vrijdag 6 augustus 2021

Happy Birthday...




Hallo lieve blogster, wat een wind staat hier aan de kust, vanmorgen was het gewoon donker en herfstachtig, nu komt de zon er weer door dus lijkt het weer wat aangenamer, en kan ik ook gelijk even foto's maken.
Want we hebben de komende tijd weer wat verjaardagen, dus er moet weer wat gemaakt worden.
Van Elise mocht ik de Arrange a Wreath bundle van Stampin Up gebruiken, daar heb ik de nodige kransjes uitgedraaid, in zomers kleuren herfst en winter, dus jullie zullen deze stempelstans set nog weleens meer voorbij zien komen.
Deze kaart maakte ik voor mijn zus, die is de komende week jarig, er moet nog een leuk kadootje bij maar daar ben ik nog niet uit.
De bloemetjes op de krans komen uit andere stempelsets van SU...het leuke kaartje in het midden hoort er weer wel bij daar heb ik "happy birthday" op gestempeld.
Een klein strookje design papier en een stukje embossing op de kaart.
Merit heeft vandaag voor de laatste dag gewerkt, ze heeft lekker vakantie en ze kunnen deze de laatste klusjes gaan afmaken in hun prachtige huis...want het wordt zo mooi.
Wat zijn die twee handig, schuren verven, behangen, het behang weer voorzien van een kleurtje, het is een TOP TEAM!!
Ze zijn nu om een heleboel boodschappen geweest zodat ze de komende weken daar kunnen doorbrengen, komen dus alleen even douchen en slapen, kan ik alvast een beetje wennen. 
Allemaal een fijn weekend, lieve groetjes Annemarie en Merit.




18 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart Annemarie.
Zo mooi met de krans en de bloemetjes van SU
Ja zo gaat dat he....de kinderen vliegen uit....bij ons wel heel letterlijk moet ik zeggen.
Het zal inderdaad even wennen zijn....ook met knutselen....dat deden jullie ook veel samen.
Groetjes en geniet van het weekend,
Diny

karin zei

Een mooi zomers kaartje heb je gemaakt.
Succes voor de klussers.
Groetjes,
Karin

Kaartenkraam zei

Wat leuk zo met die twee verschillende helften die worden samengebracht door de krans. Hele mooie kaart!

groetjes van Ank

Henriët zei

Mooie kaart met een mooie krans. Ik snap dat je daar een serie van hebt uitgedraaid. Je kunt hem zo mooi combineren voor alle seizoenen. Mooi met de halve embossing achtergrond.
Groetjes van Henriët

marja zei

WAUWWWWW. echt superleuke kaart dit. Ga deze set eens opzoeken bij SU. Zo leuk. Groetjes Marja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie bloemenkrans op deze felicitatie-kaart, lekker fleurig. Fijn hoor dat ze zo handig zijn en het zal zeker mooi worden. Ik vond de muren al zo'n mooie kleur hebben.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Mooi kaartje voor je zus.
Ja, dat zal wennen zijn zonder Merit in de buurt. Vooral met knutselen..... gelukkig gaat ze niet ver weg wonen.
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart me5 deze mooie krans. Fijn dat het zo goed gaa5 met het klussen en dat het een mooi huis gaat worden… groeten Trijntje

Angélique zei

Mooie verjaardagskaart. Kransen kun je voor zoveel verschillende gelegenheden gebruiken.
Fijn dat het zo mooi wordt bij Merit, op de foto laatst op jullie blog zag het er zeker heel mooi uit.

Rina zei

Prachtig kaartje voor je zus.
Merit geeft je mooi de tijd om je te laten wennen aan het feit dat ze het huis uit gaat.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Heel mooie krans en erg leuk voor een verjaardag. De samenstelling van de kaart is ook schitterend. Hoe is het nu met je vingers? Is het over of heb je er minder last van?
Ja wennen zal het zeker worden, maar op den duur heerlijk hoor! EN het is dan zo'n feest als ze 'thuis' komen. Morgen komen ze allemaal op Peters verjaardag. Ik verheug me er al de hele week op!

Anita van Deur zei

Heel mooi deze kaart leuk de 2 verschillende helften en dan de mooie krans.
Liefs xx

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

mooi kaartje is het geworden!!!

Groetjes Femke

Nicolette zei

Hele mooie kaart. De krans is een echte blikvanger.
En ja het gaat nu opschieten he?
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Elly zei

Hele mooie kaart, ja gaat zeker wennen worden en stil in huis.
Gelukkig wonen dicht bij elkaar.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig kaartje met de vrolijke bloemetjes en takjes, schattig het kaartje met happy birthday ertussen mooie embossing stencil op de achtergrond
fijn dat het huis van merit zo mooi wordt dan heb je zoveel eer van je werk
groetjes ellen

Freubelmina zei

Wat een gezellig verjaardagskaartje is dit met de mooie krans!
Wat een verandering gaat dit worden voor maar zo kunnen jullie allemaal rustig wennen alvast….
Lieve groetjes xx

Angelique zei

Prachtige elegante kaart met de SU spulletjes. Ook jullie kerstkaart is heel mooi, mooie kleur en leuk met de diagonalen.
Zal inderdaad wel wennen worden, zit hier ook in een overgangsfase, mijn dochter is veel bij haar vriend, 5 kwartier verderop. Jullie wonen gelukkig dicht bij elkaar.
lieve groetjes Angelique