maandag 12 juli 2021

Birthday


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag twee kaartjes op de blog in plaats van één. 
We laten twee stoere jongens kaarten zien, de voorraad hiervan was bijna op. 
Dus vorige week aan de slag gegaan met verjaardagskaarten voor jongens. 
Altijd lastig vinden wij.. wat moet je erop doen? 
Maar niet al te veel hadden we zelf bedacht, dat hoeft meestal niet voor jongens. 
Een paar stoere design papiertjes van Stampin Up bij elkaar gezocht.
Drie stoere ballonnen gestempeld en onderop de grote tekst 'birthday' uitgestanst. 
Weer twee stoere kaarten voor jongens erbij! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

13 opmerkingen:

Diny zei

Twee prachtige jongenskaartjes in deze mooie kleuren....meer is niet nodig!
Groetjes Diny

Elly zei

Het zijn mooie kaarten geworden die niks meer nodig hebben.
Groetjes Elly

Angélique zei

Goed gelukt, dat is zeker moeilijk, zeker als het voor onbekenden is.
Dit zijn feestelijke kaarten zonder veel poespas.

Anita van Deur zei

Toffe jongens kaarten, fijne dag liefs xx

Elle-Jeanne zei

Super leuke verjaardagskaarten dames.
Groetjes Elle-jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere kaarten met het mooie papier en de ballonnen meer is echt niet nodig ben ik inmiddels achter mijn neefje zij laatst voor mij geen poespas dus dat onthoud ik dan maar
groetjes ellen

Eri zei

Met leuk papier, ballonnen en de tekst hebben jullie er mooie stoere kaarten van gemaakt!
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaarten zijn het zo geworden!

Trudy zei

Wat een super stoere kaarten voor jongens! Kaarten voor jongens zijn lastig vind ik! Leuk bedacht die ballonnen!
Groetjes Trudy

Marja zei

Wow wat een gave jongenskaarten!....vind ze supermooi en inderdaad er hoeft niet teveel op bij jongens daarom vind ik het denk ik zo moeilijk haha.
Groetjes Marja.

Freubelmina zei

Slim om er meteen 2 te maken, ze zijn beide prachtig xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig vind ik ze, heel gaaf bedacht en gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Gina zei

Twee leuke verjaardagskaarten ! Groetjes, Gina