zaterdag 6 april 2019

Veel liefs...en een SCHATPRESENTATIE!!


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een heerlijk voorjaarskaartje (voor een lieve blogster).
Het leuke papier van MD " Herbes en Leaves " gebruikt, en daar een klein "tuintafereeltje" mee gemaakt.
Alle materialen  zijn van MD alleen de boom niet.

Vandaag een drukke dag, vanmorgen eerst aan de klus bij Arnoud.

Vanmiddag naar een "SCHATPRESENTATIE"  ja jullie lezen het goed.
Een neef van mij heeft een echte schat gevonden met zijn metaaldetector.
Een pot met oude munten, hele oude munten. De grootste zilverschat ooit gevonden in Nederland...
We  krijgen de echte schat te zien, onder heel veel bewaking, en belangstelling van genodigden, en de pers de NOS geloof ik dat er bij is... eerst in de kerk daarna in het Streekmuseum...daar komt later de replica te staan...want het is echt een hele grote schat!! waar  een klein museum zich niet voor kan verzekeren..
Ben benieuwd, we hebben wel al wat foto's gezien (in de lokale kranten) en filmpjes op de lokale tv zender....maar in het echt is toch zeker wel zo leuk.

Vanavond  een avondje gezellige visite, dus onze zaterdag zit lekker vol.
Jullie allemaal ook een fijn en gezellig weekend toegewenst....

Veel liefs Annemarie en Merit


Die cuttin diva's - aprils's sketch 
Cute 'n crafty - spring 

14 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een super leuk lente tafereeltje. Ik krijg gewoon zin om in de tuin aan het werk te gaan.
Wat bijzonder zo'n schatpresentatie. En het lijkt me nog het meest bijzonder als je zoiets vindt.
Fijn weekend!
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Deze kaart is echt jullie stijl, maar toch anders omdat er geen dieren op zitten.
Ik vind hem heel mooi, dat komt ook omdat jullie mooie kleuren hebben gebruikt, ik hou erg van deze kleur groen (mijn dichter heet niet voor niets Jade, hihi)

Klinkt bijzonder zeg, die schat!!!!
Wat ontzettend gaaf om zoiets te vinden, dat is toch een droom lijkt mij, als je met je metaaldetector loopt.
Gaaf hoor.

Je@net zei

Leuke voorjaarskaart.
En wat bijzonder om van dichtbij mee te kunnen maken. Fijne dag gewenst!

Creaellenknutselsite zei

wat een heerlijk lente kaartje. wat spannend zo'n schatpresentatie is wel uniek hoor ook veel klusplezier bij Arnoud en een fijne dag en avond
groetjes ellen

Femminde zei

Wat super leuk weer allemaal deze week. Ook jullie boxkaart, zo tof.
En dat van jullie neef zal ook super zijn. Leuk om een keer mee te maken.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Scraptastisch zei

Geweldige kaart met dit mooie sfeervolle tuin tafereeltje, heel mooi van kleur!!! Wat een belevenis voor jullie neef en ja dat moeten jullie wel mee beleven, veel plezier en misschien zien wij er ook nog wat van bij de NOS, ik ga in ieder geval opletten!
Geniet van het weekend M&M (Moeder en Merit haha)
xx Gerie

Colien zei

Leuk tafereel, ziet er gezellig uit!
Veel plezier bij de schatpresentatie, bijzondere gebeurtenis!
grtz Colien

Eri zei

Wat een lief tuintafereeltje, ik denk dat er nu veel mensen in de tuin te vinden zijn. Wat leuk dat jullie "life" te schat kunnen gaan bewonderen. Veel plezier.
Groetjes, Eri

Judith zei

Wat super leuk zeg, al die belangstelling.
Hoop dat het voor je neef nog iets opleverd.
Kaartje is prachtig.
Groetjes van Judith

Trijntje zei

Leuke kaart. Ik dacht al wat moet ik me voorstellen bijschatpresentatie. Wat interressant...... bijzonder dat jullie heef zilveren munten heeft gevonden en dan noet zomaar zilveren munten..... veel plezier met al jullie leuke bezigheden. Groeten Trijntje

Chantal zei

Een hele mooie kaart, erg leuk die laarsje.
Groetjes, Chantal S

Gerlinde zei

Wat bijzonder zeg zo'n schatpresentatie! Vast leuk om een keer meegemaakt te hebben!
Jullie kaart is zoals gewoonlijk ook weer prachtig!
Groetjes Gerlinde

Margreet zei

Las in je verhaal van vandaag over een schat en zag dat ik deze mooie kaart gemist had.
Wel een apart gedoe om zo'n schat heen.
xxx Margreet

Gina zei

Ik heb weer een druk bezet weekend achter de rug, dus deze premiere van schattenjacht heb ik gemist ! Heel apart verhaal en biezonder dat iemand in de familie de grote vinder is ! Mooi kaartje ook overigens! Uiteraard, as always :) ! Groetjes, Gina