woensdag 29 mei 2019

KKT felgeel + kobaltblauw


Goedemorgen lieve bloggers, 

Yoepieee, daar zijn we weer met een lekker vrolijk kaartje voor het Kleuren Kaarten Team! 
Vandaag zal de blog weer gezellig in de kleuren felgeel en kobaltblauw kleuren. 
Dat ziet er altijd zo leuk uit allemaal dezelfde kleuren aan de zijkant van de blog.
We hebben weer ons best gedaan om een kaart te maken met een dier van Marianne Design, soms best lastig. Na lang verzinnen en proberen hebben we een heerlijke gele dino weten te maken. 
Blauwe design papier opgezocht van Stampin Up en de cirkel waar de dino in staat is gemaakt met design papier van Marianne Design.  
Het werkt prima om alleen de kleurtjes op tafel te leggen waarmee je mag werken. 
Anders ben je zo geneigd om er snel weer iets anders bij te voegen. 
Boven en onder twee vrolijke gele spetters en op de cirkel met letters van Marianne Design de tekst 'hoi' gemaakt uit zwart cardstock. 
Dit stoere kaartje gemaakt voor in de voorraad bak en kan vast weer een keer op de post naar een kleine kanjer!

We zijn weer benieuwd naar alle andere leuke kaartjes in de kleuren felgeel en kobaltblauw. 
We proberen weer gezellig langs te komen bij jullie! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

KKT - felgeel + kobaltblauw 

30 opmerkingen:

Sarah zei

Deze is weer 1 om verliefd op te worden. Zo mooi en vrolijk! Grote fan van jullie blog, ik word er altijd zo blij van als ik jullie MD kaartjes zie. Deze is echt een Happy kaart! ( Het kriebelt zo hard om weer wat dierenkaartjes te maken, nu nog wat tijd vinden...)xx

GerJanne zei

Supermooi kaartje met de gele dino. Dat zal en kanjertje vast ook vinden. Ik heb de dino pas 1 keer gebruikt. Moet net als Sarah dar even tijd voor vinden...

Nancy Soetaert zei

Had ik nu gedacht bij jullie een blauwgele tijger te vinden, maar neen, een schattige dino vandaag! Helemaal leuk gedaan, prachtig kaartje!
groetjes
nancy

martina's kaartjes zei

haha, ik ben voor de eendjes gegaan... twijfelde nog even over de kuikentjes, maar kijk, het lukt best wel hoor !
tof kaartje is het weer geworden,
fijn dat jullie er weer bij zijn deze maand,
grtjs,martina
x

Mariken zei

Wat een vrolijke boel op de blogs! Hier ook, met deze schattige gele dino! Heel leuk kaartje!
Gezellige dag!

Elle-Jeanne zei

Wat een mooie vrolijke kaart.
Heel leuk de gele Dino.
Hier wordt je vrolijk van.
Groetjes, Elle-jeanne

Je@net zei

Wat een super leuke en vrolijke kaart is dit ook weer. Past helemaal bij het zonnetje dat hier al gezellig naar binnen schijnt!

Creaellenknutselsite zei

wat een geweldig leuke felgele dino leuk gecombineerd met die mooie blauwe papiertjes

word je blij van
groetjes ellen

Henriët zei

De gele dino knalt van het scherm! Ik vind hem top!
Groetjes van Henriët

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

een supervrolijke zomerse kaart is het geworden!!!

groetjes Femke

Jantine zei

Heel gaaf zo'n gele dino! Grappig dat jullie altijd met een diertje doen bij de kleurenuitdaging, dat had ik me niet gerealiseerd.
Deze is in elk geval weer zeer geslaagd!
Groetjes
Jantine
(Alvast even tussendoor aan het spieken op de blogjes!)

Margreet zei

Wat een lieverd is jullie gele dino! Leuke details ook. Daar zal een kanjer weer blij van worden.
xxx Margreet

Marfien zei

Toffe kinderkaart, vrolijke kleurencombinatie.

Colien zei

Wat een mooi, vrolijk kaartje! De dino is inderdaad een leuk dier in geel en hij springt er echt uit op de blauwe papiertjes!
grtz Colien

chantal zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt
liefs Chantal

karin zei

Een mooi vrolijk kaartje !
groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Ik zag meteen dat dit een kaartje van jullie hand was. Fris, vrolijk en strak, ik houd er van! Prachtig gedaan weer!!!

Creatiels zei

wat een leuke dino, zo schitteren in deze kleuren.
fris kaartje.
bedankt voor jullie reactie op mijn blog
fijne dag nog
Els

Ans S. zei

Wat een gave vrolijke kaart, heel leuk die gele dino.

Groetjes Ans

Petra-loves-paper zei

Geel kan prima voor een dino, wat een heerlijk vrolijke KKT kaart is dit, groetjes Petra

Rhodé zei

Leuk, zo'n gele dino. Grappig dat de papiertjes uit een blokje komen waarbij je aan vrouwenkaarten denkt. Maar ze kunnen dus ook prima op een kinderkaart!

Femminde zei

Wauw wat super om er een gele dino van te maken. Heel tof gedaan!!
Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Heel erg leuk dit kaartje in deze mooie kleurtjes!
Ik was het helemaal vergeten en had me ook niet op gegeven. Het komt allemaal weer een beetje op gang met me en ik hoop er volgende keer dan ook weer bij te zijn!
Groetjes Diny

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leukerd! Echt heel leuk met de dino in de KKT kleuren!

Rina zei

Prachtig kaartje hebben jullie weer gemaakt. De kleuren laten alles mooi tot hun recht komen.
Groetjes Rina

Nelleke zei

Mooi! Lekker stoer en het wit en zwart erbij maakt het ook helemaal af, daar hou ik ook wel van. Groetjes, Nelleke

Caroline zei

om van te smelten deze kaart, zo lief vorm gegeven
Groetjes Caroline

Enny zei

Wat een schattige kaart, zo'n lieve dino, en prachtige kleuren ! Groetjes, Enny

Jolanda zei

OOOH hij is helemaal te gek!

Nancy zei

Hey Annemarie,

Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
Fijn dat je mee deed met het KKT! Super leuke kaart maakte je! Wat heb jij die dino leuk gecombineerd met de blauwe papiertjes op de achtergrond!

Liefs,
Nancy