donderdag 8 september 2022

52Weeks To Christmas week 36.


Goedemorgen lieve blogsters, jaja weer al donderdag en dus tijd voor de kerstkaart!!
Dit keer ook weer gemaakt met SU papier een lijn van dit jaar...heerlijk zitten knippen en stempelen.
In de zomer knip ik dolgraag plaatjes uit dat kan buiten , zonder al te veel mee te slepen...en het maken gebeurd meestal binnen.
Dit is een laatste geprogrammeerde kaart de vakantie zit er bijna weer op...dan zijn we gewoon weer LIVE in de ether hoor...
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.


 

20 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave plaatjes wat een leuk tafereeltje
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaart Dames.
Super leuk met het treintje.
Groetjes Elle-Jeanne

Caroline zei

Wel handig om lekker buiten te knippen. Ik zit dan nog weleens te borduren, afwerken gebeurt ook later binnen.
Heel leuk kaartje!
Groetjes Caroline

Jantine zei

Superleuk met die gave trein, Merit en Annemarie. En goed idee om in de tuin te zitten knippen.
Geniet nog van het laatste stukje vakantie.
Groetjes
Jantine

gerrie zei


Nou Anne-Marie ik hoef je niet te vertellen hoe mooi ik deze kaart vind, hahaha.Hij komt me bekend voor.
Ik vind hem prachtig. Groeten Gerrie.

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke kerstkaart met de trein, goed idee om buiten te knippen en de afwerking voor binnen te bewaren,
Groetjes,
Ansx

Diny zei

Heel mooi dit kaartje!
Geniet nog van de laatste vakantiedagen!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Hij is super leuk dit kaartje met het rode treintje. Geniet nog maar even.

Nicolette zei

Wat een leuke kaart. Geniet van je laatste vakantiedagen.
Groetjes Nicolette

marian zei

Wat een leuke gezellige kerstkaart met de kerstman in de locomotief. Nog een fijne laatste dagen.
Groetjes van Marian.

Unknown zei

Wat een leuk kaartje. Hoe heet de lijn waar je het papier van gebruikt hebt?

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel gaaf met die leuke trein. Een gezellige kerstkaart vind ik.
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend leuke kaart zo met dat plaatje. Echt prachtig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Freubelmina zei

Heel mooi sfeervol kaartje dames xx

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart en lekker frissen kleur rood en groen.

Lieve groet, Petra

Gina zei

Hele leuke kaart met het treintje! Fijn te lezen dat ook jij vakantie mocht genieten. Welkom terug :) Groetjes, Gina

Rina zei

Superleuk kaartje met de kerstman in de trein. leuk gedaan.
Ook jullie vorige kaartjes waren weer de moeite om naar te kijken.
Groetjes Rina

Antjes kaartcreaties zei

Oh, wat een leuke kerstkaart met het treintje Annemarie en Merit.
Ja, knippen is ook mijn ding. Ik hoor vaak dat mensen er zenuwachtig van worden... Nou, ik niet hoor. Ik word er juist heerlijk rustig van.
Fijn weekend,
Antje

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige sfeervolle kerstkaart!
Fijn weekend, groetjes Doris

LisannesKaartenhobby zei

Een hele mooie kaart en heerlijk ja even zitten knippen zonder nadenken...

Fijn weekend!

Hobbygroet,
Lisanne