woensdag 25 september 2019

KKT steenrood + okergeel


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer tijd voor het KKT kaartje...het is en blijft moeilijk voor ons, echt die twee kleuren....pffff.
Het is toch weer gelukt, maar echt tevreden zijn we niet.
De wasbeer heeft een kleurspoeling ondergaan, zijn grijze vachtje is geverfd in het steenrood en een beetje licht steenrood (we smokkelen volgens mij iedere ronde....)
Het achtergrond velletje is van echo park en paste er perfect bij.
Benieuwd wat jullie er weer van gemaakt hebben, ik kom zeker langs vandaag, het is goed knutsel weer.
Eerst komt de buurvrouw even om een bakkie...daarna nog even wat boodschappen doen, dan aan de knutsel.
Vanavond nog een verjaardag, de dag is weer gevuld.
Mijn kaartje voor morgen (52WTC) moet ook nog af...dus even aan de slag.

Fijne dag liefs Annemarie en Merit. (die het fantastisch heeft op Kreta).


Carlin's kaartenparadijs - sketch + herfst 

32 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtig herfstkaartje! Heel leuk gedaan, prachtig wasbeertje is het! Groetjes Linda

Elle-Jeanne zei

Schitterend herfstkaartje dames.
Mooi De kleuren .
Leuk met dat wasbeertje.
Groetjes Elle-jeanne

martina's kaartjes zei

hahaha, het wasbeertje is erg lief ! mooi gemaakt, helemaal herfstig,
bedankt voor je deelname (alweer) deze maand, fijn !
Nog een fijne dag,
grtjs, martina

Sarah zei

Ik vind je kaart geweldig! Zo lief!
Echt heel tof! X

Irene zei

Niet zo kritisch zijn hoor, hij is énig!
XxIrene

Gina zei

Leuk in deze kleurtjes ! Goed idee! Groetjes, Gina

Colien zei

Hartstikke leuk in deze kleurtjes! De wasbeer kan in veel kleurtjes, geloof me ;) Tot morgen!
grtz Colien

Je@net zei

Weer een super leuke kaart!

Petra-loves-paper zei

Nee joh, niet twijfelen, het gaat hartstikke goed met jullie KKT uitwerkingen. Zie hier, wéér een prachtexemplaar,groetjes Petra

chantal zei

Haha een wasbeer met kleurspoeling, waar haal je het. Hij is wel mooi en origineel
Liefs Chantal

Ans Gilbert zei

Je kaart is echt superleuk, de kleuren heel mooi gebruikt
Ansx

karin zei

Wat een leukerd in de KKT kleuren ! Ook leuk dat je de sketch van Carlin's Kaartenparadijs ervoor hebt gebruikt.
Bedankt voor je deelname.
groetjes,
Karin
DT

Marijke zei

Ik vind het een super leuk kaartje en die wasbeer is heel modern met zijn kleurspoeling!haha! Een topkaartje hoor dames! groetjes Marijke.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk en mooi afgewerkt kaartje in de KKT-kleuren! Leuk!

Femminde zei

Wat super leuk meiden!! Hier binnenkort ook wasbeertjes met kleurspoeling. Ze liggen klaar maar ik moet er nog berichtjes van maken.
Gaaf gedaan zo!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

gerrie zei


Wat hebben jullie er een schitterende kaart van gemaakt. Schattig met die geverfde wasbeertjes, echt wow, hij straalt van het scherm af.
Lieve groetjes, Gerrie.

Leni zei

Wat is het weer een schattig kaartje geworden met het wasbeertje ...... helemaal verliefd op deze wasbeer.............
gr Leni

Jantine zei

Het is toch weer een superleuke laat, Merit en Annemarie. Een beetje smokkelen mag toch wel... leuk dat jullie el iedere keer meedoen, ook al is het echt een uitdaging.
Groetjes
Jantine

Ans S. zei

Super leuke herfstkaart, het smokkelen zien we door de vingers.

Groetjes Ans

Marfien zei

Tof kaartje met deze stadswasbeer, hij gebruikt natuurlijk zijn schuilkleuren anders valt hij zo op tussen de muren.

Nancy zei

Hey Annemarie,

Drukke werkdag en lange file overleefd, opgeruimd en nu met een tas thee mijn blogrondje doen...
Wat maakte jij een geweldige herfstkaart in deze kleuren...
Kleuren zijn perfect gecombineerd!
Ik ben vanmiddag eens verder gaan scrollen tijdens mijn middagpauze en wat hebben jullie geweldig beestige kaarten gemaakt de laatste tijd! Kan helaas van op mijn werk niet reageren, dat is geblokkeerd...

Liefs,
Nancy

Creatiels zei

Heel leuk herfstkaartje hebben jullie gemaakt. Veel plezier straks op het feestje. Bedankt voor jullie reactie op mijn Blog. Groetjes Els

Nelleke zei

En ik ben juist verrast door jou leuke kaartje. Een iets andere tint erbij maakt de kaart veel speelser en moet toch kunnen. Verder kan zwart en wit er ook bij.
Ik vind de kaart erg leuk, altijd benieuwd wat jullie maken. En ja af en toe aan de poets is ook niet verkeerd, maar het freubelen is zo leuk. Dat herken ik helemaal! Groetjes, Nelleke

Nancy Soetaert zei

supertof herfstkaartje met het wasbeertje in de KKT-camouflagekleuren!
groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een superschattig kaartje in die oranje tinten de wasbeer is zo leuk die van mij komt vandaag met de post samen met de alpaca kan niet wachten dus binnenkort kaartjes met deze diertjes
groetjes ellen

Daphne zei

Ik vind dat dat héél goed kan, licht steenrood (wel goed gevonden, haha).
Prachtig herfst kaartje, leuk, die rode wasbeer.

Margreet zei

Ik snap niet dat je niet helemaal tevreden bent over dit kaartje, Annemarie.
Hij is schitterend geworden en ieders interpretatie over de te gebruiken kleuren is toch weer anders. Plus op de foto zijn ze ook nog eens niet altijd goed vast te leggen.
Ik vind hem supergeslaagd!
xxx Margreet

GerJanne zei

Wat een gave kaart. Een dagje te laat, maar natuurlijk kom ik nog even kijken wat jij met de kleuren van het KKT gemaakt hebt. De wasbeer is hier ook binnen en ligt te popelen om uit zijn verpakking gehaald te worden. Maar eerst alle KKT collega's langs en dan hopelijk vannacht alle kerstkaarten...

Rosina zei

Heel mooi jullie kaartje met in de KKT kleurtjes het vosje heeft inderdaad een heel mooi kleurtje gekregen..
groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Onbegrijpelijk dat je niet tevreden bent... ik vind het een topper!! Echt! Altijd weer een feestje om bij jullie op het blog te komen, ik ga ook even de andere kaarten bekijken ;-)

carla zei

Wat een mooi vrolijk herfstkaartje.
Super in deze kleuren.
Helemaal tof gemaakt met onze sketch.
Bedankt voor jullie deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Freubelmina zei

Wat een prachtige kleurencombinatie, het is weer een fraaie kaart.
Lieve groetjes, Wilma xx