donderdag 2 mei 2019

52 weeks to christmas week 18 reminder challenge: sketch


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag staat er een reminderkaartje op de blog van 52 weeks to christmas, dat betekend dat de challenge alweer bijna is afgelopen. Je kunt vandaag nog gezellig meedoen met de lopende challenge: maak een kaart aan de hand van de sketch. 
We hebben een heleboel leuke reacties gekregen over onze zelfgemaakt sketch. 
Super leuk dat hij zo goed ontvangen werd. Er zijn al leuke kaartjes mee gemaakt! 
Wij hebben voor het reminderkaartje onze vrolijke hond weer tevoorschijn gehaald. 
Wat kun je leuke kanten op met die puppy's van Marianne Design. 
Zijn lange oren slingeren lekker alle kanten op en hij heeft een rode kerstmuts op gekregen. 
Het design papier voor dit kaartje is ook van Marianne Design 'Après Ski'. 
Bovenop het kader waar de hond in zit ligt een dikke laag sneeuw, het is maar goed dat hij een dikke muts op heeft. Op het kaartje van kraft de tekst 'een warme kerstgroet' gestempeld en nog wat kleine zilveren sterretjes erbij. 

We zijn weer benieuwd naar jullie kerstkaartjes, doe gezellig mee vandaag bij 52WTC!
Hieronder zien jullie de sketch voor de uitdaging nog een keertje. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

33 opmerkingen:

Sarah zei

Heel toffe schets!
Lief met het hondje!

Trudy zei

Prachtig kaartje met het leuke hondje!
Staat mooi met het Apres Ski papier.
groetjes Trudy

Gerlinde zei

WOW wat een tof kaartje!!
Groetjes Gerlinde

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

het is weer een mooie kerstkaart geworden!!! Leuk zo de pup met kerstmuts.

groetjes Femke

Creaellenknutselsite zei

weer een schatje is het geworden, mooi dat apres ski papier past goed bij het geheel
groetjes ellen

Irene zei

Een enige kaart en jullie sketch is een succes!
XxIrene

Eri zei

Dank voor de leuke sketch hij is heel leuk, en jullie kaart is ook weer een schatje. Tof die sneeuw boven de puppy.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Wat een geweldig leuk kaartje met de sketch, dames.
Ik vind het een heel leuke sketch, echt jammer dat ik met andere dingen bezig was, dus er niets mee kon...
Maar ik ga m vast nog eens gebruiken.
Groetjes en fijne dag,
Jantine

Angela zei

Hij is weer schitterende dames!
xxAngela

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaart met die lieve pup.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Wat weer een super leuke kaart! Wie deze krijgt met kerst krijgt vast net zo'n glimlach op z'n gezicht als ik bij het zien van deze kaart.
Groetjes van Henriët

Epie zei

Wéér zo'n superleuke kaart van jullie , prachtig gemaakt !!
Fijne creatieve donderdag gewenst.....
Groetjes van Epie

Elle-Jeanne zei

Wat leuk jullie kaartje .
Leuk gedaan met dat hondje zo .
Groetjes , Elle-Jeanne

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaart met de lieve puppy van Eline.
Groetjes Anita

Annerieke zei

Wat een leuke kaart. Leuk met de sneeuwlaag boven de pup. Papier is ook mooi gecombineerd. Jullie hebben zeker een leuke sketch gemaakt, het voordeel is dat je meteen 2 kaarten kunt maken ;-). Ik ga hem vast nog eens gebruiken hoor.

Enny zei

Oh, wat een schattige kaart met dat hondje ! En jullie sketch is een supertof idee, ik heb weer graag meegedaan ! Groetjes, Enny

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met jullie sketch, grappige hond en dat ijsrandje viel me meteen op,
Ansx

Scraptastisch zei

Ik zie jullie sketch overal opduiken....zo leuk! Alleen gebruik ik nooit sketchen, waar het de één helpt...helpt het mij helemaal niet bij het maken van een kaart whaha Jullie kaart ziet er weer zo cute uit!
xx Gerie

Handmade cards zei

Hoi Dames,
Jullie volgen mijn blog maar was vergeten mij aan te melden bij jullie, dus dat heb ik zonet gedaan. Ik zie hier hele leuke kaarten staan, vaak met een beestje van Eline. Weer hele andere kaarten dan ik zelf maak, waar ik op mijn beurt dan heel erg van geniet.
Nog een fijne avond, gr, Wietske

Colien zei

Ja, jullie sketch is heel geslaagd en nu zeker een succes! Leuke inzendingen zijn er en allemaal heel verschillend, top! Jullie eigen uitvoering is ook weer een toppertje met de hond!
grtz Colien

Marja zei

Vrolijk kerstkaartje met deze leuke pup!
Het is zeker een supergave sketch die jullie gemaakt hebben...was mee enthousiast toen ik het zag.
Groetjes Marja.

Caroline zei

Gezellig kaartje weer!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Een hele leuke kaart met jullie leuke sketch.
Groetjes Nicolette

Angelique zei

Hele vrolijke kaart met jullie sketch, wat een leuk hondje. Mooie kaart met de leuke lente-boom.
lieve groetjes Angelique

Danielle zei

Jullie sketch is echt super leuk (al was ie te moeilijk voor mij hahaha). En die kerstpup op jullie kaartje, wat lief!! Leuk papier ook! Ik kom al bijna in de kerststemming :-)

!neke zei

Jullie schets was zeker succesvol !
Mooie kaart hebben jullie gemaakt!
Groeten Ineke

Gina zei

Superleuke kaart ! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

Denk dat ik nog niet vaak zoveel kerstkaartjes met eenzelfde schets in zo'n korte tijd voorbij zag homen! Jullie schets viel enorm in de smaak he! Echt tof.
Bij jullie weer een fantastisch leuke inspiratiekaart!
Fijn weekend, wij komen vanavond weer (bijna) jullie richting uit.
Nancy

Mariken zei

Ik ben helemaal into de honden op dit moment, jullie kaartje is weer enig! Dat hondje, wat een dotje!

Daphne zei

Warme kaart, dat dacht ik toen ik de foto zag..... En toen zag ik jullie tekst stempel op de kaart, hihi.

Dat rood en die motiefje, het geeft een warm effect vind ik.

lenywim35 zei

OP GOED GELUK !!!

wat een leuke kaart zo. Ik zie weinig, heb zo'n last met lezen. Alles loopt door elkaar. Of datooit goed komt??
Wekamperen weer vlakbij.
Hopen op een fietstochtje ëens"naar de andere kant van t Haringvliet.Of dat gaat?
Je hoort er wel van dan.
In elk geval nog bedankt voor jullie leuke kaart, die ik van jullie kreeg. Ben er erg blij mee. Staat thuis nog te pronken, euk voor de thuiskost in juli.
Liefs van Leny

Suzan zei

Prachtig kaartje hebben jullie gemaakt! En de sketch was een groot succes!
Groetjes Suzan

Ellen zei

Heel leuk kaartje weer en deze variatie op een hond met wapperende oren is supergaaf!

groetjes, Ellen