donderdag 5 januari 2023

52 Weeks To Christmas week 1 Reminder kerstboom op je kaart

Goedemorgen lieve blogster, vandaag de reminder van kerstbomen op je kaart...en jawel we zitten in de eerst week van januari 2023...een nieuw jaar bij 52WTC voor al jullie's kerstkaarten, doen jullie gezellig weer mee, wij genieten iedere donderdag van al het leuks wat er langs komt, en doen zo lekker veel inspiratie op bij elkaar.
Aan het eind van het jaar een lekker dikke stapel kerstkaarten zodat er minder gestrest hoeft te worden.
Wij hebben een leuke set van SU gebruiken met stansen en stempels van allerlei leuke kerstbomen...
We zijn wel een beetje laat met "TREES FOR SALE"...hahaha iedereen heeft hem al weer bijna de deur uitgepoetst!!
De kaart is naar mijn zwager gegaan is maar alleen en op één of andere manier vond ik dit een goede mannenkaart.

We gaan vandaag eens kijken wat er voor nog meer leuke kerstbomen binnen druppelen bij 52WTC.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

30 opmerkingen:

Elly zei

Een leuke kaart dames.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk die tekst inderdaad nog wat vroeg maar het past er zo leuk bij
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Wat een leuke kaart weer. Heel mooi gedaan hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Angélique zei

Hij is gaaf, beetje stoer ziet het eruit.

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart hebben jullie weer gemaakt.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Toffe kaart met deze leuke snijmallen. Liefs Anita

Henriët zei

Ik denk dat deze boompjes nog wel een poosje 'for sale' zullen blijven 🤣
Leuke kaart en zeker geschikt voor een man.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Ziet er gezellig uit, al die bomen. Ik fietste tussen kerst en oud en nieuw langs een kerstboomverkoopplek waar ook nog heel wat bomen stonden :-(
Groetjes
Jantine

Eri zei

Wat een mooie kaart met deze bomen en tinten, inderdaad heel geschikt voor een man.
Groetjes, Eri

De Hobbykamer van Petra zei

Heel erg leuk. Dit kaartje toverde een glimlach om mijn gezicht. Waarom weet ik niet, ik vind 'm gewoon leuk.

Lieve groet, Petra

Trudy zei

Prachtige kaart met al die kerstbomen en jullie kerstkaartje van vorige week vind ik helemaal geweldig leuk! Helaas had ik ivm mijn verhuizing toen weinig tijd om langs te komen!
Groetjes en de beste wensen voor 2023, Trudy

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige tinten groen hebben jullie gebruikt.
Mooie kaart!

groetjes van Ank

Irene zei

Prachtige bomen!
XxIrene

Ans Gilbert zei

Wat een beetje stoere kerstkaart, echt geschikt voor een man, ik vind de bomen erg leuk,
Groetjes,
Ansx

marian zei

Heel erg mooi hoor deze kerstbomen kaart. Zeker geschikt voor een man.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstbomen zijn dat. Ik vind het een vrolijke kerstkaart en misschien houdt deze verkoper niet van verspilling en hoopt hij dat iemand er nog wat mee kan hihi.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat een super leuk kaartje met deze set van SU. Mooi gedaan en dat bordje doet het hem hoor! Groetjes Marijke.

Antjes kaartcreaties zei

Je kunt niet vroeg genoeg zijn om de kerstbomen te koop aan te bieden!
Wat een mooie kaart en wat leuk dat er een kruis onder de bomen zit. Net echt...
Zo'n tafereeltje met kerstbomen heb ik de afgelopen weken regelmatig voorbij zien komen in de traditionele amerikaanse kerstfilms. Heel toepasselijk voor een man.
Nog de beste wensen voor 2023.
Groetjes Antje

Nicolette zei

Een hele leuke kaart.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart met de mooie bomen. Groeten Trijntje

Hetty P. zei

Mooie kaart is het geworden met de mooie bomen.
Fijne dag,
Hetty

Caroline Cards zei

Wat een prachtige kaart met hele mooie bomen. Leuk dat verkoop bordje!
Groetjes, Caroline

Margreet zei

Dit is idd een mooie kaart voor een man alleen. Stoere bomen!
xxx Margreet

Rina zei

Een heel ander kaartje dan we van jullie gewend zijn, maar niet minder mooi.
De tekst is dan ook wel grappig in deze tijd dat iedereen zijn kerstboom op ruimt.
Groetjes Rina

Nancy Soetaert zei

ze staan nu vast in de uitverkoop in de winkels ;-)
Mooie kaart!
Groetjes
Nancy

Daphne zei

Wat leuk, de tekst.
En de boompjes vind ik heel mooi, dat groen met het (sneeuw)randje.
Jullie hebben gelijk, goeie Mannenkaart.

GerJanne zei

Heel mooie set hebben jullie! Prachtig.
Kun je alle kanten mee op ook. Onze boom staat nog. We hebben een nieuwjaarsborreltje bij ons thuis zondagmiddag, dus daarna kan hij eigenlijk pas weg...

Nancy zei

Hey Annemarie,

Geweldige kerstkaart is dit! Tof, dat bordje met 'trees for sale'...
Dankjewel nog voor jouw lieve bericht op mijn blog!
Liefs,
Nancy

Gina zei

Dit zijn vast de overgebleven kerstbomen, en tot slot zijn het nu solden ! HAHA ! Een hele leuke en grappige kerstkaart ! groetjes, Gina

Angela zei

Schitterende kerstkaart dames. Mooie kleurencombinatie!
Mijn voornemen is om regelmatig een kerstkaart te maken en proberen mee te doen bij 52WTC; de eerste week al weer gemist🙈... begint lekker 😂