vrijdag 12 juli 2019

Bundeltje geluk


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag één en al roze op onze blog, een echt zoet en toch een beetje stoer babykaartje voor een dametje.
Hiervoor hebben we al heel oud Magnolia-papier voor gebruikt (ik blijf het nog steeds leuk vinden).
De kangoeroe met haar kleine spruit weer tevoorschijn gehaald, gewerkt volgens de sketch van Tuesday morning.

Vanmorgen eerst even om de nodige boodschapjes voor het weekend, zal niet zoveel zijn want we zijn maar saampjes (jeetje wat is dat wennen zeg, ook weer wel lekker want ik zie Arie nooit door de week, dus samen aan de wandel en we zijn nog wat aan het verven aan de kozijnen buiten...en de tuin die kan altijd wat aandacht gebruiken, maar ik hou zo van al die kids om me heen....).
Nu eerst maar genieten van het weekend...(en de rust hahaha ,getsie we worden OUD).

Morgen zijn we er ook nog met een kaartje, we zijn afgelopen woensdag heerlijk aan de freubel gegaan met dat druilerige weer...de nodige kaartjes gemaakt met de lopende  sketches.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

Hobby Vision - stippen of strepen 
Crafty sentiment design - add a sentiment 
Unicorn challenge - baby or child
Crafty cardmakers - punch/dies

20 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super schattig babykaartje is dit.
En alvast een gezellig weekend gewenst samen. Zal vast even wennen zijn!

Stampin with Liz Design zei

Deze is ook weer super schattig! Erg mooi en vooral lief kaartje geworden! Groetjes Linda

GerJanne zei

ha Annemarie,
wat een leuke kaart met dat lieve Magnolia papier. Ik mag hier wel eens kijken of de kangoeroe niet ingeslapen is, want hij ligt nog steeds in de verpakking.
EN een weekend samen met Arie, dat gaat gezellig worden. Ik denk dat je het gevoel hebt dat je zeeën van tijd hebt. Dat hadden wij afgelopen weekend, terwijl ik ook nog nachtdienst had... hoewel het zo gezellig is de kinderen om je heen te hebben heeft deze fase ook iets hoor!

Larissa zei

Wat een schattig kaartje, helemaal leuk dat mooie papier en met de kangoeroes.
Geniet van het weekend!

Eri zei

Wat een lief en zoet babykaartje met de kangoeroe en het mooie papier. Een fijn en rustig weekend!
Groetjes, Eri

Daphne zei

Ja, zo gaat dat.....
Wij wonen nog met z'n 5jes, maar onze oudste is met zijn hond op vakantie gegaan, gisteren weg en ik mis ze nu al (weet niet wie ik meer mis, de hond of onze zoon, haha)
De middelste gaat morgen, met vrienden, en week weg.
Dan blijft allen onze dochter nog over, dus die moet eraan geloven, de hele dag knuffelen met mama, haha!!

Lief kaartje hoor!
Het is inderdaad een beetje stoer, maar door alle mooie tinten roze toch ook heel meisjes achtig.
Fijn weekend en geniet ervan samen.

Margreet zei

Superlief zoet kaartje met de leuke kangoeroe. Lekker saampies genieten, wordt toch je toekomst!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig kaartje is het geworden, leuk al die zoete roze kleurtjes van het dessinpapier

groetjes ellen

Gerlinde zei

WAUW wat een ontzettend lief en schattig kaartje!! Wat leuk ook om de stempel te combineren met de kangoeroe, heel gaaf bedacht!!
Groetjes Gerlinde

Yvonne zei

Wat een mooi kaartje hebben jullie weer gemaakt. Ik dacht dat ik het papier al herkende. Dat is zo'n mooi papier, ik vraag me af of het nog steeds te koop is. Ik heb ook nog wat liggen maar.... zonde om te gebruiken hahaha. Ik ken het maar al te goed, ik kan mijn kids zooo missen. Ik geloof dat ik er nooit aan wen, met z'n tweetjes.

Liefs,
Yvonne

Sarah zei

Dit is zo'n mooi kaartje. Zo zonder kids ik kan het me gewoon niet voorstellen...maar waarschijnlijk ga ik wat ik nu heb dan zo hard missen!

Freubelmina zei

Echt leuk hoe je de sketch hebt uitgewerkt, het is een schatje zo in het rose met de kangaroes!
Onze jongste zoon is sinds kort ook op zichzelf gaan wonen, zo samen is ook wel heerlijk weer, nergens geen rekening meer mee te houden haha. Fijn weekend alvast xx

karin zei

Schattig kaartje en mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes,
Karin

Judith zei

Mooi kaartje grappige tekst!
Groetjes van Judith

Annie H zei

Ik ben dus je nieuwste volger, jullie kaarten zijn zo mooi altijd. Weet je dat ik ze altijd meteen herken, jullie hebben echt een eigen stijl. Deze is ook weer zo superlief met heel mooi papier, dat roze maakt het ook weer fleurig.
Fijn weekend, Annie

Laura Jean (LJ) zei

Awww So cute. Really love the Kangaroos!

Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches!

XOXO Laura Jean (LJ) - TMS Design Team

Colien zei

Wat een leuk, lief kaartje! Die papiertjes blijven inderdaad mooi, zal ze ook eens opzoeken ;)
Grappig dat jullie dezelfde sketch gecombineerd hebben met de strepen/stippen challenge...
Geniet met Arie!!
grtz Colien

Debbie zei

Sweet baby card!! Your die cuts are always so fun!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That

Gina zei

Uiterst geschikt deze kangoeroe voor een babykaartje. Jullie hebben echt wel alles in de diertjescollectie hé! Groetjes, Gina

Margaret Mifsud zei

Super cute baby card! I'm an Aussie so I love Kangaroos and this one is gorgeous!! Thank you for joining our Challenge at Crafty Cardmakers. x