donderdag 11 augustus 2022

52Weeks To Christmas week 32...Merry Christmas.

Goedemorgen lieve blogster, vandaag maar even een snel kaartje...gemaakt met oude restjes van heel oud SU papier...mooi ook weer op.
kerstboompje uit designpapier gestanst en op een cirkel geplakt.
Heel eenvoudig maar met deze warmte lukt me niet veel.

Jammer als het zulk mooi weer is, maar zo warm, dan kan ik niet naar buiten (dit door de nog steeds aanwezig huidaandoening (jammer genoeg chronisch) de zon en warmte doen daar geen goed aan, de jeuk wordt dan alleen maar erger). bij gewoon weer is het goed beheersbaar hoor, ik  ben al blij dat ik na 1,5 jaar hier ben en hoop te blijven want "over" gaan daar is een hele kleine kans op.(toch blijf ik daar op hopen)..

Maar we gaan er niet bij zitten kniezen...vroeg op even snel buiten mijn plantjes verzorgen want die hebben ook dorst, en alles wordt zo dor en droog jammer hoor...

Dus dan maar binnen blijven,  zonverduistering naar beneden en alles zoveel mogelijk dicht houden,  ik ben lekker alles uit aan het pakken en schoon aan het maken...op het gemakkie muziekje aan...
De vakantie gaat voor ons nog aanbreken over een aantal weekjes...dan ben ik mooi met alle karweitjes klaar...en kan ik met straks vol op de herfst en kerstkaarten storten.

Merit en Pascal hebben een weekje vakantie, niks geboekt...nou dat komt nu wel even heel goed uit die twee leven op het strand, even stukje rijden en dan heerlijk zwemmen en suppen, die hoor je niet!!
Dik verdiend zo'n week...

Kijken of er nog steeds mensen meedoen vandaag want wat zijn jullie trouwe deelnemers zeg, zoveel leuke mooi kaarten die er nog steeds langskomen op de blog van 52WTC. en dat met zo'n mooie warme zomer..TOPPERS zijn jullie.
De uitslag van de challenge geen groen  en rood met een vleugje zilver staat op de 52WTC blog..

Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit.



 

26 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart met dit leuke kerstboompje, echt vervelend voor je Annemarie, ook ik ben binnen om 3.30 buiten geweest en genoten van de sterrenhemel. Dadelijk alles dicht en net als jij alles verduisteren.
Fijne dag liefs xx

Epie zei

Gaaf kerstkaartje Annemarie en Merit met mooie boom en DP
Vervelend voor je niet naar buiten kunnen , hou je taai
Groetjes Epie

Elly zei

Hele leuke kaart dames wat jullie laten zien vandaag.
Heerlijk zo dicht bij het strand dan hoef je niet ver weg idd.
lekker van genieten, groetjes Elly

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstkaart.
Met dit hittegolfweer ben ik op het warmste van de dag ook liever binnen dan buiten.. en als je door de zon dan nog nare kwalen hebt moet het wel helemaal lastig zijn.
Fijne donderdag
Nancy

Margreet zei

Je snelle kaartje is wel een mooie geworden met die boom als blikvanger.
Vervelend voor je dat je met je huidaandoening zal moeten leren leven, maar het is wat het is, zullen we maar zeggen. Met dit weer is het toch beter binnen te vertoeven, tenzij je net als Merit lekker naar het strand kan.
Fijne dag!
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Heel mooi kaartje. Balen dat je niet naar buiten kunt!
Voor mij is 10 graden minder ook warm genoeg en ik blijf ook lekker binnen met alles verduisterd.
Groetjes, Caroline

Angélique zei

Haha, je dacht: vorige week geen groen of rood, dat moet ik even inhalen? Groen is ie zeker! Maar het is een heel leuke kaart. Sterkte met de warmte, ik mag fijn (nou ja....) werken ikzal blij zijn als we een paar weken verder zijn, want dan heb ik ook vakantie.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de restjes leuke details heb je gebruikt
ik hoop dat het meevalt met je eczeem vervelend hoor al die jeuk
Lekker hoor voor Merit en Pascal even er tussen uit te zijn
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Annemarie.
Vervelend voor je dat eczeem.
Voor mij hoeft het ook niet zo warm te zijn.
Groetjes Elle-Jeanne

Freubelmina zei

Balen dat die vervelende huid chronisch is Annemarie,ben je mooi klaar mee…wat je cadeau krijgt mag je houden zeggen ze….
Je kaartje is -al vind jij hem eenvoudig- erg leuk en kerstig!
Ja dit weer heeft niemand iets aan, dan kan het beter wat regenen want dan heeft de natuur er wat aan behalve Merit en Pascal want suppen in de regen is vast minder leuk hihi xx

Caroline zei

Zo vervelend dat het nooit meer over gaat. Nu is het voor niemand volgens mij prettig om buiten te zijn maar om dan helemaal even niet buiten te kunnen zitten.... gelukkig heb je binnen genoeg te doen.
Je kaartje is weer heel leuk.
Groetjes Caroline

