maandag 16 december 2019

Jantine jarig.


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is Jantine jarig, van harte gefeliciteerd.
Ik hoop dat het kaartje op tijd is aangekomen, in deze tijd raakt er zoveel kwijt of komt veel te laat.
Het papier is van MD de lijn "Berry Christmas", maar we vonden het ook kunnen voor een vrolijke verjaardagskaart.
De uil in het wit uitgedraaid en op pad gestuurd met een groot kado.
Nog wat meer kadootjes en slingers voor een feestelijk gevoel.
Als laatste de tekst jij bent jarig op kleine stukjes papier gestempeld.
Vandaag is het rustig in huize van Splunter, we zijn met z'n tweetjes.
Vrijdag avond zijn Arnoud en Elise lekker aangeschoven we hadden stoofvlees en gestoofde peertjes  (met bessenjenever...mmm).
En we hebben toen gelijk weer papier en stansen/mallen meegegeven aan Elise, zodat ze lekker zelf kan knutselen...en of ze knutselt, gewoon al een beetje verslaafd, ze wil haar kerstkaartjes nog maken, nou dat gaat zeker lukken.
Gisteren kregen Arie en ik en Merit en Pascal al een prachtige zelfgemaakt kaart, nou die hoeven we niks meer te leren...
Ik laat ze hieronder even zien, ben gewoon trots op haar...


Zijn ze niet PRACHTIG!!!!

4-Season Challenge Blog - Kadootjes.
Veel liefs Annemarie en Merit


24 opmerkingen:

Petra zei

Jullie hebben weer een leuke kaart gemaakt en de twee kaarten van je andere dochter zijn prachtig.

Lieve groet,
Petra

GerJanne zei

Ah wat een enige uilenkaart. Mooi deze kleuren bij elkaar!
EN wat geweldig zeg, van Elise! Misschien gaat ze ook nog wel een blog beginnen! Kunnen wij meegenieten van de craeties. Deze twee zijn alvast super!

Freubelmina zei

Jullie kaartje voor Jantine is natuurlijk weer TE leuk dames, het uiltje is zo schattig
De kaartjes van jullie schoondochter (denk ik) zijn echt knap maar ja,met zulke leermeesters kan dat ook niet anders.
Lieve groetjes xx

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke uiltjes kaart voor de jarige Jantine.
Alles past zo mooi bij elkaar.
Maar ook de kaartjes van Eline zijn top.
Misschien volgen er nog meer van haar.
Fijne dag.
Groetjes Elle-jeanne

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje voor Jantine! Je hebt idd prachtige kaarten ontvangen! Groetjes Linda

Elly zei

Hallo Annemarie en Merit, wat lief jullie complimenten op mijn blog en dat jullie volgers geworden zijn.
Zo ben ik nu ook hier terecht gekomen, en ik zie hier ook veel moois staan.
Dus vanaf nu ben ik ook een volger..
Groetjes Elly

Margreet zei

Wat leuk, een verjaarskaartje in kerstkleuren. Lief uiltje!
Prachtige kaarten heeft Elise gemaakt. Zij is een natuurtalent. Nu nog een eigen blog!
xxx Margreet

Eri zei

Oh, ik vind deze helemaal geweldig Dames! En wat heeft Elise leuke kaarten gemaakt! Haha, jullie hebben haar goed "opgeleid"!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een schattige verjaardagskaart voor jantine hebben jullie gemaakt leuke vrolijke kleurtjes.
en wat een mooie kaartjes heeft elise gemaakt ik vind ze geweldig nu nog haar eigen blog nou dan ga ik haar zeker volgen.
groetjes ellen

Henriët zei

Wat een leuke, winterse uilen verjaardagskaart!
Hij staat zo trots met zijn cadeautje te wachten tot hij het mag geven.
De kaartjes van Elise zijn ook erg mooi!
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Die heeft het te pakken! Mooi!
Jullie gaan nog veel plezier hebben samen!
Mooi de uilenkaart x

Femminde zei

Wat een super leuke uilen kaart!! Ook mooi in deze kleurtjes. En leuk dat jullie Elise ook hebben "besmet".
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Wat een lief verjaardagskaartje met dat uiltje. Ik vind het tagje aan het pakje ook zo een leuk detail. Ook de kaarten van Elise zijn erg gaaf. Gaat ze nu ook bloggen? Grappig dat het knutselvirus zo besmettelijk is hè! Mijn nichtje van 14 heeft het ook helemaal te pakken, zo leuk!

Nicolette zei

Mooie kaart en kaarten Elise zijn zeker erg mooi, ze heeft talent, hihi.
En bedankt voor jullie verjaardags-- en kerstkaart.
Groetjes Nicolette

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart voor Jantine!
groetjes, Caroline

Gina zei

Hele mooie kaart voor Jantine ! En wat maakt Elise ook mooie kaarten ! Groetjes, Gina

Rosina zei

Heel mooi en feestelijk verjaardagskaartje heb je Jantine gemaakt Annemarie
en ook Elise heeft schitterende kaartjes gemaakt...

groetjes Rosina

!neke zei

Wat een leuke kaart !
En Elise kan er ook wat van , gaaf !
Groeten Ineke

Trijntje zei

Wat een prChtuge kaart hebben jullie gemaskt. Elise is inderdaad goed bezig geweest. De kaarten zijn prachtig. Groeten Trijntje

Trijntje zei

PS jullie kaart is hier aangekomen heel erg bedankt het is een prachtuge kaart met de leuke muis. Groeten Trijntje

Daphne zei

Leuke verjaardagskaart in kerst kleuren😁.
De uil heeft altijd wel iets magisch vind ik.
Ik zie het al, jullie hebben er een knutsel maatje bij!!

Jantine zei

Geweldig dat jullie Elise zo "aangestoken" hebben met het kaartenmaakvirus. Ze kan er wat van!
En bedankt voor deze mooie kaart, hij was er mooi op tijd en ik heb alle post die alleen aan mij geadresseerd is netjes laten liggen tot de 16e, zo had ik 's morgens een heel stapeltje gezellige post (en dat op maandag!)
Groetjes
Jantine

عبده العمراوى zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Nelly zei

wat een leuke kaart heb je gemaakt met de cadeautjes challenge van 4-Season Challenge Blog.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)