dinsdag 15 mei 2018

Eline's diertjes week 5


Goedemorgen lieve bloggers, 

Het is vandaag weer dierendag op de blog, wat een feest! En we zijn alweer op de helft. 
Mams en ik zijn er achter gekomen waarom ik zo verliefd ben op de diertjes van Marianne Design. Nu ik steeds de blogberichtjes typ op dinsdag schrijf ik bovenaan mijn bericht meestal dat het weer dierendag is op de blog. En daarbij moet ik steeds denken aan mijn verjaardag. 
Ik ben namelijk jarig op de echte dierendag (4 okt), dat is dus mijn link met de verliefdheid op die té schattige diertjes van Marianne Design. 
Deze keer komt ons lieve vosje tevoorschijn. In het begin dachten we dat het vosje alleen met de herfst tevoorschijn kon komen op de blog. Maar eigenlijk is ze in het voorjaar ook wel heel lief! 
We zien het vosje ook vaak gebruikt worden voor babykaartjes, ook een leuk idee. 
Bij ons staat ze vandaag heerlijk buiten tussen de boompjes op de heuvels. 
Het kaartje is gemaakt met design papier van Marianne Design 'crafty patterns'. 

We zijn weer benieuwd naar alle dierenkaartjes die vandaag op de blog komen. 
Neem vandaag ook even een kijkje op de blogs van Linda en Gerdine, ze zullen vast weer een leuk dierenkaartje hebben gemaakt! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

30 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een lieverd is dit! En logisch dat jij zo dol op beestjes bent! Tevens vergeet ik nu nooit meer dat je op dierendag jarig bent...

Je@net zei

Ooooh...wat een schatje is dit. Zowel de vos als het kaartje!

Colien zei

Jullie kaartje is erg schattig, mooi! Het lijkt wel vosjes-dag vandaag, hihi. Ik koos voor heel andere diertjes, kom maar eens kijken....
grt Colien

Gina zei

Wat een prachtige kaartjes weer op jullie blog ! Stuk voor stuk toppertjes. Heel leuke digi, prachtig ingekleurd en mooie papiertjes. Ook bij dit leuke vosje weer mooie papiertjes gekozen. De boompjes in dit papier staan er zo leuk bij! Groetjes, Gina

Eri zei

Nee, het vosje hoeft echt niet alleen in de herfst, dat laat je wel zien met deze prachtige kaart!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Het is een mooie associatie, al die lieve diertjes met jouw verjaardag :-) Grappig genoeg kom ik veel vosjes tegen, deze dinsdag! Jullie kaartje is ook weer erg mooi, mooie kleurtjes!
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Ik ben het vosje vandaag al vaker tegengekomen, maar deze vind ik toch wel errug lief! Leuke verklaring heb je voor je diertjespassie. Ook de boompjes vind ik erg leuk gedaan!
Fijne dag!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat issie weer schattig geworden
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Prachtigggggggg...wat een mooie kaart, ben er weg van! Net als de kaart hiervoor met de bloemetjes!!! Zo gezellig al die diertjes weer in blogland.
xx Gerie

Diny zei

Wat een schitterend kaartje is het geworden!
Groetjes Diny

Creanita60.blogspot.nl zei

Dit vosje isook alzo schattig!
Groetjes Anita

Femminde zei

Wat een toffe kaart meiden!! Zo gaaf in deze kleuren. Ga hem even pinnen als jullie het goed vinden.
Tot volgende week!!
Groeten van Femminde

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een mooie kaart! Gaaf kleurgebruik. En leuk dat jullie ook voor het vosje gingen, hij is populair deze week! Groetjes, Linda

Irene zei

Zoo lief het vosje in die zachte kleur en de enige boompjes zijn hier inmiddels ook aangekomen, blij mee maar totaal géén freubelzin...leef buiten😎😎😎!

XxIrene

Margot zei

Prachtige kaart!

by Maura zei

Schattig kaartje :)
groetjes Maura

Yvonne Rijk zei

Vosje nr 4 voor vandaag. Leuk dat het vosje bij zo veel mensen op nr 5 staat. Jullie kaart is erg leuk gemaakt. Mooi zo met de papiertjes. Ik heb het papierblokje ook en wat heb ik er al veel leuke creaties mee langs zien komen.

Mirjam zei

Wauw leuk geworden!!

Marjolein zei

Leuk om alle landschapsonderdelen ook met designpapier te maken. Heeft een mooi resultaat. En natuurlijk met de lieve vos erop, dan komt het wel goed met de kaart.

SylS creaties zei

Prachtig, ook de kleurencombinatie.
groetjes,
Syl

Henriët zei

Deze is ook weer super leuk. Ik heb het vosje (nog) niet maar komt na vandaag wel op mijn verlanglijstje.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ja, wat leuk, hè het vosje!! EN zeker erg leuk in andere jaargetijden. In grijs met wit is hij ook mooi. Leuk met de achtergrond.
GerJanne

Sabine zei

Wat een schattige kaart! Heel mooi gemaakt. Prachtig met de bomen liefs sabine

Monique zei

Wat heb ik weer genoten van een prachtige serie kaarten die jullie hebben gemaakt! Deze ben ik verliefd op. Wat een lieverd!
Ik kom niet aan kaarten maken toe deze week. Eerst moest ik de afgelopen dagen puinruimen van de wolkbreuk afgelopen zondag en vanavond en morgen geef ik workshops. Misschien vind ik ergens nog een beetje tijd ;-)

Lieve groet, Monique

Original handmade by Janneke zei

Wat geweldig leuk dat ook jullie voor het vosje hebben gekozen vandaag!
Hij is erg geliefd onder de deelnemers ;-)
Jullie hebben er een schattig kaartje van gemaakt. Leuk papier is het craftypatterns bloc zeg.

Groetjes Janneke

Sarah zei

Ik wou eerst ook een vosje posten maar de koala is voor gekropen.
Deze uitvoering vind ik zoooooooo mooi!!!x

Nelleke zei

Jaah, die is inderdaad zo schattig. prachtig en Haha een echte reden om ze te kopen als je op dierenagenten jarig bent. Hij kan ook in de zomer Hihi, jaren geleden waren we in Epe kamperen en dan kwam er wel een vos op de camping die dan in de vuilniszakken snuffelde. Groetjes Nelleke

Nelleke zei

Ik bedoel dierendag natuurlijk

Myrthe zei

Wat een leuke kaart met mooie kleuren. Staat erg mooi bij het vosje. En die boompjes vind ik helemaal geweldig, waar zijn ze van?
groetjes Myrthe

Linda zei

Wat een lieffie!
Heerlijk zo die zachte kleurtjes!
Liefs Linda T