donderdag 11 april 2019

52 weeks to christmas week 15



Goedemorgen lieve blogsters, het is weer donderdag dus kerstkaartjesdag!!
Op het 52WTC blog  is de winnaar bekend geworden...en de top 3, van de leuke uitdaging  "kadootjes"!!

En vandaag weer een nieuwe kaart, we wilden graag meedoen met de challenge bij de Egel "Starburst", nou dat hebben we geweten.
We dachten we maken eerst een kaart met wat oude (lees niet leuke) papiertjes, een tutorial opgezocht en gewerkt volgens de aanwijzingen...in mum van tijd hadden we de kaart...makkie dachten we, maar wat verspillen we veel papier zeg zeiden we tegen elkaar.
En zuinig als wij kaartenmaaksters zijn, hebben wij de strookjes korter gemaakt, want die rest stukken sneed je er toch alleen maar af!!
FOUT......zo werden de punten die allemaal in het midden verzameld worden anders van graden, en kwam het helemaal niet meer uit, handig dat we daar achter kwamen toen we alles gesneden hadden....nu hadden we dus nog veel meer papier verprutst...
Maar Merit liet zich niet kennen en is alle puntjes van onze "lelijke" proefkaart na gaan snijden met ons "mooie"papier...haha uren later klaar, maar wel gelukt, zonder weer nieuw papier te hoeven snijden.
En zo tonen wij ons MEGA werkstuk vandaag......inclusief lieve pup, met sjaal.
Wat dikke gezellige kerstbomen erbij en wat sneeuwvlokjes, en de starburst kaart was af!!

We komen gezellig bij jullie op blogvisite, benieuwd wat er allemaal weer is gemaakt.

De files vielen niet mee gisteren, Merit heeft er 's morgens 2 uur over gedaan normaal 1,5 dus dat viel wel mee.
Maar 's avonds terug naar huis was het wel even wat anders 3 uur, nou die had het wel gehad, ellende die files, we hebben er (bijna) allemaal mee te maken.
En daarom zitten mijn mannen een hele week in de kost, (BAH), maar het is geen doen....

Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit

De Egel - Starburst.

32 opmerkingen:

Je@net zei

Toch een erg leuke kaart geworden!

Eri zei

Jullie kaart is helemaal top geworden ondanks het verknoeien van het mooie papier. Ook dit keer hebben jullie weer een schattige puppy!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Prachtige kaart! Ik ben ook nog van plan om aan de starbustchallenge mee te doen. Ik weet nu dus dat ik niet zuinig moet zijn met het papier.
Die files is altijd een ellende.
groetjes Trudy

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

Het is misschien meer werk geweest dan gedacht maar de winterkaart is superschattig geworden met die pup en een mooie kleurencombo ook.

TIP voor de volgende keer misschien eerst uit printpapier of zo snijden en die "mallen" dan gebruiken voor het op maat snijden van het mooie papier dan kan je eventueel wel zuinig zijn omdat je niet meer snijd dan nodig is van ieder printje.

groetjes Femke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje schattig issie toch het hondje. wat een werk zo'n starbust kaart en heb al gezien dat is niet mijn ding zo wie zo al dat gepuzzel en het passen en meten daar heb ik geen inzicht in en raak ik het overzicht kwijt. ik hou het maar lekker bij scrapkaartjes
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Zo dit was een pittige uitdaging zo te horen...never give-up!
En kijk nou het eindresultaat eens, is toch prachtig!!!!
Blij dat mijn werk 5 km. van huis is geen file probleem dus, maar hoor het ook van mijn kinderen hoor hoeveel tijd daar in gaat zitten.
xx Gerie

Petra zei

Wat kunnen we af en toe klooien met een kaart. Fijn te te lezen dat ik niet de enige ben die dat ook af en toe heeft haha. Jullie kaartje is prachtig.

Lieve groet,
Petra

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje in deze sunburst techniek Annemarie...het heeft wel wat moeite (en papier) gekost zo te lezen..maar dar samen met dat schattige warm aangeklede hondje een schitterend resultaat...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Annerieke zei

Mooie kaart, lief met de puppy, leuke combi van papier.

