donderdag 12 oktober 2023

52Weeks To Christmas week 41 Fijne Feestdagen..

Goedemorgen lieve blogsters, jaja het is weer donderdag dus tijd voor een winters/kerstkaartje...en oh wat valt het dit jaar tegen met de kerstkaarten, we zijn er nog lang niet..(komt natuurlijk door het weer , je blijft buiten bezig en we zijn een lange tijd aan een boek voor Arnoud en Elise bezig geweest namens alle bruiloft gasten).

Maar de tijd gaat gewoon door en ik zie dat we in week 41 zitten, over een week of 7/8 gaan de kerstkaarten op de post, dat wordt nog even een inhaalslag maken..

En als het moet, nou dan weten jullie het al dan gaat het zeker niet, ik (zeker ik) ben zo slecht om onder druk te presteren, dan komt er echt niks uit mijn handen...

Dus gewoon maar lekker de nieuwe paperpad van MD "Winter Dreams" erbij gepakt en wat gaan maken, dacht die nieuwe vogeltjes vind ik ook zo leuk bestel ik die erbij, maar toen dacht ik aan mijn oude vogeltje, die kon ik toch niet zomaar wegdoen...(en ik weet als ik nieuwe heb gebruik ik oude nooit meer) dus niks geen vogeltje besteld maar mij oude (ook heel leuke) vogel erbij gepakt, die tak met besjes vond ik wel erg leuk erbij...maar daar zocht ik een oplossing voor, de tak van de toekan, en de besjes van de collectables Eline"s Christmas Decoration, nu weer eens wat oudere spulletjes gebruikt want die liggen daar maar en het is toch echt zonde...je grijpt zo snel naar nieuw!!! En mijn bakken puilen uit , ik moet echt weer eens wat opruimen....

Dan maken we weer een "opruiming" kopje op de blog, ga snel wat uitzoeken dan komt het er binnen kort op!!

We zijn benieuwd wat jullie allemaal weer gemaakt hebben, hopen dat ik wat inspiratie op kan doen vandaag bij jullie en dat ik weer wat kaarten kan maken.
We komen zeker tussen de bedrijven door een bezoekje aan jullie brengen.
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

29 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke vogeltjes ik heb ze ook en net als jij heb ik het ook overwogen om de nieuwe te bestellen maar ook niet gedaan, wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt met het leuke dp en de leuke details
groetjes ellen

Elly zei

Een hele leuke kaart hebben jullie gemaakt.
Ja dat opruimen, ik vind het wel een dingetje...
Groetjes Elly

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje. Het nieuwe papier is zo mooi.
Groetjes Nicolette

Anita van Deur zei

Wat een mooi kaartje!! Liefs groet Anita

Elle-Jeanne zei

Leuke kerst met de leuke vogeltjes.
Groetjes Elle-Jeanne

Caroline Cards zei

Heel mooi met de lieve vogeltjes!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Een heel leuke kaart met deze "oude" vogeltjes.
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Wat een supermooi kaartje met de knappe vogels en de pasteltinten….super!

casa crea d' emilia zei

Wat een super mooie kaart met de schattige vogeltjes. Echt te leuk gewoon.
Ik ga zeker een kijkje nemen op jullie opruimingspagina zodra er wat op staat.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Epie zei

Wwooww superleuk is deze kaart met de vogels geworden !!
Mooie inspiratie want de vogels vliegen hier ook nog
Eigenlijk zou je een ruil handel kunnen beginnen
Fijne dag groeten Epie

Trijntje zei

Een hele mooie kaart met deze nog altijd leuke vogeltjes.. zo dacht ik ook.. ik heb nog vogeltjes.. dus eerst maar eens kijken .. voordat ik deze bestel. En deze zijn nog altijd mooi om te gebruiken. Jullie kaart is prachtig. Groeten Trijntje

