vrijdag 18 mei 2018

Friday Freebie Catch the Bug graduated mouse


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer een super leuke Friday freebie bij bugaboo.
Hij komt goed van pas in deze tijd dat de examens weer bezig zijn.
Ik hoop deze graduated  mouse veel te mogen gebruiken,want dan zijn er veel geslaagden.
En er doen er heel veel examen in de familie en bij vrienden en kennissen...dus ik maak een mooi stapeltje, heb ik ze zo voor het grijpen.

Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Alphabet Challenge - D for Dots
Crafty Sentiments dessign - Pastel Colors.
Digi Chooseday - Anything Goes.

11 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuke kaart is dit.
Eens zien of ik het nog red om er dit weekend een kaartje mee te maken. Mijn zus is onlangs geslaagd voor haar master en dat wordt komende week al gevierd!

Sabine zei

Hele leuke kaart! Gave digi Liefs Sabine

Jantine zei

Wat een gave muis! Leuk voor geslaagden inderdaad!
Groetjes,
Jantine

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een gave kaart! Heel leuk gedaan!!
Groetjes, Yvonne

Colien zei

Heel gaaf kaartje in mooie tinten!
grt Colien

Nélida Cordón zei

Great graduation card. The pink green combination is one of my favourite.
Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs
Hugs

Nicolette zei

Leuke digi en mooie kaart.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Ellen zei

Heel gaaf kaartje! Deze freebie ga ik zo even downloaden, want ik heb ook wat luitjes in m'n omgeving die aan het zwoegen zijn. Dus even wat kaartjes maken :)

xxx Ellen

GalFridayStamping zei

What an adorable creation! Love the layers. Thank you so much for joining us at Polkadoodles Digi Choosday and best of luck with your entry.

Jane DT for  http://https://digichoosday.blogspot.co.uk

Debs zei

Wonderful graduation card, thank you for joining us a Digi Choosday this week, Hugs Debra GDT

Beatriz zei

Gorgeus card, love your pastel colors! Thanks for sharing with us at Crafty Sentiments Designs, good luck with the draw. Beatriz DT