dinsdag 26 september 2023

Zomaar, voor jou....


 Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een echt herfstkaartje met leuke pompoenen, in mooie warme kleuren.
Dit kaartjes is naar een blogmaatje gestuurd ....
Papier wat we hebben gebruikt komt uit een prachtig blok van de Action wat je in het voorjaar kochten , het zijn van die mooie herfstkleuren, en nu zou ik bijna vergeten om er kaarten mee te maken , eerst opgezocht en op tafel gelegd, en fijn aan een herfstkaartje begonnen.

Gelukkig hebben we ook nog wat verjaardagen de komende tijd dus kunnen we weer lekker herfstkaarten maken.

Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

12 opmerkingen:

Elly zei

Een mooie herfstkaart hebben jullie gemaakt en het kaartje van hieronder is superlief, nog van harte gefeliciteerd.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Wat goed dat je me herinnert!! Ik heb dat blok ook een half jaar geleden gekocht en was het vergeten!!
De kaart is heel leuk met die gescheurde randjes. Geeft een leuk effect, net of de pompoenen er achter te voorschijn komen...

Daphne zei

Ik zeg net tegen onze dochter "kijk hoe mooi de bomen al worden het is bijna herfst, ze gaan helemaal verkleuren".
Herfst, ik hou ervan, de mooie kleuren, de laatste mooie, warme dagen, de deur die nog open kan en de gezelligheid binnen.
Dit kaartje is echt een herfstkaartje, wat past bij het gevoel van de herfst, ik vind het leuk!

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke herfstkaart Is dit.
Mooi herfstpapier heb je gebruikt.
Leuk de pompoenen.
Groetjes Elle-Jeanne

Trijntje zei

Heel mooi deze herfstkaart met pompoenen. Dit papier is er erg mooi bij. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie herfstpapier en de leuke details
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart!

Henriët zei

Een hele mooie kaart met de pompoenen. Het papier past inderdaad bij de herfst. Ik heb het blok ook maar had de link met de herfst nog niet gemaakt. Dit weekend tover ik het blok tevoorschijn en ga eens kijken wat ik er mee ga maken. Bedankt voor de inspiratie!
Groetjes van Henriët

Caroline zei

Wow, hele mooie kleuren zeg! En dat in het voorjaar gekocht.
Jullie kunnen best meedoen met onze herfstchallenge met deze kaart!
Groetjes Caroline

Scraptastisch zei

Dit is een enorm leuk kaartje geworden en mooie kleuren voor de stansjes gebruikt wat heel nice bij dit papier past!
xx Gerie

Rina zei

Prachtig kaartje met dit mooi DP en leuke pompoenen erop.
Dat gescheurde rand geeft een speciaal effect.
Groetjes Rina

Nancy zei

Hey Annemarie,
Oh, hoe leuk is dit! Tof herfsttafereeltje...
Heb dit papier ook en gebruik het vooral voor mannenkaarten, maar hoe goed is dit gevonden om paddenstoelen met het rode stipjespapier te maken... Leuke stansen ook...
Plaatje is perfect.
Ik droom er soms van om tijd te hebben om zomaar random kaarten te maken en mijn fantasie de loop te laten maar ik heb steeds zo veel opdrachten voor gepersonaliseerde kaarten dat het er bijna nooit van komt. Met mijn workshops en de kerstkaarten en het KKT samen zitten mijn weekends echt vol... En dan gebeurt het al eens dat ik 's nachts nog aan een kaart moet beginnen zoals gisteren...
Zotjes hé! Het waren korte nachten deze week... Probeer wat slaap in te halen maar morgenvroeg staat er al weer een bestelling op de agenda... Die moet ik om half 9 mee nemen want de besteller heeft mij uitgenodigd voor een verjaardagsontbijt...
En straks gaat eindelijk mijn omslag op de post richting NL... Onze frankeermachine was stuk en doet het sinds vanmorgen weer...
Liefs,
Nancy