Trudy zei

Haha volgens mij is de oude vogel bijna hetzelfde als de nieuwe vogel!
Prachtige kaart en dat nieuwe papier is heel erg mooi vind ik!
Ik loop ook achter met mijn kerstkaarten en dat komt idd ook door het mooie weer!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Een mooi kaartje met deze vogeltjes! En het zou inderdaad zonde zijn als je deze laat liggen voor de nieuwe vogeltjes! Ze zijn zo leuk en bijna gelijk aan de nieuwe! Leuk die zachte kleurtjes erbij! Het is inderdaad dat je bakken uitpuilen van alle dingen die we zo al kopen. ik probeer de oude dingen dan nog wel te gebruiken maar het is wel een idee om af en toe iets te verkopen! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou moe, ik dacht dat het de nieuwe vogeltjes waren hihi. Ik heb deze niet vandaar de nieuwe. Ik heb de hertjes niet aangeschaft omdat ik het " oude" hertje heb. Een hele mooie kerstkaart in mijn favoriete kleuren. Sommige winterse dagen heeft de hemel deze kleuren en daar kan ik zo van genieten. Mooi gemaakt hoor.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou moe, ik dacht dat het de nieuwe vogeltjes waren hihi. Ik heb deze niet vandaar de nieuwe. Ik heb de hertjes niet aangeschaft omdat ik het " oude" hertje heb. Een hele mooie kerstkaart in mijn favoriete kleuren. Sommige winterse dagen heeft de hemel deze kleuren en daar kan ik zo van genieten. Mooi gemaakt hoor.
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Ja, het is bij mij ook elk jaar een race tegen de klok. Maar we doen ons best. Dit is in elk geval weer een erg mooie kerstkaart geworden!

Laurespage zei

Een hele fijne kerstkaart met de vogeltjes. Ja, hier moet er ook nog een inhaalbeweging gedaan worden, onze schoondochter vroeg me deze week of ik geen zin had om mee te doen bij haar in het woonzorgcentrum, waar zij kiné is, om mee te doen met het kerstmarktje, ja, natuurlijk, maar dan zal ik nog een tandje moeten bij steken, maar het komt goed. Groetjes, Laurette

Jantine zei

Zo herkenbaar wat je schrijft over nieuwe en oude hobbyspullen! Dit kaartje is heel leuk met de oude vogeltjes, goed opgelost met het takje en de besjes. Creatief!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Helemaal leuk in deze tinten !!!!!
Groeten Ineke

Karien zei

Superleuke kerstkaart en het klopt dat je snel de nieuwe spulletjes pakt ik ga ook maar eens bij mijn 'oude' stansen kijken hihi
Groetjes Karien

Diny zei

Wat een schitterend kaartje is dit met de schattige vogeltjes.
En zeker niet wegdoen deze.....wat zijn ze lief!
Groetjes en succes met de inhaalslag,
Diny

Angélique zei

De vogeltjes staan er echt wel mooi op, helemaal niet nodig om de nieuwe aan te schaffen. Ik had deze niet, dus heb de nieuwe wel besteld, maar dezezijn net zo leuk. Lief in die zachte kleuren.

Margreet zei

Groot gelijk om de nieuwe vogeltjes niet te bestellen, deze zijn net zo lief. En je bent heel creatief geweest vwb de details. Mooi in deze kleuren.
xxx Margreet

Suzan zei

Prachtig kaartje Annemarie met de lieve vogeltjes!
Groetjes Suzan

Henriët zei

Een hele leuke kaart met de oude vogeltjes. Die zijn ook nog steeds erg mooi!
Groetjes van Henriët

Rina zei

Heel mooi kaartje met die lieve vogeltjes.
Ze komen op het mooie DP ook heel goed uit.
Ik ben even op zoek geweest naar de verschillen met de nieuwe vogel stansen, maar die zijn minimaal.
Groot gelijk dat je de oude weer hebt gebruikt.
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Groetjes Rina

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart met de vogeltjes Annemarie. Volgens mij lijken ze veel op de nieuwe vogeltjes. Alleen zit het staartje hier vast aan het lijfje. Omdat ik nog geen vogeltjes heb, heb ik de nieuwe maar besteld. En omdat het zulke lieve kleuren zijn gelijk maar het paperpad en het achtergrondvel. Even mezelf gekieteld...ha, ha.
Groetjes Antje

Nancy zei

Hey Annemarie,
Tijd nu voor een kerstkaartenrondje. Mooie pastelkaart maakte je met 'de oude' vogeltjes. Tja, je moet echt af en toe eens kijken wat je allemaal in huis hebt hé, dat is ook zo hier. Bij mij zitten er vooral nog heel veel nieuwe sets in de verpakking die dringend gebruikt moeten worden. Ga er eens werk van maken.
Dankjewel voor de voet-wensen. Het is uiteindelijk een ontsteking en ben verder geholopen door onze geweldige huisarts. Geen kliniekbezoek nodig geweest... Thuis nu en rusten...
Liefs,
Nancy

marian zei

Wat een schattige kerstkaart met de "oude" vogeltjes heb je gemaakt.Ik heb me wel later verleiden tot de nieuwe, terwijl ik deze ook nog heb. (schaam) Ik heb ook véél te veel spullen. Zelfs nieuw in de verpakking.
Veel succes gewenst met opruimen.
Groetjes van Marian.