donderdag 25 juli 2019

52 weeks to christmas week 30 challenge: cas


Goedemorgen lieve bloggers,

Met deze hitte een lekker verfrissend, winters kaartje op de blog!
Mams zei gisteren, van mij mag het wel kerst zijn haha. Nog even geduld :)
Wat een hitte hè.. hopelijk koelen jullie allemaal wat af van dit ijzige kaartje.
Vandaag zijn we er weer met een kaartje voor een nieuwe uitdaging, die vandaag van start gaat.
De nieuwe uitdaging deze keer is: maak een cas-kerstkaart.
Dat was een echt uitdaging voor ons, want we maken nooit cas-kaartjes.
Aan de slag en niet te veel op tafel gelegd haha, anders wordt er al snel te veel op gedaan.
Uit de witte achtergrond en cirkel gestanst en daar achter een stukje donkerblauw cardstock wat bewerkt is met een embossingfolder.
Op de ondergrond van de kaart twee verschillende lagen ijs gemaakt waar de lieve ijsbeer lekker aan het schaatsen is. Hij is in gekleurd met de copics.
Op de onderste laag de tekst 'merry christmas' gestempeld en als laatste nog wat dewdrops erbij geplakt. Nou wat ons betreft is hij wel aardig cas!

Doen jullie ook weer gezellig mee met deze nieuwe uitdaging, vanaf morgen kun je een week lang je challenge kaartje linken. Vandaag kunnen jullie nog gezellig meedoen met een wekelijks kerstkaartje.
Neem een kijkje op de blog van 52 weeks to christmas.

Allemaal succes met de hitte en onze ijsbeer roept 'keep it cool!!!'

Lieve groetjes, Merit en Annemarie

Cute 'n crafty challenge blog - christmas in July 

27 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuke Kerst-CAS-kaart!

Tante Kaat zei

wat een leuk kaartje weer en die CAS-kaart dat is een uitdaging waar ik wel weg mee weet .... en meteen inspiratie voor weer een nieuwe kerstkaart. Ik ga toch nog aan mijn 52 kaarten komen voor het einde van het jaar :)

Epie zei

Prachtige kaart en zo heerlijk koel !!
Groetjes Epie

Trudy zei

Prachtige ijzige CAS kaart! Ook al maken jullie nooit CAS kaarten het is toch erg goed gelukt!
Groetjes, Trudy

Femminde zei

Wat een super CAS kaart!! Zo mooi weer.
Succes nog even met de warmte en ik snap wel dat je naar kerst verlangt maar dat hele koude is ook niet altijd super.
Fijne week en hou je hoofd koel.
Groeten van Femminde

Creaellenknutselsite zei

wat issie leuk geworden met die schattig stempel, leuke uitdaging een CAS kaart ga ook een poging wagen
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Helemaal CAS en echt supermooi en zo heerlijk verkoelend,
Ansx

Eri zei

Heel gaaf deze leuke CAS kaart, hij brengt al verkoeling op het scherm.
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke frisse kaart , op het scherm.
Krijg het er nog niet koud van, met zo weer.
Groetjes, Elle-jeanne

Jantine zei

Mooie frisse kaart, dames. Heel leuk met die schaatsende ijsbeer.
Van mij mag de kerst nog even wegblijven, maar ietsje koeler vind ik niet erg. Gelukkig straks na het werk weer een verkoelende plons in het zwembadje in de achtertuin. Dat scheelt echt!
Groetjes
Jantine

Judith zei

Het is een prachtig kerstkaartje geworden.
Groetjes van Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik zou inderdaad ook wel op dat ijs willen staan maar goed... Het is een leuke CAS-kerstkaart geworden dames.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Haha, ik hoorde jullie leuke ijsbeer hier helemaal roepen. Heel gaaf kaartje en complimenten voor het CAS houden!
xxx Margreet

Enny zei

Een prachtige CAS kaart, zo schattig met die ijsbeer ! Groetjes, Enny

Petra-loves-paper zei

Heerlijk, zo'n verkoelend kaartje, kom maar op met die kou! Erg leuk gedaan, groetjes Petra

Suzan zei

Oh wat een leukerd! Super!
Het is hier ook erg warm hoor!
Groetjes Suzan

Trijntje zei

Wat een leukerd. De blauwe ronde achtergrond doet het geweldig leuk op de kaart. Groeten Trijntje

!neke zei

Wat een leukerd weer !
Groeten Ineke

Annie H zei

Dat is weer heel knap gedaan hoor, heel leuk. Ik ga ook nog eens proberen een CAS-kaart te maken, heb er altijd moeite mee.
Groetjes, Annie

GerJanne zei

Ik ga zeker mee doen! Heb al een ideetje, nu de uitvoering nog! Jullie kaart is erg leuk! De ijsbeer is een van mijn favorieten!

Marjan zei

Toffe CAS kaart, erg leuk die schaatsende beer, dames!

Ellen zei

Goed gelukt hoor, jullie CAS-kaart, ik vind 'm super!

groetjes, Ellen

Margo zei

Wat een leukerdje is dit zeg !
Groetjes
Margo

Freubelmina zei

Wat een leukerd zeg! Ik kende de dewdrops niet, gegoogled en gevonden....volgende keer mee bestellen!
Fijn weekend alvast xx

Gina zei

Superleuke CAS kaart met deze schaatsende ijsbeer ! Zorgt instant voor verkoeling ! Groetjes, Gina

Colien zei

Heel mooi CAS-kaartje!
grtz Colien

Chantal zei

Erg mooie kaart, wel lekker met dit warme weer.
Groetjes, Chantal S