nog niet eens klaar! Dat moet eerst voor ik kaartjes ga schrijven...

Kaartenkraam zei

Leuke vrolijke sneeuwman en hij is nog sneller met de post dan jullie en dat vind ik al snel dat je nu al alles geschreven hebt!

groetjes van Ank

Angélique zei

Een superleuke kaart, zulke mooie kleuren! De kleine diertjes zijn een heel leuke aanvulling. Vlot hoor, nu al geschreven.

!neke zei

Heel leuk zo in deze zachte tinten !!!!
groeten Ineke