donderdag 26 oktober 2023

52 Weeks To Christmas Week 43 Challenge: Voorbeeld kaart Rosina

Goedemorgen lieve blogsters, vandaag laten we allemaal een kaartje zien met een eer betoon aan Rosina, zij maakte deze kaart en n.a.v de sketch mochten we aan de gang gaan, was nog een behoorlijk gepuzzel met al die laagjes, Ingrid heeft een sketch gemaakt die wat makkelijk te volgen is.
Maar wij hadden de kaart al af, gemaakt met het mooie papier van Echo Park, Merit had er een paperpad van, en daar zaten ook die mooie plaatjes in , daar moesten we ook maar eens wat mee doen.
Normaal grijpen we er niet zo snel naar maar voor deze uitdaging kwam het prachtig uit.
Doen jullie gezellig allemaal mee, vanaf morgen tot en met volgende week donderdag kunnen kunnen jullie de kaart linken....we zijn nieuwsgierig wie er wat gaat maken.

Dit weekend gaat de wintertijd weer in, vroeg donker 'savonds, dus een heerlijke tijd om aan de knutsel te gaan, moet ik wel alles overdag qua kleur goed bij elkaar leggen want zelfs met een daglichtlamp, en leesbril lukt het me niet om de goede kleuren bij elkaar te kiezen, als het echte daglicht dan in de loop van de dag op de tafel schijnt, is er altijd die teleurstelling, dat het niet mooi is... 
Afgelopen winters heb ik daar wel van geleerd, dus als het daglicht er nog is, maar stapeltjes papier maken wat er bij elkaar past!!

Fijne donderdag, we hopen weer bij jullie langs te komen.
Liefs Annemarie en Merit .

33 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een lief kerstkaartje, liefs anita

Freubelmina zei

Leuke challenge ter nagedachtenis van die lieve Rosina en jullie maakten er een hele mooie kaart van.
Oja dat doe ik ook met mijn borduurkleurtjes hoor, ik heb ook een goede daglicht lamp maar het kan overdag toch net iets anders zijn..tja je bent perfectionistisch of niet 🙈

Hetty P. zei

Mooie kaart hebben jullie gemaakt n.a.v. de kaart van Rosina, mooi gebaar om haar zo te herdenken.
Fijne dag,
Hetty

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en de kleuren passen perfect bij elkaar!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk hoe je het dp en plaatje hebt verwerkt, mooie manier om Rosita te gedenken met een kaart van haar
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

die is erg mooi geworden ! geslaagd kaartje
grtjs,martina

Caroline zei

mooi hoe deze sketch is uitgewerkt, is mij te druk, maar dankzij de goede kleurencombinatie heel mooi
Groet Caroline
http://stampingwithcaroline.blogspot.com

Elle-Jeanne zei

Prachtige liftkaart als eerbetoon aan Rosina.
Groetjes Elle-Jeanne

Nancy zei

Hey Annemarie,
Alweer een opdracht er bij! Zal er maar snel werk van maken want er ligt nog veel op mijn tafel te wachten!
Leuke kaart laat jij hier zien vandaag! Fijn dat Rosina op deze manier nog niet vergeten wordt. Ik heb haar nooit ontmoet maar denk nog dikwijls aan haar. Ze kon zo'n lieve reacties nalaten en maakte zelf ook pareltjes van kaarten... Ik mocht er ooit een krijgen van haar!
Liefs,
Nancy

Irene zei

Al die laagjes is niks voor mij maar wat hebben jullie er een schitterende en vooral rustige kaart mee gemaakt, echt héél gaaf! Ik freubel uitsluitend overdag, gebruik de daglichtlamp (en fototentje) nóóit!
XxIrene

Epie zei

Schitterende reminder kerstkaart met leuke details
Groetjes Epie

Henriët zei

Een hele mooie kaart met de mooie papiertjes.
Ik ga zeker proberen mee te doen met deze challenge als eerbetoon aan Rosina.
Gelukkig heb ik nog een stapel achtergrondjes klaarliggen. Heb ik gelukkig geen probleem met het kiezen van de kleuren.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Heel mooie kaart, Merit en Annemarie. En leuk hoe jullie de boompjes die Rosina op haar kaart had terug laten komen. Ik had ook al flink zitten puzzelen voor de eenvoudigere sketch er was, een hele uitdaging! Maar het levert wel mooie kaarten op.
En goede les geleerd met het papier uitzoeken, hoewel het overdag soms ook behoorlijk donker is, de komende maanden...
Groetjes
Jantine

