dinsdag 12 maart 2019

Veel liefs....


Goedemorgen lieve blogsters, een beetje later dan anders maar dit kaartje hebben we deels gisteravond en vanmorgen in elkaar gezet.
Er moest dus ook nog een foto komen ( en met dit lekker donkere weer, wordt het niet wat we voor oog hadden, maar het moet er mee door).
Ja alweer een puppy, we hebben een heel nest en zo leuk er is er niet eentje hetzelfde, allerlei soorten en maten zijn er inmiddels geboren, ze zullen binnenkort langskomen op de blog.
Wat een super leuke mal is dit ook weer, ze kan zoveel verschillende snoetjes maken.
Dit kaartje gaat naar een blogster, en ik vind het zo'n schatje, van hondenrassen hebben we niks geen verstand....volgens mij is dit ook een zelfgemaakt ras, maar dat mag de pret niet drukken.
Het leuke MD papier Herbs & Leaves gebruikt en gewerkt volgens een sketch.
Klein stukje gras waar de pup inzit en een bloementoefje, met daaruit een klein kaartje met veel liefs....
Vandaag weer beide lekker thuis, dus knutselen!!! het weer is er goed voor....we gaan aan de kerstkaart want het is zo weer donderdag.

Bij tuesday morning sketches zijn we Melissa's favorite met dit kaartje!


Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit.

27 opmerkingen:

Nicolette zei

IK heb er ook geen verstand van, maar hij is wel erg lief.
Groetjes Nicolette

Creaellenknutselsite zei

hij is weer geweldig leuk geworden, ze zijn ook zo leuk heb ze ook gekocht op de clubdag van md jullie zullen ze bij mij ook wel regelmachtig langs zien komen van rashond tot vuilnisbakken ras
groetjes ellen

Sarah zei

Zo lief weer! Ik heb jullie al eens gezocht op Pinterest, dan kan ik jullie volgen of jullie schets mapje, maar ik heb jullie nog niet gevonden...

Trijntje zei

Ik kan jullie haast niet bijbenen. Met zoveel prachtige kaarten ik zag dato k er al weer een paar had gemist..... Ze zijn stuk voor stuk enig. Heel mooi gemaakt. Alle materialen heel erg leuk gecombineerd. Mooie kleuren combi's. Deze hond wat ras het ook mag zijn? Is heel leuk. Groeten Trijntje

Femminde zei

Wauw wat een super leuke kaarten deze week!! Zulke toffe kleurtjes allemaal.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Annerieke zei

Wat een lief kaartje hebben jullie gemaakt! En de puppy is zo schattig, ik had al gezien dat deze set zo veelzijdig is. Nog bedankt voor de felicitatie gisteren, leuk dat jullie langskwamen!

Elle-Jeanne zei

Wat een lief kaartje, een leeuw in de jungle.
Groetjes, Elle-jeanne

Wendy Koorevaar zei

Ahh wat een schattig kaartje weer, de puppy is "om op te vreten", heel mooi gedaan!

En bedankt voor jullie lieve reactie op mijn blog.

Liefs,
Wendy

Judith zei

Wat een schattige puppy kaart.
Groetjes van Judith

Eri zei

Dit ras op jullie kaart mag er zeker zijn, hij is superschattig!
Gefeliciteerd met jullie toppertje, dat was ook al zo'n leuke.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wat een schattige puppy en in het tempo waarin jullie kaarten maken hebben jullie volgens mij in no time een heel nest met puppy's haha!
Gefeliciteerd met het andere leuke kaartje.
groetjes Trudy

Margreet zei

Wat een superschattig hondje. Van rassen heb ik ook geen verstand, maar dit is vast een mooi ras!
Ook leuk DP gebruikt.
Proficiat met het toppertje!
xxx Margreet

Freubelmina zei

Ik denk dat het een knap vuilnisbakkie is hahaha.
Jullie hebben er een leuke kaart mee gemaakt,hele mooie sketch ook!
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma xx

Henriët zei

Ooooo.....ik smelt. Heb niks met honden maar deze papieren versie vind ik zelf schattig!
Super leuk kaartje.
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

Ik ken ook niets van rassen bij mij is het lief of niet als indeling. ;-)
Dit is écht lief!
Groetjes
Nancy

Daphne zei

Erg lief weer.
Ik ben dol op honden en sinds mijn zoon een pup in huis heeft gehaald heb ik ook steeds meer verstand van rassen.....Dit is een echte "Anmamer", ik zag het meteen😉

Rina zei

Ook al zou het een "kliko terriër zijn, jullie weten er altijd weer iets liefs van te maken. prachtig kaartje.
Groetjes Rina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een snoepje, wat een lief puppy-kopje heeft hij. Ik ben ook gezwicht voor de stans hoor, als hondenliefhebster kan dat haast niet anders toch..LOL.
Ook de verdere aankleding van de kaart vind ik top.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh wat een enig kaartje hebben jullie weer gemaakt. De hondjes zijn inderdaad erg leuk! Ik heb de poesjes en nog maar twee keer een kaartje mee gemaakt, dus die gaan even voor! Geluk met de kerstkaart?

Mariken zei

Oooh, ja, die hondjes, wat zijn ze lief! Heel tof kaartje!

Colien zei

Ja, deze is ook weer zo leuk! Ik denk dat ie wel zit te bedelen om een koekje nu, hoor ;)
grtz Colien

vintagebyina zei

Wat een leuke kaart. Schattig is het hondje.
Groetjes Ina.

Sarah - Crea S zei

Wat een superlief kaartje weer dames! Lief hondje, mooi papier en leuke uitwerking van de schets! Jullie zorgen er voor dat deze alweer een plekje naar voren schuift op men verlanglijstje! Maar er liggen nog zo veel diertjes van Eline die ik nog niet gebruikt heb.. Liefs, Sarah

Jantine zei

Wat een schatje! Lief hondje, mooi papier!
Groetjes (uit Ouddorp!)
Jantine

Linda zei

Ooooh wat een lieffie!
Super leuk en die papiertjes passen mooi.
Lieve groet,
Linda T

Angela zei

Ik ben stikgek met 'mijn puppy'.... en een voordeel: deze hoef je niet uit te laten in de regen :-D.
Ontzettend bedankt voor jullie superschattige kaartje. Hij plofte een uurtje geleden op de deurmat. Vind het ontzettend lief van jullie; doet me goed xxxxx
dikke knuffel
Angela

Kathie zei

I love your sweet card with this wonderful die cut image, great colours and design papers and embellishments. Thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT