donderdag 26 augustus 2021

52 weeks t o christmas week 34 challenge: swingkaart


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart, maar ojee wat een hoofdbreker was dit voor ons...wij zijn altijd gewend om "normale standaard kaartjes te maken, en nu kregen we de uitdaging van Epie om een swingkaart te maken...de schrik sloeg ons om het hart.....maar na veel zoeken op het internet is het gelukt.
Op de blog van 52WTC, staat een beschrijving en filmpje over de uitleg....want we zijn natuurlijk wel benieuwd wat er gemaakt gaat worden, het geeft wel een heel leuk effect, als je de kaart open doet.
Wij gebruikten het schitterende papier van SU (helaas bijna op)..knipten het huisje en de boompjes uit uit het designpapier.
Het was even een geworstel om het goed voor elkaar te krijgen, maar het is gelukt.
We zijn erg nieuwsgierig wat we gaan zien....ondanks dat we midden in de zomer/vakantie zitten....

Computer is nog steeds bij de dokter het was druk (vakantie)...hebben nu een oud wrak aangeslingerd gekregen, maar dat werkt allemaal niet zo naar wens.
probeer toch vandaag bij jullie langs te komen..
volgende week de laatste vakantie week, misschien nog even hotelletje als het lukken gaat dus dan ben ik er ook weer niet...
Heel veel succes...een fijne dag voor vandaag veel liefs Annemarie en Merit.


24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het papier is zo mooi jammer dat het bijna op is, geslaagd in jullie opdracht mooi kaart is het geworden. ook ik kreeg het benauwd toen ik het las gaat goed komen hoop ik hihi.
Fijne dag xx

Nicolette zei

Het is een hele mooie kaart dames. Ik vind het papier zo mooi.
Groetjes Nicolette

Freubelmina zei

Wat een leukerd met het mooie papier en schattige huisje met boompjes xx

Suzan zei

Prachtige swingkaart hebben jullie gemaakt!
Groetjes Suzan

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en leuke huisjes en boompjes erop

het is jullie goed gelukt om een swingkaart te maken ik ben zelf ook geen ster in en maak net als jullie "platte" kaartjes,
groetjes ellen

Eri zei

Jullie kaart is prachtig met die papier en tafereeltje. Niet te zien dat het zoveel moeite kostte.
Groetjes, Eri

Caroline zei

Heel leuk kaartje, goed gelukt hoor. Ik vind de kleuren ook erg mooi!
Groetjes Caroline

Diny zei

wat hebben jullie er weer een leuke kaart van gemaakt met dit prachtige papier!
Groetjes Diny

!neke zei

Mooie strakke kaart!
Groeten Ineke

Rosina zei

Heel leuk deze voorbeeld swingkaart ..Prachtig in deze groentintjes
groetjes Rosina

Trudy zei

Jullie hebben een prachtig kaartje gemaakt met deze moeilijke opdracht!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Hij ziet er prachtig uit, Annemarie en Merit! Ondanks de hersenkrakers is het een toffe kaart geworden. Epie weet ons wel uit te dagen...
Wat vervelend dat de computer nog niet beter is en je moet afzien met een oud gevalletje. Sterkte.
Groetjes
Jantine

Ans Gilbert zei

Prachtig papier hebben jullie gebruikt, de kaart is echt ontzettend leuk. Gelukkig heb ik een stans die ik kan gebruiken,
Groetjes
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou het worstelen heeft een mooie sfeervolle swingkaart in kerstsfeer opgeleverd hoor. Mooi dessin-papier en ook het swinggedeelte is mooi gedecoreerd. Nog even je trouwkaart bewonderd, wat een werk maar wel heel gaaf om ze zelf te maken. Ze zijn heel mooi geworden.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een super mooie kerstkaart in het groen.
Ik zag net ook de trouwkaarten. Dat zijn ook echt toppers!! Wat een werk.
Maar persoonlijker kan het niet.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Jullie ook al zo'n mooi kaartje in het groen! Ik vond het moeilijk maar jullie is het goed gelukt! Veel succes met de pc. Vervelend als het niet werkt! en dan die Merit he, die gaat trouwen de 24e. Super hoor. Dat wordt een feest voor jullie! En wat zijn jullie druk geweest met de kaartjes maken! Super geslaagd hoor! Ik wens jullie alle liefde samen. Groetjes Marijke.

karien zei

Jullie kaart is ook mooi geworden,en af en toe is het leuk om iets heel anders te maken
Groetjes Karien

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie swingkaart is het geworden.
Prachtig papier en leuk de (denk ik) geëmboste achtergrond van het huisje en de boompjes.
Mooie kleuren.
Groetjes Antje

marian zei

Een prachtige swingkaart hebben jullie gemaakt.
Groetjes van marian.

Henriët zei

Super leuke kaart! Echt mijn kleurtjes.
Ik heb hetzelfde als bij jullie.....vast moeilijk zo'n kaart. Maar ik zal het ook eens bestuderen.
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Prachtig dit kaartje en zo mooie kleuren die perfect bij elkaar passen !
Groetjes, laurette

Nancy Soetaert zei

prachtige swingkaart! Het is jullie goed gelukt! Mooie combi van papiertjes ook.
Groetjes
Nancy

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart. Groeten Trijntje

Gina zei

Hele leuke swingkaart, deze en de volgende ;) Leuke papiertjes gecombineerd ! Groetjes, Gina