Eri zei

Mooie kaart hebben jullie gemaakt met de sketch van Rosina, en toch helemaal in jullie eigen stijl.
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een mooi eerbetoon aan Rosina.....jullie hebt er een leuke kaart van gemaakt!
Groetjes Diny

!neke zei

Heel mooi jullie kaart !!!
groeten Ineke

Laurespage zei

Heel mooi en alles past perfect bij elkaar.
Ja, eens het vlugger donker wordt is het niet altijd makkelijk om de gepaste kleuren te hebben en dan is goed licht heel belangrijk.
Maar daar zullen wel geen probleem mee hebben zeker, jullie kaartjes zijn telkens juweeltjes.
Fijn weekend, want het wordt een knutselweekend. Wij moeten zaterdag nog doorstaan want we gaan naar de cross van onze kleinzoon, die fietst en ze geen slecht, slecht weer. Maar daar moeten echte supporters tegen kunnen zeker ? En dan is het zondag knutseldag.
Groetjes, laurette

Trudy zei

Heel mooi warm en cozy kaartje! Het was idd geen makkelijke opdracht!
Dat van die kleuren papier herken ik dat heb ik ook, ik zoek nu ook overdag alles bij elkaar als ik in de avond iets wil maken.
groetjes Trudy

marian zei

Ook vandaag laten jullie weer een prachtige kaart zien. En veel succes gewenst met het klaarleggen van het materiaal in goede kleurcombinaties.
Groetjes van Marian.

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke nagedachtenis aan Rosina. Ik kende haar ook vanaf mijn "oude/vorige" blog.

Lieve groet, Petra

Nicolette zei

Leuke kaart, ik heb ook nog wat van deze blokjes liggen. En wat jij zegt over het licht in de avond, daar heb ik ook last van, haha. Groot gelijk dat je het dan al van te voren klaar legt.
Groetjes Nicolette

Marijke zei

Een mooi kaartje hebben jullie gemaakt dames! Mooi de sketch gebruikt! Ik heb een goede bureaulamp die ik 's avond kan gebruiken en dan scheelt wel maar er gaat niets boven daglicht hoor! Groetjes Marijke

Karien zei

Superleuke kaart!
Groetjes Karien

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dat is een lief kerstkaartje geworden zo in het blauw!!!

groetjes Femke

Kaartenkraam zei

Prachtige lift in deze mooie kleuren!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja het was inderdaad een gepuzzel met al die laagjes maar het is jullie prima gelukt om er een mooie kerstkaart van te maken. Leuk om het "hout" in de boompjes terug te laten komen en jullie hebben mooie rustige kleuren gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt met de sketch Annemarie!
Ik zoek ook altijd papier en/of garen overdag uit.
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

heel mooie lift van Rosina's kaart! Mooie combi van alles.
Ik knutsel meestal 's avonds en merk dat ik dan eerder grijp naar papierbundels, dan past alles goed, lukt het eens overdag, dan mag er gemixt worden, dan kan je inderdaad beter vergelijken....
Groetjes
Nancy

Rina zei

Jullie hebben de sketch heel goed uitgewerkt.
wat een lief eerbetoon aan Rosina.
Groetjes Rina

Trijntje zei

Heel mooi is jullie lift. Het uitzoeken van de kleuren gaat zeker het allerbeste bij echt daglicht. Soms doe ik het weleens bij de lamp.. en dat gaat ook goed af… groeten Trijntje

Daphne zei

Ja hoor jullie hebben de sketch heel mooi gebruikt/nagemaakt.
Ik vind het een heel mooi kaartje.
Oh ja, de tijd gaat terug, goed dat je het nog even zegt.

Caroline zei

Leuke kaart en een mooi eerbetoon aan Rosina!
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Prachtige kaart! Ook al grijp je niet vaak naar die kant en klare afbeeldingen. En wat je schrijft van dat daglicht; helemaal waar. Ik vind de blokjes van de duurdere merken dan heel handig. Alles past bij elkaar, kun je bijna in het donker maken. Maar die je dat niet dan alles klaar leggen en tijd inruimen om het goed te fotograferen.