donderdag 15 juli 2021

52 weeks to christmas week 28


Goedemorgen lieve bloggers, het is inmiddels weer donderdag dus tijd voor KERST op de blog.
Dit kaartje vond ik nog ergens in een map,al lang gelden gemaakt maar nooit geplaatst.
Het was nog van ons DT Bugaboo tijd, en dat is al even terug.
Als ik die plaatjes weer zie wordt ik er echt weer vrolijk van die gekke GUS..... hier rijd hij in zijn pick-up truck weer terug naar het dorp met een kerstboom die hij in het bos is wezen halen.
(hij heeft er volgens mij best lang over gedaan, want de maan staat al aan de hemel en alle lichtjes branden al in het dorp...maar ja vrouwen zijn kieskeurig als het om een kerstboom gaat dus hij heeft zijn uiterste best gedaan denk ik).
De grappige tekst "Driving home for Christmas" erbij geplaats, ik weet nog precies aan wie ik deze kaart stuurde...

Allemaal een fijne dag liefs Annemarie en Merit




26 opmerkingen:

Elly zei

Hahaah dat mannetje achter het stuur, hele leuke kaart, en gelukkig heeft hij een boom.
Groetjes Elly

Eri zei

Leuke kaart met Gus. Hij heeft in ieder geval al een mooi boom!
Groetjes, Eri

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dat is een heel leuk kerstkaartje geworden met Gus.

Groetjes Femke

Angélique zei

Heel leuke kaart, daar heeft de ontvanger vast hard om moeten lachen.

Creaellenknutselsite zei

whahaha wat een supergaaf kaartje met Gus wat issie schattig, leuk tafereeltje hebben jullie ervan gemaakt
groetjes ellen

Epie zei

Mooi landschapje op je kerstkaart , jullie krijgen gezellige visite :-)
Zijn boom is schitterend hopelijk komt ie goed aan ??
Fîjne dag met groetjes Epie DT52WTC.....

Jantine zei

Heel leuke kaart Merit en Annemarie. En inderdaad dat moet een tijd geleden zijn, want ik dacht "huh, bugaboo bij jullie??" Neemt niet weg dat het een toppertje is. Zo leuk, die verlichting achter de raampjes.
En grappige afbeelding.
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Prachtige en vrolijke kerstkaart hebben jullie gemaakt...het is inderdaad een super leuke stempel ...een mooi tafereeltje is erop te zien
Bedankt voor de lieve kaart die ik vorige week van juliie gekregen heb...Het geeft mij heel veel steun dat zoveel lieve blogsters meeleven met mijn gezondheids problemen...Zo lief THANKS!!!
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Super grappige kaart !
Groeten Ineke

Margreet zei

Wat leuk om Gus weer eens op een kaart bij jullie te zien, Annemarie. Gus is de jongste niet meer en idd dan ook die kieskeurige dames, maar volgens mij is hij er in geslaagd om een mooie boom uit te zoeken.
Geweldig leuke kaart!
xxx Margreet

Laurespage zei

Een hele leuke kerstkaart !
Groetjes, laurette

marian zei

Wat een super leuke grappige kerstkaart deze week.
Groetjes van Marian.

Rina zei

Heel leuk kerstkaartje en het verhaal erbij maakt het compleet.
Groetjes Rina

Trudy zei

Haha wat een leuke en grappige kaart! Mijn man haalt ook altijd de kerstboom op maar sneller dan deze meneer!
Leuk die huisjes op de achtergrond!
Groetjes Trudy

Kaartenkraam zei

Gus heeft ook wel een beetje een wanhopige blik in de ogen vind ik aan de andere kant zit hij er ook wel aardig relaxed bij ;-)
Geinige kaart!

groetjes van Ank

Hetty P. zei

Zo'n leuke kaart !! Daar wordt je echt vrolijk van.
Fijne dag,
Hetty

marijke zei

Een superleuk kaartje en deze digi blijft ook leuk. Een grappig plaatje. Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, hij kijkt er niet echt vrolijk bij. Leuke kerstkaart met grappig mannetje.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een schitterend kaartje.....zo leuk gedaan!
De chauffeur heeft er niet veel zin in denk ik.....hij kijkt er niet vrolijk bij.....haha!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Grappige kerstkaart met Gus, hij heeft een mooie boom gevonden gelukkig
Groetjes,
Ansx

Suzan zei

Wat een schitterende kaart hebben jullie gemaakt! Top!
Groetjes Suzan

Antjes kaartcreaties zei

Wat een super leuke kaart met dat geinige mannetje in zijn rode auto met kerstboom.
Groetjes Antje

Gina zei

Haha ! Hoe grappig met gekke Gus ! Hele leuke kerstkaart ! Groetjes, Gina

Colinda zei

Hihihi, wat een grappige kerstkaart, moest gelijk lachen om Gus!! Geweldig leuk!
Fijn weekend,
Colinda

Nancy Soetaert zei

leuke kerstkaart met deze toffe Gus-digi!
groetjes
Nancy

Trijntje zei

Wat een superleuke kerstkaart hebben jullie gemaakt. Groeten Trijntje