donderdag 21 september 2023

52Weeks To Christmas week 38


Goedemorgen lieve blogsters, weer al donderdag en tijd voor een kerst/winterkaart.
Vandaag mocht het oudere vosje een keer op de kaart, dat was weer al een poos geleden.
Lekker dikke sjaal om , gestanst uit het  de paperpad van Studio Light (ook al een oudje).
Wat boompjes erbij geplaatst die al lekker ondergesneeuwd zijn.....
Er vallen weer al wat nieuwe sneeuwvlokken uit de lucht...Hallo Winter!!

Vandaag is het hier aan de kust goed knutselweer grijs nat saai weer, maar eerst even om de koffie bij pa en ma...daarna even naar de boer om aardappelen en witlof (voor de ovenschotel van vanavond, ook voor mijn zwager) en daarna nog even om mosselen die ik heb besteld bij de viswinkel...daar gaan we ons (Pascal en Merit ) aan wagen vrijdagavond.
Voor Merit geen mosselen (ivm Zwangerschap) maar ik maak er heerlijk zelfgemaakte frietjes bij van de aardappelen van de boer...dus dat gaat helemaal goed komen...

En dan tussendoor hoop ik jullie weer een bezoekje te brengen, benieuwd naar wat er weer gemaakt is...
Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit


 

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje en mooi dp. Heb waarschijnlijk wat gemist, wat leuk dat jullie oma en opa worden. Natuurlijk ook de felicitaties voor Merit en Pascal. xx

Henriët zei

Leuke kaart met dat lieve vosje. Mooie combinatie van dp.
Jullie menu voor de komende dagen klinkt lekker al zou ik zelf bedanken voor de mosselen.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige vosje wat een leuke tafereeltje heb je gemaakt met het leuke dp en de leuke details
het menu voor de komende dagen klinkt lekker, behalve de mosselen dat is niet mijn ding
groetjes ellen

Daphne zei

Dit is een mooie kleuren combinatie zeg, wauw, het springt er echt uit.
Meestal zie je blauw, met kraft of beige, maar roze..... zie je niet zo vaak.
Heel erg leuk, dit kaartje.
Best een drukke dag, zo te lezen, maar wel veel leuks (en lekkers hihi)
Veel plezier.

Jantine zei

Leuke kaart met het vosje, Merit en Annemarie! Mooi papier ook weer gebruikt!
Druk dagje op het programma, met al die boodschappen en kook-activiteiten. Vind je het niet jammer om mosselen te maken als je ze zelf niet mag?
Groetjes
Jantine

Epie zei

Een prachtige kerstkaart met het vosje , heerlijke kost
Fijne donderdag en groetjes Epie ......

Epie zei

Gefeliciteerd nog voor jullie toekomstige kleine allemaal
Doeidoei

Eri zei

Wat leuk dat dit "oude vosje" nog eens op de kaart mag! Hij steelt echt de show met zijn mooie sjaal!
Mmhm lekker mosselen, die heb ik ook pas leren eten toen we in België gingen wonen. Het was ook altijd wat de boer niet kent dat (vr)eet) hij niet! Hier is het ook regenachtig en knutsel weer.
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Een heel mooie kaartje met de leuke vos.
Groetjes Nicolette

karin zei

Leuk kaartje met het vosje erop.
Geniet van deze regenachtige dag. Witlofschotel klinkt lekker, maar mosselen niet 😏
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Een hele mooie kerstkaart. Heel mooi zoals jullie het papier hebben gecombineerd. Het vosje staat er leuk op met de roze sjaal. Veel plezier met het kokkerellen. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat schattig dat vosje als blikvanger. Een mooie kerstkaart. Wij hebben afgelopen zaterdag mosselen op. Ik had mijn moeder gevraagd want die maakt dat niet voor haar alleen, we hebben gesmuld.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat weer een superleuke kerstkaart met het vosje en de mooie papiertjes.
Ik krijg meteen honger als ik lees over de frietjes, voor de mosselen zou ik ook bedanken,
Groetjes,
Ansx

Marijke zei

Een leuk kaartje weer met het vosje en zijn mooie roze das! Ik lees net pas over de zwangerschap van Merit! Geweldig! Gefeliciteerd jullie allemaal! Zal best wel spannend zijn ook voor jou Annemarie? Worden jullie opa en oma. Geweldig nieuws hoor! Groetjes Marijke.

Karien zei

Wat een leuke kaart met het leuke vosje,en alvast eet smakelijk
Groetjes Karien

Laurespage zei

Wat een mooie, lieve kaart met dit vosje hebben jullie gemaakt met heel mooi designpapier dat perfect bij elkaar past. Groetjes, Laurette

Rina zei

Leuk kaartje met dat vosje. Je hebt er ook een mooie kleurencombinatie van gemaakt.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Wat een leuke kaart met het vosje!
Gezellig hoor, de komende plannen.

marian zei

Wat een prachtige kaart hebben jullie weer gemaakt deze week.
Geniet morgen van de mosselen, heerlijk, ik heb ze vorige week bij mijn dochter ook gegeten.
Groetjes van Marian.

Freubelmina zei

Het vosje staat er mooi en lekker warm op…een prachtige kaart!

Caroline Cards zei

Leuk om het vosje weer eens te zien op deze mooie kaart.
Groetjes, Caroline

!neke zei

Ah, de pink vos ....gaaf!!!
Groeten Ineke

Angela zei

Prachtige kerstkaart dames! Hele mooie kleurencombinatie.
Jullie zijn écht de koninginnen van de MD-dierenstansenkaarten; Gewéldig!!

Marjolein zei

Wat een lieve vos op deze mooie kaart. Leuk papier hebben jullie gebruikt.
Groetjes, Marjolein

Nancy zei

Hey Annemarie,

Geweldig is ze, deze kerstkaart. Jij maakt ook altijd zo'n mooie kleurencombinaties, daar hou ik van.
Ik ging een kerstkaartenrondje maken maar ben even teruggescrold naar hieronder en zag mijn eigen verjaardagskaart nog staan. Heb nog op een paar kaarten gereageerd...
Liefs,
Nancy