donderdag 26 september 2019

52 weeks to Christmas week 39 challenge Winterblue's.


Goedemorgen lieve blogsters het is vandaag weer donderdag dus kerstkaarten dag bij 52WTC.
En het is weer al tijd voor een challenge, had ik helemaal geen erg in en ik ben gewoon een kaart gaan maken met een lopende sketch, en had die ook al klaar staan....zie ik opeens dat het challenge tijd is.....gelukkig hadden we de kaart al af, want dat had ik nooit zo 123 voor elkaar gekregen.

Deze keer het thema "winterblue's " verzonnen door Rosina, wat een leuke uitdaging dat zal er gezellig uit gaan zien op de blog van 52WTC, alles in het blauw.
Ik vind blauw zo'n leuke kleur voor de winter, het papier van Moda Scrap erbij gepakt en daar een leuke sketch mee gemaakt.
De pinguíns weer eens "van stal" gehaald en ze lekker met een dikke sjaal ingepakt.
Een stukje cardstock met de tekst erop, en eigenlijk vonden we hem af!!!

Vandaag wordt het echt knutselweer volgens mij, hier regent het weer al.
Eerst nog even om de wekelijkse boodschappen, dan het eten voor vanavond laar maken, en daarna sluit ik me op en ga ik nergens meer heen...knutselen want daar is de hele week nog niet veel van terecht gekomen.
Ik ben echt de hele week op pad geweest, 3 ziekenbezoekjes een verjaardag, nog even gezellig een avondje naar Elise van Arnoud, want die zit ook de hele week in haar eentje....
dus de knutselspullen liggen er verlaten bij....
Merit zal wel zeggen...je hebt niks uitgevoerd hahaha....

Ik hoop vandaag bij jullie allemaal weer een blogbezoekje te komen brengen.
Gezellig kijken wat er allemaal weer is gemaakt.
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit

30 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit. De pinguïns komen mooi uit in al dat winters blauw!

Sarah zei

Wat mooi! Mijn diertjes zijn totaal stil gevallen... Komt wel weer. Tijd tekort. X

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is een lieve winterkaart geworden met die schattige penguins.

groetjes Femke

Stampin with Liz Design zei

Wat een super schattige winterkaart is dit! Heel leuk de pinquins! Soms heb je van die dagen, vergaat mij de afgelopen week ook al een beetje zo, haha, nu maar eens een dagje het huis weer op orde brengen. Groetjes Linda

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaart, met de pinguïns.
Leuk hoe zij daar zo staan met een sjaal om.
Je hebt je week goed om gekregen.
Mooi toch.
Groetjes Elle-jeanne

Nancy Soetaert zei

toffe blauwe kerstkaart!
groetjes
Nancy

Eri zei

Je hebt er weer een leukerd van gemaakt met de puinguins! Ik ben ook blij dat ik vandaag de deur niet uit moet. Veel knutselplezier.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met de pinguïns ze zijn lekker dik ingepakt.
veel knutselplezier vanmiddag gaat hier ook gebeuren eerst even boodschappen en dan lekker knutselen want weer is hier ook prut
groetjes ellen

Mariken zei

Leuk, leuk, leuk! Die pinguins blijven toppertjes! Wat een grauwe dag he, dat is wel ff schakelen!

Nicolette zei

Het weer is inderdaad heerlijk om te knutselen. Ik duik straks ook mijn hobbykamertje in.
Jullie kaart is weer erg leuk.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kaart met die warm ingepakte pinguïns. Mooi zoals je het verschillende dessin-papier hebt gecombineerd, echt een "ijzige kaart"..
Hier klettert het ook lekker buiten en hier ook een knutseldag ingepland..heerlijk. Fijne dag :)
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat gaat de tijd toch snel voorbij hè Annemarie. Voordat je het weet is Merit weer terug!
Je hebt een geweldig leuke pinguinkaart gemaakt. En blauw is altijd tof met deze diertjes.
xxx Margreet

Enny zei

Een prachtige kaart, zo'n mooi papier en leuke pinguins ! Ja, lekker knutsel-weer hé, ik ga straks ook beginnen ! Groetjes, Enny

Gina zei

Leuke papiertjes weer ! Tof pinguin-duo ! Groetjes, Gina

Rosina zei

Het is een schitterend winters kaartje met die leuke warm aangeklede pinguins erop..
groetjes Rosina

Anita van Deur zei

Prachtige blauwe winterkaart, de pinguïns zijn schattig.

Groetjes, Anita

Ans Gilbert zei

Hier was het tot 11 uur droog en nu plenst het nog steeds.. Wat een mooie kerstkaart in deze blauwe kleuren, de pinguïns zijn schattig met de warme shawls,
Ansx

marian zei

Inderdaad echt knutselweer vandaag en jullie kerstkaart is weer super mooi geworden.
Groetjes van Marian.

Nicole Parmentier zei

Wat een koddige pinguins zijn dit! Mooi met al die tintjes blauw. Nu maar hopen dat de lucht buiten ook een beetje blauwer wordt.. dat grijs ben ik wel beu!

Margo zei

Wat een geweldig leuke kerstkaart !
Je hebt het druk, maar ik hoop dat je vandaag een heerlijke knutseldag had !
Je kerstkaartje voor volgende week is dan in ieder geval al klaar :)
Groetjes
Margo

Suzan zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met de pinquins Annemarie!
Groetjes Suzan

Henriët zei

Prachtige blauwe kerstkaart! Ook de pinguins zijn bij mij nog steeds favoriet voor de kerstkaarten.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

IJsblauw..... Ik vind dat zó mooi.
Een koude kleur, dus zeker leuk voor een winterkaart.
De pinguïns blijven echt schatjes, ze doen het héél erg leuk op dit winterse kaartje.
Knutselen komt wel weer, als jullie straks weer samen zijn, wees maar blij dat je je de hele week al goed kan vermaken, lijkt mij best stil, zo alleen.

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Annemarie. Heel mooi met de leuke pinguins. Bij mij is na de vakantie ook nog niet veel van het knutselen gekomen. De kaart van vandaag had ik al half af voor de vakantie dus moest de kaart allleen nog afwerken. Soms ook best lastig... maar dat lukte me. Vandaag met mijn moeder geknutseld. Mooie kaart gemaakt. De komende dagen komt er niks van..... Er komen vast nog veel knutseldagen jij verl plezier met de hobby. Groeten Trijntje

Marijke zei

Een mooie winterkaart is het geworden! Leuk die lichte blauwe kleur! En de pinquins blijven ook nog steeds leuk! Goed geslaagd hoor! Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Kun je Elise niet overhalen te komen knutselen? Dan heeft Merit niet in de gaten dat je zo weinig uitgevoerd hebt (LOL).
Je kaart is supermooi met de pinguins...

Petra-loves-paper zei

Druk, druk, druk dus, gelukkig tóch nog een mooi kerstkaartje kunnen maken,groetjes Petra

Jantine zei

Heel tof kaartje voor de leuke uitdaging! En een drukke week heb je. Hopelijk lekker aan de knutsel geweest inmiddels.
Groetjes,
Jantine

Freubelmina zei

Ik vind blauw ook erg mooi voor een kerstkaart en met deze leuke pinguïn is hij helemaal geweldig.
Lieve groetjes, Wilma xx

!neke zei

Weer een echte A&M! Leuk