Eri zei

Een leuke kaart met de restjes, en de boom als blikvanger. Vervelend die huidaandoening, het warme weer doet er zeker geen goed aan. Voor mij is het buiten ook veel te warm, en denk dat we er in de toekomst veel meer mee te maken krijgen! Fijn dat Merit en Pascal kunnen genieten van en weekje strandweer. Succes met je klusjes.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Leuke kaart en wat een mooi papier!
Vervelend dat je niet naar buiten kunt maar volgende week is de hittegolf wel voorbij hoop ik. Je huis zal nu wel super schoon zijn dat is het enige voordeel.
Groetjes Trudy

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart en zo'n fris dp is erg mooi gekozen.
Balen dat je huidaandoening chronisch is. Wel fijn dat je daar goed mee om kunt gaan. Je kunt op een gegeven moment ook niet anders. Spreek uit ervaring ;-)

Lieve groet, Petra L

Ans Gilbert zei

Niet leuk dat het chronisch is en dat de zon het juist erger maakt.
Gelukkig kun je je binnenshuis ook vermaken en wat maakte je een leuke kerstkaart met de mooie papiertjes,
Groetjes,
Ansx

Caroline zei

heel leuk hoor en inderdaad werken met druk dsp vind ik ook moeilijk, maar jij hebt dit mooi gedaan
Groet Caroline

Margo zei

Wat een leuke kerstkaart en zo goed gedaan om die restjes op te werken.
Groetjes
Margo

Colien zei

Heel mooi kaartje, tof papier hebben jullie gebruikt!
Balen van je huidaandoening Annemarie, zeker omdat het chronisch is.
Als geboren roodharige ben ik ook veel binnen, want behalve dat er wat sproeten verschijnen, wordt mijn huid alleen maar rood met zoveel zon. Hier ook lekker alles dicht en binnen kunnen we het dan goed koel houden. Er liggen hier 3 honden binnen te genieten op de koele, stenen vloer.
Merit & Pascal, veel plezier bij en op het water!
grtz Colien

marian zei

Eenvoudig maar toch een erg mooie kerstkaart. Ik kan ook niet tegen de zon , dus zit ook lekker in de koelte binnen.
Groetjes van Marian.

Angelique zei

Leuke, vrolijke kaart, het hoeft niet altijd moeilijk te zijn. Jammer dat de huidaandoening erger wordt door de zon. Ik blijf ook altijd binnen met dit weer, kan er gewoon niet goed tegen.
lieve groetjes Angelique

Marijke zei

Een leuk kaartje en die boom is inderdaad wel een blikvanger! Vervelend van je huid, mijn man heeft ook een heel lastige huid maar gelukkig niet zo als jij. hij kan nog wel naar buiten in de zon maar doet het alleen niet! haha! Want hij kan niet tegen de warmte. Heerlijk van Merit dat ze zo kan genieten van water en zon. Die zal dan ook wel bruin zijn! groetjes Marijke.

Jantine zei

Heel mooi "restjes"kaartje, Annemarie. En wat akelig dat die huidaandoening chronisch is. Ik ben ook veel binnen met dit weer, veel te warm in onze tuin.
En heerlijk voor Merit en Pascal, deze week vrij.
Groetjes
Jantine

Nicolette zei

Wat naar dat het blijvend is. En vooral als je zoveel jeuk hebt, is natuurlijk helemaal niet fijn.
Mooie kaart maakte je.
Groetjes Nicolette

Rina zei

Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
Jammer van die huidaandoening, constant jeuk lijkt mij niet fijn.
Groetjes Rina

Daphne zei

Een eenvoudige kaart zeg je, maar ik vind het wel ontzettend leuk.
De combinatie van het dp is mooi en dan de strakke kerstboom op de witte cirkel.
De tekst eronder op een strookje horizontaal is weer een leuke toevoeging.
Wat ontzettend jammer dat je niet van dit weer kan genieten omdat je huid niet mee werkt.
Wel een goed idee om dan 's morgens buiten even wat te doen en dan lekker binnen klusjes aan te pakken de rest van de dag.
En wat heeeeeeerlijk voor Merit en Pascal dat ze juist nu vakantie hebben!!

Nancy zei

Hey Annemarie,

Gemakkelijke kaartjes kunnen ook erg mooi zijn! Ook deze hier...

Wat vervelend zeg, een huidaandoening waardoor je nu binnen moet blijven... Maar ook zonder dat ben ik niet snel buiten te vinden met dit weer... Hou echt niet van in de zon te zitten en blijf lekker in mijn ateljee met de deuren 's morgens vroeg lekker open en daarna alles dicht. Ook de lamellen om de zon buiten te houden. Met een ventilator er bij, blijft het lekker koel en kan ik mij best amuseren.
Kasten verder inladen is voor deze week als het wat frisser wordt. Ik heb vanaf nu nog 2 weken verlof en buiten een paar dagen naar zee, blijven we gewoon thuis verder doen.

Liefs,
Nancy