Ellen zei

Wat een verhaal met jullie zuinigheid en de starburst! Maar eind goed al goed, want het is een hartstikke mooie kerstkaart geworden.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gelukkig is het uiteindelijk nog helemaal goed gekomen met de starburst-kaart. Jullie hebben er wel een plaatje van gemaakt met die lieve pup en de sneeuw blijft zelfs op de tekst liggen..brr.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

marian zei

Wat een schattige kaart. Na veel werk en zweetdruppels toch een geweldig mooi resultaat.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Prachtig gedaan met die starburst, Annemarie en Merit.
Groetjes
Jantine

!neke zei

De aanhouder wint !
Gave kaart dames !
Groeten Ineke

Marijke zei

Een leuk kaartje en toch nog gelukt! Ik heb er ook eentje gemaakt alleen geen kerstkaart dus die komt een ander keertje!Hij is leuk met weer zo'n leuk hondje erop! Ja die files willen wat, we hebben jaren in de file gestaan van Den Haag naar Numansdorp. Daar zijn we gelukkig van af!Veel succes, groetjes Marijke.

Caroline Cards zei

Wat een super gave kaart met die leuke puppy! Geweldig dat het uiteindelijk toch is gelukt met alle papiertjes.
groetjes, Caroline

Margreet zei

Ik ken dat, die (valse) zuinigheid. Kom je daarna alleen maar in de ellende terecht. Gelukkig dat Merit het op heeft kunnen lossen. Het uiteindelijke resultaat mag er zeker wezen, met die lieve, warm aangeklede, pup.
xxx Margreet

Caroline zei

Leuk deze stardustkaart!
Groetjes Caroline

Gerlinde zei

Alweer zo'n supergave kaart gemaakt door jullie!!
Schitterend!
Groetjes Gerlinde

Rina zei

Ik ben ook bezig met de starburst kaart van de Egel. Het is inderdaad een hele klus om hem goed te krijgen, maar jullie is het weer goed gelukt en met dat hondje is het weer een leuke kaart geworden.
Groetjes Rina

Nicolette zei

Heel erg leuk gedaan zo.
Groetjes Nicolette

Suzan zei

Hij is wel heel mooi geworden,ik ga me er morgen eens voor zetten...ben benieuwd!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

soms is zuinig zijn echt geen goed idee hé!
Maar jullie kaart is supermooi geworden!
Nancy

Angelique zei

Het kostte wat moeite maar dan heb je ook wat. Hij is geweldig geworden, leuk dp en het hondje is super met z'n tongetje uit z'n bek. Heel schattig kaartje met de kuikentjes in het gras.
Bah balen dat je zo'n lange reis had. Ik woon in een uithoek dus nooit geen files maar het is dan wel overal ver vandaan wat ook weer een nadeel is.
lieve groetjes Angelique

Ans Gilbert zei

Het hondje steelt de show op jullie mooie starbust kaart, wat een klus is het geweest, maar een super resultaat,
Ansx

Yvonne zei

Jullie hebben er veel werk aan gehad. Maar de kaart is super geworden.

Liefs,
Yvonne.

Trijntje zei

Heel mooi deze kaart niet te zien dat het even niet zo ging als het moest..... alkes weer perfect gecombineerd. Mooie kleuren combi.... groeten Trijntje

GerJanne zei

Hihihihi.... ik moet wel lachen om jullie. Het is namelijk zo herkenbaar! Ik heb hetzelfde gehad. Een starburst klaar en zoveel over aan kleine stukjes. Toen heb ik er vierkantjes van gesneden en rechthoekjes en het resultaat zien jullie vandaag! Als je me een bezoekje brengt, natuurlijk. De starburst heb ik nog niet laten zien, maar de challenge van DCL is morgen afgelopen, dus deze kaart moet eerst. Wel even een compliment over deze kaart: hij is superlief. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

martina's kaartjes zei

ziet er weer keileuk uit mooi !
grtjs,martina
x

Femminde zei

Uiteindelijk een super kaart meiden.
Hier ook al sunburst kaarten gemaakt. Direct maar meer gemaakt zodat alle strookjes op gingen.
Succes met de files, bijna weekend.
Alvast een fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Freubelmina zei

Hahaha ik moest wel lachen om jullie verhaal,dat was balen toen jullie er achter kwamen maar ach,je was weer van de straat :-)
Het eindresultaat is prachtig en zeker weer met het lieve hondje!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

Daphne zei

Het hondje geeft een lekkere warme sjaal om, dat viel mij meteen op.
Vind ik erg leuk.
Je ziet niet dat jullie er uren en dagen wefk in hebben zitten, in deze kaart, maar ik geloof het meteen.
Ik ga er morgen meer aan de slag, zie er gewoon tegen op, hihi.

Tja, die files..... niks aan.
Maar je mannen hele week in de kost lijkt mij ook niks aan!
Maar ja, soms heb je geen keus.