donderdag 9 februari 2023

52Weeks To Christmas week 6 Fijne Feestdagen...


 Goedemorgen lieve blogster, weer tijd voor een kerstkaartje. bij 52WTC.
Vandaag een labelkaart met daarop de cirkel "fijne feestdagen" daarin een plaatje van een besneeuwd landschap wat in de december kalender van MD zat.
nog wat extra boompjes erop geplakt en het schattige huisje, daar kan meneer de sneeuwman in als het TE koud wordt.
Hekje en sneeuwman op de voorgrond, het mooie papier is ook van MD de lijn "Winter Wonderland".
De sneeuwpop heb ik een aantal keren van Merit uitgedraaid, want het is zo'n lieverd...ik kwam het gripozakje tegen met al die lossen onderdeeltje heel veel neuzen ogen knopen en allerlei uitstekende armen...er zaten er denk ik wel 5 (als alles er nog was compleet in) ik dacht nu gaat dit zakje er eerst aan geloven, heb er inderdaad 5 kunnen maken dus die zien jullie over het jaar heen wel voorbij komen.
volgens mij had ik 1 sjaal tekort...en dat was bij deze....die heeft hem nu even geleend van de muizenfamilie...

Verder zijn we nog druk met voorraad maken voor de verkoop op de basis school bij de neefjes van Pascal en Merit...we proberen 1x in de week samen te knutselen er aan, en de rest doen we alleen..(maar dat is toch minder leuk).
Maar we hebben al een lekker voorraad!!
En gaan nog eventjes door want het is zo eind maart.
Fijn dag allemaal tussen de bedrijven door hoop ik een kijkje bij jullie te komen nemen.
De uitslag van de Belletjes challenge staat op de 52WTC blog.

Liefs Annemarie en Merit.



27 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk kaartje met die grappige sneeuwman. Handig om uitgestanste figuurtjes te hebben. Succes met alles wat jullie maken voor de fair...ben benieuwd!

Nicolette zei

Een leuke winterse kaart.
Groetjes Nicolette

Freubelmina zei

Wat staat de knappe sneeuwpop mooi te glunderen op het prachtige labelkaartje, ben nu al benieuwd naar de andere 4 xx

Elly zei

Een echt winterskaartje, mooi gemaakt.
Groetjes Elly

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke tag en de sjaal van de muisjes...staat mooi bij deze sneeuwpop.

Lieve groet, Petra

Daphne zei

Nou je hebt dus flink zitten puzzelen om al die sneeuwpoppen in elkaar te zetten.
Wat een schattige kaart is dit, het plaatje past mooi, goed dat je dat bewaard hebt.
Soms kan je ineens iets met zo'n leuk plaatje.
De sjaal past goed, best gek, want deze sneeuwpop is héél groot, veel groter dan muisjes (hihi)
Je hebt gelijk, samen knutselen is veel gezelliger, mijn moeder en ik gaan ik gauw weer eens samen zitten.

Elle-Jeanne zei

Leuke winterse labelkaart met de de sneeuwman.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met het leuke tafereeltje erop de sneeuwpop staat er knappies bij leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Eri zei

Brrrr, wat ziet het er daar koud uit, maar wat woont hij daar mooi in het winterse landschap. Topkaart.
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Echt wel winter op je labelkaart dus die sjaal was wel nodig. Gelukkig kun je kleding van 'elkaar' lenen *lol*

groetjes van Ank

Antjes kaartcreaties zei

Prachtig kerstlabel Annemarie! Wat een mooie kleurencombinatie en de sneeuwpop is zo schattig. De geleende sjaal staat hem heel goed hoor.
Groetjes Antje

Yvonne zei

Leuke kaart hebben jullie weer gemaakt. Bij ligt de sneeuwpop ook nog te wachten, nieuw in zijn verpakking. Komt vast nog wel goed dit jaar. Jullie sneeuwpop ziet er stralend uit met zijn geleende dasje. Hier wordt ook wat af geleend hoor, het past ook allemaal bij elkaar. Dat is juist zo leuk.

Liefs,
Yvonne.



Marijke zei

een mooi label hebben jullie gemaakt! En wat een leuke sneeuwpop en details erbij! ik vind dat altijd lastig, in het voren stansen, ik hou ze altijd over want dan kloppen de kleuren weer niet! Heb nog een hele map met stansjes en ik gebruik ze eigenlijk nooit! Veel succes met jullie projectjes! Groetjes Marijke.

Caroline Cards zei

Een mooi kerstlabel met de lieve sneeuwman.
Groetjes, Caroline

Laurespage zei

Heel, heel mooi in deze wit grijze kleuren, en het mini huisje op de achtergrond is top.
Groetjes, laurette

Trijntje zei

Heel mooi deze winterse kerstkaart. Superleuk gemaakt. Succes met de makerij. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel leuk label in mooie kleuren. Die sneeuwpop is een plaatje met zijn geleende sjaal. Ik ben benieuwd naar wat jullie allemaal maken voor de fair, dat wordt een goed gevulde kraam volgens mij.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

weer een schitterend sneeuwlandschap met deze sneeuwpop
groet Caroline

marian zei

Jullie hebben weer een super leuke kerstkaart gemaakt deze week.
Succes met het maken van de voorraad voor de verkoop.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Mooie tag heb je gemaakt met de sneeuwpop, leuk dat winterse blauw dat je hebt gebruikt,
Groetjes,
Ansx

Jantine zei

Leuke kaart, Annemarie! En slim om alle losse onderdeeltjes nu in een keer tot sneeuwpoppen te verwerken. En die sjaal van de muizen past prima!
Mooie kleurtjes op je kaart. Succes met de voorraad voor de kraam.
Groetjes
Jantine

Angélique zei

Een heel leuke labelkaart, het ziet er wel echt koud uit, maar ja, daar voelt de sneeuwpop zich natuurlijk het lekkerst bij.
Succes met knutselen voor de verkoop.

Rina zei

Heel mooi kerstkaartje met die lieve sneeuwman. Je hebt mooie kleuren gebruikt en het berglandschap in de cirkel past er perfect bij.
Groetjes Rina

Angelique zei

Geweldig, wat een superleuk label, mooi met het achtergrond plaatje in de cirkel. De sneeuwpop is idd heel erg leuk en handig dat je er gelijk 5 kon maken. Twee gave mannenkaarten, een heel goed idee.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een leukerd is dit weer... En een sneeuwman die gaat schuilen in een huisje? Hihi!! Goed gevonden...
Leuk dat jullie zo samen kaartjes-maak-dagen hebben. Moet gezellig zijn! Deed ik vroeger ook samen een week per jaar met mijn oudste dochter. Maar die heeft er nu geen zin meer in. Maar ik heb het gezellig in mijn ateljee...
Jullie hebben al een heleboel gemaakt voor de verkoop! Goed bezig daar!
Liefs,
Nancy

Gina zei

Ik dacht dat ik hier al langs kwam, maar vind mijn reactie alleszins niet terug. Maar dit is een heel leuk slimline kerstlabel. Mooi opgebouwd met die sneeuwpop, en mooi in de zachte blauwe tinten! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

tof kerstkaartje met die lieve sneeuwpop!
Mooie verjaardagskaartjes hieronder en hierboven! Die grote-letterstempels gebruik ik ook graag! De kaart voor Petra is zo lief!
groetjes
Nancy