zaterdag 17 september 2022

Gefeliciteerd...


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag zijn we er ook met een kaartje Nancy ("tis allemaal handwerk) is jarig vandaag...van harte gefeliciteerd.
Denk dat de kaart er wel is want ze zijn voor onze vakantie op de post gegaan, beter te vroeg dan te laat!!
Iemand kan zelf beslissen om de envelop te openen of dicht te laten.
We hebben een heerlijk herfst kaartje gemaakt, en daar is het nu precies weer voor, hij is wel gemaakt met nog mooi zonnig warm weer, 
De pompoen en de eekhoorn had Merit meegenomen en de wasbeer kwam uit mijn collectie...met zijn tweetjes mochten ze op dit herfstkaartje.
De boom is hier al kaal, alle blaadjes liggen al op de grond, nog wat eikeltjes erbij en de nodige paddenstoelen.
Wasbeer heeft een kaartje met "gefeliciteerd" vast .
We vinden herfstkaartjes heel leuk om te maken , gelukkig hadden we wat jarigen de komende tijd dus konden we aan de slag, het is altijd zo voorbij die herfst tijd...en kerst ligt dan ook op de loer....we zijn er nog niet moeten er nog wel wat maken hoor.
Nancy we hopen dat je een fijne gezellige dag hebt...nog vele jaren!!

Lieve groetjes Annemarie en Merit


 

13 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een heerlijk herfstig kaartje. Daar is het nu ineens helemaal tijd voor. Brrr.....koud en nat dit weekend.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de frisse herfstkleurtjes en schattige tafereeltje erop
groetjes ellen

Colien zei

Prachtig kaartje, ben dol op de herfst!
grtz Colien

Je@net zei

Wat een super leuk herfsttafereeltje op deze felicitatiekaart!

GerJanne zei

Hij is ontzettend leuk! Mooie kleuren, he, die herfstkleuren. En de kaart si zo leuk met de blaadjes en de eikels en de grote pompoen.

Marjolein zei

Wat een gezellige, vrolijke herfstkaart! Hij is erg leuk met het eekhoorntje die nog even achter de pompoen tevoorschijn piept. Super!
Ook de kerstkaart heb ik nog even bekeken: zo grappig om de sneeuwpoppen te gebruiken. Erg leuk!
Groetjes Marjolein

Nicolette zei

Wat een leuke herfstkaart. Ik heb er ook al diverse gemaakt.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een superleuke herfstige kaart heb je gemaakt . Ze zijn erg leuk om te maken nog geen herfstkaart gemaakt.. komt nog wel. Groeten Trijntje

Gina zei

Een leuk herfstkaartje met de wasbeer en het eekhoorn. Groetjes, Gina

Daphne zei

Herfst kaartjes, heerlijk om te maken!!
Wat een op een top herfst kaart is dit.
Heel leuk om jullie spullen te combineren

Dora zei

Prachtige kaart

Rina zei

Prachtig kaartje en het past inderdaad heel goed bij het weer van de laatste dagen.
Groetjes Rina

Nancy zei

Hey Annemarie en Merit,

Dankjewel voor deze geweldige kaart! Ze was al een week voor mijn verjaardag toegekomen maar ik heb ze laten staan tot de dag zelf. Dan heb ik al mijn post open gemaakt. Vroeger deed ik dat nooit, maar ik las het hier op verschillende blogs en vond het een leuk idee. Het weekend was zo druk, dus heb geen tijd gehad om te bloggen en ik zie de kaart nu pas hier op jullie blog staan.
Ze staat hier mooi te blinken. En eerlijk, ik hou zo van die herfstkleuren. Voel mij ook meer een herfstkind dan een zomermens... Ben dan ook zowat op de grens jarig hé, bijna herfst...

Liefs,
Nancy