maandag 23 december 2019

Cyclamen



Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag hebben we een paar kaartjes voor op de blog, het zijn allemaal dezelfde geworden met verschillende design papiertjes.
We hebben voor deze kerstkaarten de cyclamen van By Marleen gebruikt.
Ik had van een aantal cliënten op het werk wat voor kerst gekregen, erg lief!
Dus dat verdiend natuurlijk wel een kerstkaartje als bedankje.
Samen met mams gestart met het maken van cyclamen, we hebben witte en rode gemaakt.
De rode zijn naar cliënten gegaan die bijna niets meer kunnen zien.
Als ze dan iets krijgen met wat contrast zien ze het vaak wel.
Dus daar de rode cyclamen naar toe gestuurd. Ik heb er ook nog een paar persoonlijk gegeven.
Altijd leuk als je iemand zo blij kan maken!
Ze vonden ze prachtig. 'Zóóó mooi die cyclamen, heb je die zelf gemaakt?' kreeg ik als reactie.
Er had ooit een oude dametje van 93 tegen mij gezegd, soms krijg ik een kaart en dan schrijven ze heel klein hun naam erin terwijl ze weten dat ik bijna niks meer kan zien.
Dus ik ben met een grote zwarte marker aan de slag gegaan. En heb in heel groot lettertype mijn naam erin geschreven in de hoop dat ze het nu zelf kan lezen, wel zo leuk als je post binnen krijgt dat je ook kan lezen van wie het is!
Ik heb ze afgelopen donderdag rondgebracht, daarna is mijn vakantie in gegaan.
Dus de overige reacties zal ik vast daarna wel te horen krijgen.
Nu heerlijk genieten van een weekje vakantie!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

23 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de cyclamen, leuk dezelfde maar toch ook weer verschillend. wat zullen de cliënten daarvan genieten.
wens je een fijne vakantie
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige frisse kaarten,met de mooie cyclamen er op.
Groetjes Elle-jeanne

Irene zei

Alsof het zonnetje schijnt op deze akelig natte en donkere dagen, zo mooi deze beeldige cyclonen. Daar tover je héél wat blije gezichten mee Merit!
Geniet van je vrije week, fijne dagen voor allemaal!
XxIrene

Irene zei

Cyclonen??? Pfff....🤪😏😫

Elly zei

Wat een super leuke mooie kaarten.
Snap het dat ze daar blij mee waren.
Groetjes Elly

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

het zijn hele mooie cyclamen geworden!!! Heel leuk zo in dat mandje. Daar zullen ze vast erg blij mee zijn.

groetjes Femke

Chantal zei

Leuke vrolijke kaarten.
Groetjes, Chantal S

Margreet zei

Wat een prachtige kaarten, Merit (en Annemarie). Hier zullen je cliënten vast heel blij mee zijn. Wat lief van je om op de kleur en groter geschreven afzender te letten!
Geniet van je weekje vrij.
xxx Margreet

Eri zei

Wow, ze zijn prachtig jullie cyclamen kaarten, ik weet wel zeker dat je cliënten het heel erg zullen waarderen! Geniet van je vakantie, en Fijne Feestdagen toegewenst!
Groetjes, Eri

karin zei

Prachtige kaartjes dames ! De cyclamen lijken net echt :)
groetjes en fijne feestdagen,
Karin

Laurespage zei

Hele, hele mooie kaartjes, ja deze mensen zijn zo blij met een kaartje het is ook leuk om er zo eentje te geven maar zeker om er zo eentje te krijgen,
Fijne kerst, laurette

Nicolette zei

Een leuke serie kaarten.
Fijne vakantie.
Groetjes

GerJanne zei

Wauw, wat en gave kaartjes. Mijn moeder is dol op cyclamen. Misschien moet ik ze maar bestellen. Jullie kaartjes zijn echt te gek!! Lief dat je dat Merit!

Cobie zei

Prachtige kaarten Dames!
Groetjes Cobie

عبده العمراوى zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Gina zei

Hele mooie bloemenkaarten ! Geniet van je vakantie en voor straks, Fijne Kerstavond! Groetjes, Gina

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaarten met de cyclamen! Zeker een leuk bedankje! Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Linda

Jantine zei

Leuk zeg, die cyclamen! Lief om die voor je cliënten te maken.
Geniet van de vakantie en hele fijne dagen met elkaar!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Cyclamen! Die had mijn oma altijd in de vensterbank staan! Geweldig. Superleuke kaartjes.
Gezellige feestdagen!

Anita van Deur zei

O dat zijn mooie kaartjes geworden, daar word je blij van, mijn paps had cyclamen ook op zijn vensterbank staan in allerlei kleuren.
Groetjes Anita.

Epie zei

Mooie serie cyclamen kaartjes , hier zou mijn moeder blij me zijn
Groetjes van Epie xX

Trijntje zei

Wat een leuke serie van de cyclamen. Ik heb toevallig met mijn moeder afgelopen vrijdag een pot met cyclamen gemaakt. Net even anders dan die van jullie maar deze zijn erg schattig . Ik denk dat wij ons even door jullie laten inspireren want deze zijn ook erg leuk. .wij hebben de grote bloempot gebruikt. Maar jullie zien de kaart nog wel een keer.. ik hou de kaart nog even in de map. Ik vind jullie kaarten prachtgie en jullie hebben weer wat mensen erg blij gemaakt met zo'n mooie kaart. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Wauw deze cyclamen zag ik nog niet eerder,zo mooi prominent op de kaarten....meer is niet nodig,prachtig.
Fijn als je die mensen er zo blij mee maakt,daar doe je het toch ook voor.
Lieve groetjes Xx