vrijdag 12 juni 2020

For you


Goedemorgen lieve bloggers,

Ik heb een aantal dagen terug een kaart gemaakt met dit leuke potje van Stampin Up.
Die had ik ooit eens gestempeld en uitgestanst gekregen, volgens mij van Durvina. 
En een aantal dagen terug mee aan de slag gegaan toen ik hem ineens tegen kwam ergens in een zakje. 
Wat vond ik het heerlijk om zo'n leuk potje te vullen met een gezellig bosje bloemen. 
Het kaartje hiermee komt maandag op de blog. 
Maar nu was ik ineens helemaal verkocht aan dat potje, dat snap je natuurlijk wel. 
Dus op zoek naar de 'jar of love' van Stampin Up, al een stempelset uit 2016.. dus dat werd een hele zoektocht of ik die nog ergens kon overnemen van iemand die hem verkocht. 
Na dagen lang zoeken had ik hem ineens gevonden, 's avonds laat in bed. 
Een grote gil naar mams 'IK HEB HEM GEVONDEN!!!!'.
Maar er stonden nog meer leuke afgeprijsde sets op deze website, dus we zouden de andere dag kijken of mams eventueel ook nog iets wilde bestellen. 
Maar ik moest de andere dag eerst nog werken, dus 's ochtends vroeg voor ik naar het werk ging nog even snel gekeken of hij er nog op stond.. zou toch wat zijn als hij 's nachts verkocht was haha. 
Maar gelukkig hij was er nog toen ik 's middags thuis kwam! 
Dus snel in de winkelwagen en gekocht, mijn eerste eigen stempelset gekocht. 
Pas kwam ik er ineens achter dat als ik een keer op mezelf ga ik bijna niks zelf heb.. wat een probleem!
Ik kan hier altijd alles pakken uit mams haar karretje met spullen.. dus dat zal flink tegenvallen haha.
Nu maar besloten dat ik af en toe als ik iets leuks zie waarvan ik echt denk dat moet ik hebben het zelf ga kopen, zodat ik wel iets heb als ik op mezelf zou gaan :) 

Dus gisteren avond zat deze in de brievenbus, wat een feestje. 
Ja je begrijpt het natuurlijk al, daar moest gelijk een kaartje mee gemaakt worden. Dus hup aan de slag.
Al een heel oud design papiertje van Stampin Up gebruikt, past goed bij mijn 'oude' potje haha.
Een gezellig boeketje van blauwe bloemetjes erin met verschillende kleuren groene takjes. 
Het dekseltje van het potje op de grond erbij gelegd, wat een leuke details hè. 
Half over het potje de tekst 'for you' nog wat plakpareltjes erbij en het kaartje was af. 
Maandag komt er ook weer een potje van Stampin Up op de blog, weer een ander kleurtje! 
Deze is nog gevuld met 'oude' bloemetjes uit een set van Stampin Up die we al hadden. Want toen we dat kaartje in elkaar gingen zetten, hadden we deze nieuwe stempelset nog niet. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

29 opmerkingen:

Elly zei

Het is echt leuk gedaan zo'n potje vol met bloemen.
Oeps dan zou je ineens een beginneling zijn help :) als je op jezelf gaat
Wens jullie een fijne dag vandaag, groetjes Elly

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

Het is een mooie kaart geworden met de pot bloemen.
Ja, het is belangrijk om zelf ook spulletjes te hebben als je op jezelf ga wonen anders valt er natuurlijk vrij weinig te knutselen.

groetjes Femke

Sarah zei

Prachtig! Leuk verhaal erbij 😉
Je kan bij mams altijd wat dingen gaan stansen en stempelen. En nu langzaam wat basismateriaal verzamelen. x

Daphne zei

Waaaaat, bijna niks van jezelf, Neeeeee!! Dat kan echt niet, stel je voor dat je een eigen huisje krijgt een helemaal niet kan knutselen, hou op, hou op!! Je moet er toch niet aan denken!
Goed gekocht, het is echt een schattig kaartje geworden.
De kleuren zijn mooi zeg, zacht, maar toch ook een beetje stoer.
Mooie sketch, het potje met bloemen krijgt zo echt de aandacht.
Het dekseltje had ik meteen gezien, inderdaad een leuk detail, want hoort er echt bij.
Fijn weekend enne..... shop ze voor eigen spulletjes😉

Je@net zei

Wat een super mooie fleurige kaart is het zo geworden!

Marinda zei

Wat een leuk verhaal over je zoektocht naar het potje.
Hij is ook wel heel leuk! Er komen vast veel meer nieuwe spulletjes voor jezelf bij, als je eenmaal begint...😉
De kleuren van de inkt en de papiertjes zijn zo mooi. Mijn favoriete kleuren.
Groetjes Marinda

Irene zei

Op jezelf dát zal er vast wel een keer van komen samen met je lief maar dan blijf je toch gewoon IN of op spuugafstand van G. én je Mams want anders wordt het een dramaaaa 😫😫😫 mét of zónder dit gave potje en de rest die je gaat aanschaffen!!!!
Fijn weekend xxIrene

Caroline Cards zei

Wat een leuk potje met bloemen en die kleuren zijn super!
groetjes, Caroline

Epie zei

Gaaf kaartje met SU spulletjes naar de leuke sketch :-)
Helemaal top , fijne vrijdag en weekend ,
Groetjes Epie

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje met een prachtig boeket! Ziet er weer super uit! Fijn weekeind alvast, groetjes Linda

Colien zei

Heel mooi kaartje en je verhaal erachter is leuk! En ja, ga maar vast beginnen aan je knutselspullen-uitzet, want dat zou wat zijn, haha. Mocht de dag aanbreken dat je uit huis gaat en nog geen goed gevulde hobbykamer hebt, dan richten we wel een 'Red-scrapgirl-Merit-fonds' op, hoor :)
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een fleurig kaartje met de frisse bloemetjes en leuke kleurtjes.
leuk dat je deze voor jezelf hebt aangeschaft maar als je dan op je zelf gaat wonen, ga je dan ook zelf lekker knutselen of toch maar gezellig bij moeders aan de tafel?? want jullie zijn toch wel een goed team hahaha
groetjes ellen

Gerlinde zei

Wat een ontzettend leuke bloemenkaart! Schitterend gedaan!
Groetjes Gerlinde

Caroline zei

haha dat was een hele zoektocht, gelukkig dat je hem hebt gevonden.
En dan maar beginnen met het aanleggen van je eigen spullen toch? Altijd een goed excuus hihi
Groetjes Caroline

Jantine zei

Grappig Merit, dat je ineens helemaal verliefd raakt op zo'n stempelset en m dan gelukkig ook nog vindt. En ja, dat met die spullen en uit huis gaan heb ik ook (ooit, lang geleden) meegemaakt. En in eerste instantie viel het nog mee, want bleef ik in de buurt wonen, dus kon ik altijd iets uit mijn moeders kast meenemen. Maar toen verhuisde ik 150 km verderop...
Het is een prachtige kaart met jouw nieuwe set geworden.
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

De pret voor mij begon met je verhaal heerlijk. Mooie kaart is het geworden fijn weekend. Liefs xx

Nicole Parmentier zei

Een goede aankoop dit lieve potje en je maakte er een superleuk kaartje mee! Ik heb de set zelf ook gehad en hij is heel divers met heel veel stempeltjes dus daar gaan jullie veel plezier aan beleven. Ik denk dat jullie nog regelmatig samen gaan knutselen als je eenmaal op jezelf woont of je moet heel ver weg gaan wonen natuurlijk, maar dan is er gelukkig altijd nog skype!

Margreet zei

Nounou, je hebt heel wat moeten doen om dit stempelsetje te bemachtigen. Maarrrr, het is je gelukt. En je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
Geen eigen spulletjes.........tja, idd af en toe zelf wat aanschaffen en anders bij moeders in de buurt blijven wonen.
Fijn weekend.
xxx Margreet

Angela zei

Wat een enig verhaal.... zo lees eens een keer wat er allemaal achter zo'n kaartje schuilgaat 😂🤣.
Net wat Irene schrijft.... maximaal op 'spuugafstand' van moeders. Zijn alle knutselspullen binnen handbereik. Bij mij verdwijnt regelmatig wat richting Den Haag (en zie ik nooit meer terug 😁). Dat overkomt je mams dan niet; kan ze op het fietsje de 'geleende' spulletjes terughalen 😍
Je kaartje is écht prachtig Merit! Prachtige kleuren en wat heb je de bloemen en vaas schitterend gestempeld!
Fijn weekeinde.
xxAngela

Ellen van Maaren zei

Mooie kaart geworden zeg!! Heel herkenbaar, dat je soms op zoek bent naar iets. En hoe blij je kan worden,als het je lukt hem te bemachtigen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, geweldig dat verhaal erbij. Een hele mooie kaart in zachte kleurtjes, heel lief.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Deze set is inderdaad erg leuk om zelf ook te hebben.
Leuk dat je hem hebt kunnen kopen. En de kaart is erg mooi.
Groetjes Nicolette

Jacquie Southas zei

What a beautiful spring bouquet! Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

Jen Brum zei

This is such a pretty card! That bouquet is just beautiful! Love the colours! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Linda Callahan zei

Beautiful bouquet! love the soft sweet colors! Glad you joined us at FMS!

Danielle zei

Haha Merit, jij gaat dus een hobby uitzet sparen ;-) Inderdaad wel handig om zelf wat spullen te hebben. Dit is een heel goed begin, dat potje is leuk en heel veelzijdig te gebruiken. Leuke kaart!

Trijntje zei

Zo is de fles/pot ook erg leuk.met dit mooie boeket. Het zijn toppertjes.groeten Trijntje

Debra Davison zei

Beautiful card !! Great colors for the flowers and also the use of the patterned papers !!

Deanne Saunders zei

Gorgeous card!! Thank-you so much for participating in our IF YOU GIVE A CRAFTER A COOKIE... challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! So sorry this is late, but with everything going on, I’m just getting around to doing this.
Deanne at A Little Bit O’ Paper