woensdag 3 juni 2020

Muizen op strand!


Goedemorgen lieve bloggers, 

JAAAAA, daar zijn ze weer de muizen. Maar deze keer in bikini en badpak. Zo leuk!!!! 
Als je muizenfan bent dan moet je natuurlijk deze uitbreiding wel hebben.
Het kaartje staat vandaag wat later op de blog dan gepland. Gisteren middag ben ik begonnen met dit kaartje aan de tuintafel buiten, heerlijk de muizen in elkaar gezet en de strandkleding aan gegeven. 
Gisteren avond binnen samen met mams het kaartje verder afgemaakt, maar een foto ging natuurlijk niet meer lukken. Dus vanmorgen mochten de muizen poseren voor de foto. 
En nu het blogberichtje gelijk getypt en het kaartje op de blog geplaatst. 
Een heerlijk strandtafereeltje gemaakt, onderop zand design papier van Marianne Design dit gescheurd zodat het net lijkt of er en schuimlaagje ligt. 
Daarna een stukje vellum en wat laagjes blauw papier uitgestanst met de nieuwe golfjes van Marianne Design. En bovenaan een stukje design papier met wolkjes uit de paperpad 'sweet dreams' van Marianne Design. De bikini van mevrouw muis die aan het zwemmen is komt ook uit deze paperpad. Het badpak van mevrouw muis die aan een heerlijke Magnum zit komt uit de paperpad 'floral delight'. Ook het design papier van het kleedje en de parasol komen uit deze paperpad. 
Ze heeft ook nog een strandhoed op gekregen, deze is bewerkt met een embossingfolder.
Wat koraal onderop en vanuit het water, een roze emmertje met wat zand erin. Ook ervoor ligt nog een hoopje zand en wat kleine schelpjes. 
En ja het is natuurlijk belangrijk om goed te smeren, dus de muizen hebben ook een flesje zonnebrand crème meegenomen, factor 30! :) 
Echt heerlijk om met deze leuke spulletjes te werken, we hebben ervan genoten om het kaartje te maken. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

25 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een super schattig kaartje. Helemaal top.
Groetjes, Chantal S

Nicolette zei

Een echte zomerse kaart.heel leuk.
Groetjes Nicolette

Trudy zei

Super schattig kaartje, heel mooi geworden! Ik geloof dat ik die zomerse outfits ook maar ga bestellen, zo vrolijk vind ik het!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en wat zijn ze leuk die muisjes! Schattig zo met badpakje en bikini! en ik vind de schelpjes ook leuk zo klein! Helemaal zomers allemaal! Groetjes Marijke.

Scraptastisch zei

Dat ik deze collectables zag dacht ik meteen aan jullie en wat een geweldig zomers strandkaartje hebben jullie gemaakt ... enig die nieuwe uitbreiding. Snap dat jullie er helemaal blij van werden 🤗
xx Gerie

Jantine zei

Wat gaaf, die muizen op het strand! Zo vrolijk en zonnig!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een gaf kaartje hebben jullie gemaakt.
Ik zat te kijken en alles klopt eraan....prachtig!
Groetjes Diny

Irene zei

Écht helemaal iets voor jullie om er op los te fantaseren en het is énig met al die schattige details..factor 30 écht wel nodig vandaag en daarna maar snel weer wat warms aan want het gaat veranderen!
XxIrene

Je@net zei

Wat een gezellig tafereeltje met deze leuke muizen. Ze moeten er vandaag maar goed van genieten, want volgens de berichten krijgen we morgen heel ander weer!

LisannesKaartenhobby zei

Heerlijk, zonnig tafereeltje! Erg leuk

Hobbygroet Lisanne

Anita van Deur zei

Wat een super schattig kaartje helemaal zomers ijs , zonecrème hoedje bikini hoe leuk dit gemaakt is.
Liefs xx

Margreet zei

Wat een superleuk tafereeltje en wat zijn ze leuk in hun badkleding!
Heel geinig tafereeltje. Ik ben jaloers op ze.
xxx Margreet

karin zei

Leuk met de strandmuisjes op het kaartje :) Mooi gemaakt.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Ze zijn super deze muizen in badkleding jullie kaart is een toppertje. Heel mooi strandtafereeltje. Groeten Trijntje

Caroline zei

Wat een lief en gezellig tafereeltje aan zee!
Groetjes Caroline

Femminde zei

Wat super gaaf meiden!! Ik probeer mezelf in te houden en het niet te kopen maar als ik dit zo zie...
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Gina zei

Wat een sueprgave strandkaart met die muisjes ! Te schattig met de bikini en strandaccessoires! Groetjes, Gina

Daphne zei

Wat liefffff.
Het strand en water is goed gelukt zeg, dat ziet er heel mooi uit.
Heerlijk hè, knutselen in de tuin, alhoewel, wel uitkijken dat het niet te hard waait, anders moet je erachteraan rennen😂

GerJanne zei

Oh..... zo gaaf!! Ik was te laat met bestellen, dus nu staan ze op mijn verlanglijstje. Jullie kaart is zo enig! Daar word je op slag vrolijk van!

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje ze is helemaal klaar voor haar dagje strand ik vind deze nieuwe set ook zo geweldig staat boven aan mijn lijstje ik moet hem hebben ben net als jullie een fan van deze muis
groetjes ellen

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

wat een heerlijke strandkaart is dit geworden. Gave combinatie van designpapiertjes en zo te zien hebben de muizen het naar hun zin.

groetjes Femke

Sandra zei

Ooo zo leuk ! En ze staan hier ook op mn verlanglijstje voor bij de muisjes !

Groetjess

Mariann Jakobsen zei

Hello Annemarie and Merit! I am your new follower. Your work is stunning.

MiamiKel zei

Oh this belongs in a magazine! I think this is one of the cutest summer cards ever - from the polka dot umbrella to the little striped bathing suit - so sweet! It made me smile!

Linda Visser - van der Velden zei

Super leuk! Ik word heel vrolijk van dit tafereeltje! Groetjes, Linda