donderdag 7 maart 2019

52 weeks to christmas week 10 reminder challenge: zoveel mogelijk rood op je kerstkaart


Goedemorgen lieve blogsters, daar zijn we weer met een kerstkaartje....maar het lijkt hier wel herfst, harde wind flinke regen, bah niets aan.
Zo om de boodschappen, dat wordt het autootje ipv de fiets....
Nog naar de markt, dat vind ik altijd zo naar met dit weer, armoe lijden is dat...brr goed aankleden maar.

Vandaag kleurt weer alles rood op de 52WTC blog, Marijke had het leuke idee om iedereen een kaart met zoveel mogelijk rood te laten maken, leuk gezicht, al die rode kaartjes.
Wij gebruikten het Swedish Winter papier van MD, daar zit al lekker veel rood in, de kat stapt stevig door, er is zo te zien sneeuw opkomst, die wil snel thuis naar de warme kachel.
Ook al is hij best wel lekker aangekleed met muts en sjaal.

Benieuwd wat jullie allemaal hebben gemaakt, kom vandaag een kijkje nemen, er zijn al leuke kaartjes gelinkt!!
Gezellig dat jullie altijd zo gezellig meedoen!!


Met onze vorige "zoveel mogelijk rood kaart bij 52WTC" werden we gekozen tot Showcase Pick bij Die Cuttin Diva's...

Fijne dag liefs Annemarie en Merit.

32 opmerkingen:

Je@net zei

Aaaah...wat een schatje.
En gefeliciteerd met jullie toppertje!

Margo zei

Wat een leukerdje is dit weer ! Gefeliciteerd met jullie toppertje
Groetjes
Margo

Margreet zei

Ook hier is het bar en boos en moeten we flink doorstappen, net als je leuke poes. Wat is hij/zij weer tof aangekleed.
Proficiat met je winnende kaartje.
xxx Margreet

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is een mooie kerstkaart geworden. Ik hoop dat de kat nog op tijd thuis is voor de sneeuwstorm.

groetjes Femke

Trudy zei

Schattig kaartje! Ik heb ook dit rode papier gebruikt en ik zag het nog ergens. Zeer geschikt papier voor een rode kaart.
Gefeliciteerd met jullie andere kaart.
Groetjes Trudy

Sarah zei

Super weer! Jullie zijn er toch zo goed in! Mijn diertjes krijgen zin om te ontwaken uit hun winterslaap! Vanmorgend hier veel regen en wind en nu schijnt toch wel de zon!

Colien zei

Hartstikke leuk, wat een leuk kaartje met het katje!
grtz Colien

Eri zei

Lekker vrolijk kaartje met het rood. De poes loopt er parmantig bij met zijn mooie sjaal en muts.
Groetjes, Eri

Petra-loves-paper zei

Geef hem eens ongelijk die schattige kat, groot gelijk, snel doorstappen naar de warme kachel. Ook hier waait en regent het, blèh... er zit maar één ding op... naar de hobbytafel verkassen haha! Leuke kaart, groetjes Petra

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, prachtig papier en zo'n leuke poes met muts en sjaal! Ja, triest weer nu, ben met de hond gaan wandelen, brrrr.... maar ideaal om te knutselen ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

weer een geweldig gaaf kaartje, het is zeker geen boodschappen weer ben net terug het is koud en nat maar gelukkig de boodschappen weer in huis en nu lekker aan de knutsel vanmiddag
groetjes ellen

Monique zei

Poezebeest heeft haast om thuis te komen. Het is ook hondeweer ;-)
De kaart is prachtig!
Succes met de boodschappen.

Marijke zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje weer en wat hebben jullie hem weer mooi aangekleed! ik vind het leuk al dat Scandinavische rood op de kaart! Het waren mooie rode weken op blogland vond ik! Wordt ik helemaal blij van! Ik ga vandaag maar niet naar buiten, heb alles in huis en blijf lekker op mijn hobbyzolder zitten! Groetjes Marijke.

Judith zei

Prachtig kerstkaartje is het weer geworden. Mooie kleurcomibinatie ook.
Groetjes van Judith

Dora zei

Super leuke schattige kaart gemaakt. Gegeliciteerd met je nominatie.

Jantine zei

Heel gaaf, jullie kaartje met de warm aangeklede poes! Grappig om m op 2 pootjes te laten lopen.
Mooie papiertjes ook weer.
Groetjes
Jantine

Annerieke zei

Ohh lief kaartje zeg! Leuk met al de verschillende papiertjes. Ik was hier ook al naar de markt vanmorgen, ik had geluk, het was droog :-).

Caroline zei

haha leuk verhaaltje bij jullie kaartje die ook erg leuk is!
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Kijk hem lekker kordaat stappen ;p Hij heeft geen last van de kou zo lekker warm aangekleed en het vrolijke rood staat mooi bij z'n vachtkleur hihi. Mooie leuke kerstkaart dames.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart met de stoere kat, ziet er weer gezellig uit.
Ansx

!neke zei

Hij is weer super leuk,!

Suzan zei

Oh deze is ook weer schitterend Annemarie! Zo leuk!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Wat een enige kaart weer! De poes loopt erg stoer! Zo fijn, deze stok achter de deur! Ik heb elke week nog mee kunnen doen... en ik hoop het vol te houden!

Daphne zei

Die kleertjes, die hij (of is het een zij) aanheeft, erg leuk!!
Een echte kerstkaart, met al die leuke printjes.

Angelique zei

Hij is geweldig, hij lijkt idd lekker door te stappen, snel naar huis. Ik vond het weer vandaag ook helemaal niks, zoveel wind. En hiervoor zo'n heerlijke lentekaart, heel erg leuk gedaan met de koe.
lieve groetjes Angelique

Nicolette zei

Schattig kaartje. Hij is goed tegen de kou gekleed.
Groetjes Nicolette

Rina zei

Wat een leuk poesje hebben jullie gebruikt op de kaart. Mijn kleindochter die vandaag hier was vond het geweldig. Ik liet meer kaarten van jullie zien en ze was er gewoon verliefd op, ze is dan ook een grote dierenvriend.
Groetjes Rina

Freubelmina zei

Mooi hoe jullie altijd wel een verhaaltje maken op jullie kaartjes,
Prachtige rode inspiratiekaart,heel blogland kleurt rood vandaag zo mooi om te zien!
Gefeliciteerd met jullie winnende kaartje,is ook zo’n schatje!
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma x

Henriët zei

Weer een toppertje deze kaart! De kat is inderdaad lekker aan de wandel lijkt het wel.
Groetjes van Henriët

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje met die warm aangeklede poes erop...
ja het was heel onstuimig weertje...af en toe flinke koude hagelbuien..ja maart roert zijn staar hè...je kan alles nog verwachten..
Gefeliciteerd nog met het toppertje ...geniet er maar lekker van
lieve groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

ik dacht ook gelijk, die kater ziet er wel gehaast uit...
Heel toffe rode kerstkaart!
Nancy

Trijntje zei

Heel leuk deze kerstkaart... IK moest wel even nadenken wat voor dier dit is op de kaart... Maar de kaart heel erg leuk samengesteld met alle leuke papiertjes. Groeten trijntje